Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen


Speedhunter

Aanbevolen berichten

moet ge als eerste uw aanvraag indienen, of wordt er opgeboden tegen elkaar als ge dezelfde combinatie wilt als iemand anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet ge als eerste uw aanvraag indienen, of wordt er opgeboden tegen elkaar als ge dezelfde combinatie wilt als iemand anders?

Ik denk niet dat er sprake is van opbieding. Zal eerst aanvragen eerst krijgen principe zijn denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor een perso plaat kan je niet zomaar langs de DIV gaan dat moet altijd op voorhand aangevraagd worden , en dan gaan ze wel zoiets hebben als een centrale databank zeker om te vermijden dat er twee dezelfde gaan zijn ;-)

 

Nee, maar ik vraag me af hoe ze anders gaan organiseren dat niet 5 mensen op hetzelfde moment dezelfde plaat bestellen?

 

Lijkt me best dat ze de eerste 2-3 dagen maar in 1 DIV kantoor de aanvragen behandelen en dat op volgorde van verschijnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ik mijn perso platen allemaal ga inruilen tegen iets anders .. 30€ heb ik er nog wel voor over .

zou het niet 30€ zijn als je gewoon de 9 laat vallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor een perso plaat kan je niet zomaar langs de DIV gaan dat moet altijd op voorhand aangevraagd worden , en dan gaan ze wel zoiets hebben als een centrale databank zeker om te vermijden dat er twee dezelfde gaan zijn ;-)

Is te hopen toch  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid