Ga naar inhoud

BMW X7


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

Als ze nu eens iets zouden doen aan die afschuwelijke nieren.. :sick:

Zowat elke Hommage heeft ook die lelijke gedrochten op de voorkant zitten...

Of hoe de eerste X3 plots een beauty wordt vergeleken met dit.. :')

BMW-X3-E83-001.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Phil:

De eerste X3 en de E65 zijn echt de lelijkste auto's die München ooit heeft geproduceerd.

Nope.

i3 met ruime voorsprong :sick:

 

 

 

alpina_historie_E65_B7.jpg

= :inlove::inlove: 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei brjefs:

Ik vind een E65, mits correct uitgerust, nog altijd een dikke kar.

Klopt. Die dikke kar start dan wel van een povere basis, maar idd mits juiste uitrusting kunnen ze echt yum zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gTa said:

Klopt. Die dikke kar start dan wel van een povere basis, maar idd mits juiste uitrusting kunnen ze echt yum zijn.

Wat bedoel je met povere basis? (Buiten het feit dat de huidige eigenaars inderdaad arme luizen zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei The Swede:

Wat bedoel je met povere basis? (Buiten het feit dat de huidige eigenaars inderdaad arme luizen zijn).

Qua looks is de Bangle '7 niet gestart onder goed gesternte. Funny proportions, enkele op z'n zachtst gezegd ongelukkige details. Het interieur idem dito (en dat is na de facelift niet gewijzigd).

Qua technische basis staat 'ie wel redelijk, maar ik heb door regelmatig met 3 verschillende exemplaren te kunnen rijden goed kunnen ondervinden dat 'ie pas echt "goed" wordt als je de hele set ophangingsopties (actieve anti-rol stangen, instelbare dempers) nam en ergens zou dat niet hoeven.

Absoluut geen slechte auto (al was de pre-facelift bijzonder gevoelig op een aantal vlakken, en ook bijzonder duur om te herstellen als 't buiten garantie was...).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik denk dat ik hem gezien heb toen ik laatst ik München was...

Auto 2 is denk ik een Volvo, maar dit leek een X7 te zijn, al zou het raar zijn dat er 2 merken achter elkaar rijden. ..0bb3fc596322fcb5193573cbeb38258f.jpg

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid