Ga naar inhoud

OCS Lenterit zondag 6 april


Tiep

Aanbevolen berichten

Een goede morgen liefste Autominded mensen. Ik heb twee vrienden die op zondag 6 april meedoen (met Oldtimer Club Stokkem) aan een lenterit. Er is nog plaats voor een 5 à 10 mensen (met oldtimer uiteraard). Ik vroeg me af of er hier een aantal gegadigden zijn die zin hebben om mee te doen? Verdere details worden later gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor type publiek doet daar aan mee? Zijn dat mensen die effectief rijden, of zijn dat mensen die op mosselsouper gaan, 30km traag bollen en dan een 7gangen avondmaal doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor type publiek doet daar aan mee? Zijn dat mensen die effectief rijden, of zijn dat mensen die op mosselsouper gaan, 30km traag bollen en dan een 7gangen avondmaal doen?

 

idd, hoe lang is de rit? Ik rij graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het publiek is verre van mosselsouper, 7-gangenmenu en 30km/u. 't Zijn echt wel de hardcore oldtimerrijders die een mooie lenterit willen maken en daarvan genieten, samen met andere oldtimereigenaars en enthousiastelingen. De rit is een 100-tal km lang, begint om 10u en eindigt rond 17u. Maar het is geen checkpoint race. Je mag ook later op het eindpunt aankomen en iedereen rijdt aan het tempo dat hij verkiest. Rij je graag "in konvooi" met een andere oldtimer? Dan doe je dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het publiek is verre van mosselsouper, 7-gangenmenu en 30km/u. 't Zijn echt wel de hardcore oldtimerrijders die een mooie lenterit willen maken en daarvan genieten, samen met andere oldtimereigenaars en enthousiastelingen. De rit is een 100-tal km lang, begint om 10u en eindigt rond 17u. Maar het is geen checkpoint race. Je mag ook later op het eindpunt aankomen en iedereen rijdt aan het tempo dat hij verkiest. Rij je graag "in konvooi" met een andere oldtimer? Dan doe je dat.

Verplicht oldtimer, of mag het een paar jaar schelen (1991) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verplicht oldtimer, of mag het een paar jaar schelen (1991) ?

 

Best oldtimer. Maar 

 

@@Tiep zijt gij van die kanten?

 

Nowp, ben van Brasschaat maar heb wel een aantal vrienden in/verspreid over Limburg  ;)

'91 is niet ver meer af van oldtimer. Met wat rij je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best oldtimer. Maar 

 

 

Nowp, ben van Brasschaat maar heb wel een aantal vrienden in/verspreid over Limburg  ;)

'91 is niet ver meer af van oldtimer. Met wat rij je?

 

Jonass rijdt met een 1991 MX-5 NA. Als ik tijd heb, kom ik eventueel wel af met de Kever. Is voor mij niet zo ver tot daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rit is een 100-tal km lang, begint om 10u en eindigt rond 17u.

 

14.28km/h average? :D

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De eerste rondrit dat ze georganiseerd hebben. Het was eigenlijk nog wel leuk. Leuke baantjes gedaan.

Ik denk dat ik de buurt van Rosmeer nog wat ga rondcruisen. Zijn er must do weggetjes in de omgeving? En dan kijk ik vooral naar het Limburgse AM front?

@@gl3nn @@BlackFox @@quadrifoglio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dat was vandaag? :D

Must do weggetjes in die omgeving moet ge bij die andere Limburgse kiekens zijn. Te ver uit mijn buurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid