Ga naar inhoud

(Toekomstige) waardevolle Classics


Carlito

Aanbevolen berichten

Ik vind 'n Testarossa extreem ondergewaardeerd.

De poster supercar bij uitstek van de jaren '80 en dat kan je kopen voor 40-60k...

 

Zou me niet verwonderen dat die karren gestaag richting 100k gaan evolueren...

 

Tenzij de 512TR met alle pluimen gaat lopen, maar mijn instinct verkiest toch de echte grondlegger en niet de geëvolueerde, verbeterde versie ervan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowat alles (60% van zijn aanbod toch) wat je kan vinden op www.leitner.nl zijn waardevolle classics in wording. Alleen zijn ze daar uiteraard veel té duur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk ik toch eerder de 3L.  Maar dan voor z'n pioniersrol in eco-history.

Meestal koopt ge een oude auto toch voor hoe hij rijdt, zo een 3L lijkt mij niet iets dat ge op zondag buiten haalt om een toertje te doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Renault Spider :inlove:

 

renault-spider_4170543-XL.jpg

 

 

 

En nu genoeg Fransen bucht gezien. ^^

Spider geloof ik maar half in. Dat ding had eigenlijk de kans om een top trackkist te worden, en toch kom je dat quasi nooit tegen. Ja, hier en daar een onverkocht exemplaar bij een Franse Renault-dealer.

 

Prestaties zijn ook niet waauw, toch niet voor zo'n spartaans ding te zijn.

 

Sagaris, sowieso

 

tvr-sagaris-4-0_01.jpg

 

En eentje die het verdient! Al vrees ik er wat voor (of misschien is dat net positief, als ze over 10-15 jaar nog betaalbaar te vinden zijn).

Dan denk ik toch eerder de 3L.  Maar dan voor z'n pioniersrol in eco-history.

 

 

Meestal koopt ge een oude auto toch voor hoe hij rijdt, zo een 3L lijkt mij niet iets dat ge op zondag buiten haalt om een toertje te doen.

Voor ons zijn de rij-eigenschappen top prioriteit. Als je naar een iets ouder publiek gaat verandert die mening wel. Het rijden moet een zekere charme hebben, maar dat kan zich ook anders uiten dan prestaties/fun.

Kijk maar eens wat er op oldtimerbeurzen staat, en wie er bij hoort...

 

Lupo 3L kan wel een future classic zijn, technisch gezien was dat ding veel radicaler dan alle eco-shit die de 10 daarop volgende jaren geproduceerd is. Een beetje als de i3 van nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Porsche 944? Ik hoop van wel, is nog wel een auto waarin ik wat zou willen 'investeren', maar ik denk dat ie nooit de stijging van een E30 M3 gaat waarmaken.

E30 M3 is het begin van een succesverhaal, P944/951 heeft voor de liefhebbers quasi altijd in de schaduw van de 911 gestaan.

 

Porsche 968 CS, sowieso.

 

Delta Integrale? Absolute liefhebbersauto, maar tegelijk wel te grote bucht om ooit écht onbetaalbaar te worden, vermoed ik.

 

Alfa Montréal?

 

Een originele G (w460/461 of pre-2000 w463), idem voor defender en zeker Series I/II/III.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier nog wel ergens een magazine liggen met de gemiddelde waarde en geschatte tendens van een hoop classics, al stel ik veel vermeldingen daarin wel in vraag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fucking benieuwd wat een E30 M3 zal doen. ^^

Je vriendin wil NU een huis. Niet binnen 10 jaar. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is wreed. :D

 

Alhoewel, ondertussen een andere kant van 'r leren kennen, der zit pit in ze!! :inlove:  'k Peis dat, als Jam-Moe-Nice eens een keer te bont te autobloemekes buiten zet en een belangrijke date rateert, 'ie ferm mag blazen om te koelen. :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest ik het geld momenteel op overschot hebben zou ik een 456 durven kopen als investering: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=233717109&asrc=st

 

Kan toch niet veel dieper meer zakken?

 

 

 

 

Dafuckkkk, zo cheap. :o

 

 

456 in 't donkerblauw bitte.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid