Ga naar inhoud

Peugeot Lovers


Bouncing Bullet

Aanbevolen berichten

Valt de prijs van die rcz r mij tegen. Het kreeg een zeer goede review in evo, maar de prijs zal voor velen het een nono maken. Spijtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 jaren later...
  • 6 maanden later...
  • 4 maanden later...

@tuscani

3008 (en dus wss ook 5008) gaan er in Hybride komen.Huidige (vrij zekere) geruchten zijn 300pk hybrid in combinatie met de 1.6 GTi motor. Zal wel nog een 1.5 a 2 jaar duren denk ik.

Tegen 2019 zouden er een 4 hybrides moeten zijn, waaronder 308R.
Nieuwe 508 zou er ook al eind dit jaar zijn, dus die zal daar ook wel onder vallen.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3008 is een mooie wagen vertelde sally. Ook eens gaan kijken en die ziet er idd best sportief uit, maar te klein natuurlijk. Nu dat de 5008 uitkomt was ik eens op de site gaan kijken. Knappe wagen precies. Heb je hem al kunnen testen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat dan vergelijkbaar met diene eene  ( ben naam kwijt) dat ze samen met Citroën en Mitsubishi gemaakt hebben, qua grootte?  

Of mikken ze eerder op bv x5  grootte? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Avantus:

@tuscani

3008 (en dus wss ook 5008) gaan er in Hybride komen.Huidige (vrij zekere) geruchten zijn 300pk hybrid in combinatie met de 1.6 GTi motor. Zal wel nog een 1.5 a 2 jaar duren denk ik.

Tegen 2019 zouden er een 4 hybrides moeten zijn, waaronder 308R.
Nieuwe 508 zou er ook al eind dit jaar zijn, dus die zal daar ook wel onder vallen.

 

Gaan die hybride motoren ook gedeeld worden met Opel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat dan vergelijkbaar met diene eene  ( ben naam kwijt) dat ze samen met Citroën en Mitsubishi gemaakt hebben, qua grootte?  
Of mikken ze eerder op bv x5  grootte? 

4007/C-Crosser/Outlander
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei tuscani:

Is dat dan vergelijkbaar met diene eene  ( ben naam kwijt) dat ze samen met Citroën en Mitsubishi gemaakt hebben, qua grootte?  

Of mikken ze eerder op bv x5  grootte? 

3008 is al groter dan een 4007/4008

5008 is een 20cm langer dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3008 is al groter? Oei ik heb die zitten bekijken op de configurator en dacht dat dat een maat van een golf of zo was, zeker toen ik de motorversies zag. 

Ben wel benieuwd voor die 5008 eens te zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor 3008 is bij de ruimste van z'n concurrenten (Tiguan etc )

Wegen een dikke 100kg minder dan de voorganger, dus bv met die 1.2T 130pk rijdt dat best correct eigelijk.
Maar er komen sowieso wel nog andere motoren bij in de loop van het jaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Lotuzzz:

Tuscani na een premiumkar toch gene Peugeot zeker :fp:

 

 

;)

Ik ben nooit een merkkoper geweest. ik koop wat mooi in mijn ogen is, maar ik moet er wel eerlijk bijvertellen, ik probeer mijn budget telkens op te trekken door meer overname in de wacht te slepen van de voorgaande. ik hoop zo van de audi wel nog een stuk te recupereren, zodat ik hoger kan shoppen. als dan de keer nadien mijn overname gekelderd is door een merk dat misschien niemand meer 2dehands wilt, kan ik weer opnieuw beginnen natuurlijk. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Jochen said:

Dan zou ik alleszins geen Peugeot kopen :D

Of hem helemaal op rijden zoals ik doe en daarna terug occasie shoppen ...

De 307SW heb ik gekocht met 100.000 km voor 13.5k (ale 10k + 206 met een butske) en 6 jaar later terug over gegeven bij het kopen van de 5008 voor 1500 euro (met kapotte voorruit, afgebroken armsteun en wat redelijk wat kosten aan de motor. Ik heb de 5008 4 jaar en er staan nu 125.000 km op, zoek er nog wel 100.000 bij te zetten als dat enigzins mogelijk is ...

Kwa waardebehoud, ik heb deze 18.5k betaald met 45.000 km en 2j oud, volgens autoweek.nl nieuwprijs 35.4k.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid