Ga naar inhoud

(Toekomstige) waardevolle Classics


Carlito

Aanbevolen berichten

Moest ik het geld momenteel op overschot hebben zou ik een 456 durven kopen als investering: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=233717109&asrc=st

 

Kan toch niet veel dieper meer zakken?

Hoe, is dat niet de garage van dingeske, met hun blauwe 997/1 GT3 en de CSL en zo?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dafuckkkk, zo cheap. :o

 

 

456 in 't donkerblauw bitte.

 

Tour de France Blu :inlove:

Als je de centen kan missen zou ik ook sterk inzetten op de 550 Barchetta en de 575 Superamerica :)

Inderdaad, die dingen gaan centen kosten.

V12, gelimiteerd, open top, bloedmooie modellekes (althans zo door de overgrote meerderheid zo beschouwd), last of the manual breed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

True that.

En overigens -in vergelijking met een Superamerica- bijzonder lelijk.

 

Maar het staat vast, die dingen gaan belachelijk veel centen kosten binnenkort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ver vooruit gekeken (de dip moet nog komen), de must-have versies van de vorige Quattroporte's, een GTS. Gezien het huidige flauwe afkooksel lijkt die vorige in GTS-spec een blijver te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geluid, die looks :inlove:

En sober!

GTS is wel ongeveer de enige die ik überhaupt zou willen kopen.

 

Maar de meeste Maserati's zijn spijtig genoeg geen waardevolle classics.

Enkele racewagens, en de 3500 GT.

Voor de rest mag je al gaan zoeken naar dingen die gewild (en dus gewaardeerd) zijn. Er zullen er sowieso nog zijn, maar ze lopen niet dik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geluid, die looks :inlove:

En sober!

GTS is wel ongeveer de enige die ik überhaupt zou willen kopen.

 

Maar de meeste Maserati's zijn spijtig genoeg geen waardevolle classics.

Enkele racewagens, en de 3500 GT.

Voor de rest mag je al gaan zoeken naar dingen die gewild (en dus gewaardeerd) zijn. Er zullen er sowieso nog zijn, maar ze lopen niet dik.

 

Maserati is aan een zeer sterke opmars bezig.

 

Ghibli (uit jaren 70) is zwaar gestegen, Bora en Merak vertonen tekens om ze op te volgen en ook te stijgen.

 

Het zou me niet verbazen mocht een Ghibli tussen dit en 5-10 jaar evenveel waard zijn als een Daytona nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Vooral de handgeschakelde gaat terug aan een opmars beginnen denk ik.

En ze worden mooi oud zonder er volledig gedateerd uit te zien, behalve het stuur dan.

 

Als je de centen kan missen zou ik ook sterk inzetten op de 550 Barchetta en de 575 Superamerica :)

 

Die zitten sowieso al vrij hoog hé, zie die niet meteen een grote stijging maken.

 

Maserati is aan een zeer sterke opmars bezig.

 

Ghibli (uit jaren 70) is zwaar gestegen, Bora en Merak vertonen tekens om ze op te volgen en ook te stijgen.

 

Het zou me niet verbazen mocht een Ghibli tussen dit en 5-10 jaar evenveel waard zijn als een Daytona nu

 

Zou het?

Een Daytona is een icoon, dat mist de Ghibli toch wel een beetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

456 :inlove:

Wat een prachtige Ferrari, zeer sterke fan van.

 

Idem, maar ik dacht dat het prijsverschil met een 550 véél groter was. Dan zou ik toch de 550 kopen, denk ik.

 

Sowieso wel een handgeschakelde. En géén rode of gele. 

 

Maar donkerblauw, zilver, donkergrijs... :inlove:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maserati is aan een zeer sterke opmars bezig.

 

Ghibli (uit jaren 70) is zwaar gestegen, Bora en Merak vertonen tekens om ze op te volgen en ook te stijgen.

 

Het zou me niet verbazen mocht een Ghibli tussen dit en 5-10 jaar evenveel waard zijn als een Daytona nu

True, Ghibli is eentje die je al enkele jaren in de klassiekermagazines aangeprijsd ziet. Niet onterecht, sowieso.

 

@@Simoni A6GCS is inderdaad ook mighty fine. Alleszins, dan zit je in een dermate oude categorie dat je al niet meer kan spreken over klassiekers die nu nog betaalbaar zijn en nog serieus zullen toenemen in waarde. Los van het feit of dit topic daarover gaat of niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maar donkerblauw, donkergrijs... :inlove:

:inlove:

Ook zwaar fan van een 550/575.

Mag zelfs rood zijn, maar liefst bovenstaande kleuren, met dat beigebruin leder, en dan het getik van die metalen pook bij een manuele :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid