Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen


Speedhunter

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden, bt. zei:

Kan nochtans geen vorkheftruck binnen!

Hoor ik daar een uitdaging? Zou het eens moeten meten, maar denk dat ik met 2m hoogte genoeg heb! Al kan het 2,1 zijn ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/24/2021 at 11:22 AM, berengun said:

Op de Yaris hebben we ook eens een perso plaat gekocht🤪

AFF2C8C7-7ECF-4272-85E0-0D0B385112CE.jpeg

Als je auto's maar enkele maanden bijhoudt zoals jullie doen snap ik wel dat jullie niet vaker eentje kopen :D

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heeft de mijnen daar toch nul last van, imo. Combo staat mooi centraal, links natuurlijk wel de DIV-stempel in de witruimte maar dat vind ik ok.

 

IMG_20210803_174609.jpg

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heeft de mijnen daar toch nul last van, imo. Combo staat mooi centraal, links natuurlijk wel de DIV-stempel in de witruimte maar dat vind ik ok.
 
IMG_20210803_174609.thumb.jpg.2e49fda4427444269c4cc82ef5d5f808.jpg

Bij mij staat alles ook best goed gecentreerd. Dat de DIV stempel helemaal links staat ipv boven het eerste koppelteken op een 2-XXX-XXX plaat speelt de politie in Frankrijk wel parten. Ik ben vorige week nog in LeMans staande gehouden omdat ze dachten dat het een valse plaat was [emoji849]

63ae77b8ea6d61e2d21e9664aa50dc52.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd mooi gecentreerd, mar idd bij jouw combo is het wel wat vreemd dat dat ook links staat en niet boven 't eerste koppekteken. :)

Toffe combo; wat zit er achter (als je dat wil delen)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, gTa zei:

Dan heeft de mijnen daar toch nul last van, imo. Combo staat mooi centraal, links natuurlijk wel de DIV-stempel in de witruimte maar dat vind ik ok.

 

IMG_20210803_174609.jpg

Die streep reclame er onder stoort veel harder, voor de rest een leuk speelgoedje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, gTa zei:

Dan heeft de mijnen daar toch nul last van, imo. Combo staat mooi centraal, links natuurlijk wel de DIV-stempel in de witruimte maar dat vind ik ok.

 

IMG_20210803_174609.jpg

Grappig. Bilia, terwijl je die toch in Lier gekocht hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen 0-100 in 20s en 130kmh max, nu 0-100 in 4.9s en 250 kmh … met ongeveer hetzelfde verbruik 9l (als je niet op zijn staart trapt)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, gewoon ik zei:

Grappig. Bilia, terwijl je die toch in Lier gekocht hebt?

Ik niet; de vorige eigenaar wel.

Ik woon in 't Gentse en Verstraeten was de enige BMW-dealer in de ruime regio (tot zelfs Louyet in Charleroi toe) die me kon helpen met nieuwe (adaptieve) dempers vooraan tijdens de bouwverlofperiode. Ze wilden graag hun porte-plaque aan m'n auto hangen - ik zag weinig redenen om dat te weigeren. Kan er nog altijd weer af :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Cat7even zei:


24f659a4e505702296ba4a8efa3154f6.jpg

Eerste nummerplaat van mijn ouders 55 jaar geleden emoji41.png


Sent from my iPhone using Tapatalk

Zalig. Identiek verhaal bij mij, maar dan met m'n grootvader, niet z'n 1e maar z'n 2e (z'n eerste was eentje met enkel cijfers, nog op geëmailleerd gietijzer) en van ergens begin de 50's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/3/2021 at 9:44 PM, Cat7even said:


Bij mij staat alles ook best goed gecentreerd. Dat de DIV stempel helemaal links staat ipv boven het eerste koppelteken op een 2-XXX-XXX plaat speelt de politie in Frankrijk wel parten. Ik ben vorige week nog in LeMans staande gehouden omdat ze dachten dat het een valse plaat was emoji849.png

63ae77b8ea6d61e2d21e9664aa50dc52.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Als je wil laten zien dat iets gecentreerd is is een foto van recht erachter wel overtuigender :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Zo ziet de rest op de bedrijfsparking tenminste dat jij de baas bent ... 🙈

Van de week ook nog een matgroene A6 avant met nummerplaat MRI DOC. Beetje veel Amerikaanse dr.series gekeken 🤔

IMG-20210911-WA0003.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 11/9/2021 om 11:49, abtler zei:

Zo ziet de rest op de bedrijfsparking tenminste dat jij de baas bent ... 🙈

Van de week ook nog een matgroene A6 avant met nummerplaat MRI DOC. Beetje veel Amerikaanse dr.series gekeken 🤔

IMG-20210911-WA0003.jpg

onlangs SALESMAN op een CLA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid