Ga naar inhoud

BMW X7


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

Zou het een persbericht zijn die te vroeg geleaked is? Is nog veel te vroeg denk ik om de wagen al compleet te zien...

Nu weet je ook hoe de X5 eruit zal zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Stancke zei:

Zou het een persbericht zijn die te vroeg geleaked is? Is nog veel te vroeg denk ik om de wagen al compleet te zien...

Nu weet je ook hoe de X5 eruit zal zien

Vrees er idd voor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Thebiemerke zei:

P90289203-highRes.jpg?w=1348&h=526&fit=c

 

Net toen ik dacht dat het onmogelijk was om nog lelijkere wagens te maken dan de 3/5GT en 2AT/GT enz... amai :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De koplampen vind ik knap. Daar stopt het :(. Ik ben al niet erg aan de SUV/offroaders, en hoe groter/lomper ze worden hoe minder ik er iets voor voel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-12-2017 om 19:41, Thebiemerke zei:

 

Rolls :inlove:

Zou RR op basis van dit ding ook een über-SUV bouwen? Bentley heeft er al eentje (helaas hebben ze vergeten door de designafdeling te sturen), Lamborghini heeft er eentje (van weliswaar compleet andere inslag), ...? Is er niet eens een verhoogde/verkorte Phantom gespot geweest die dienst deed als mule voor ... mjah voor wat eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Rolls :inlove:

Zou RR op basis van dit ding ook een über-SUV bouwen? Bentley heeft er al eentje (helaas hebben ze vergeten door de designafdeling te sturen), Lamborghini heeft er eentje (van weliswaar compleet andere inslag), ...? Is er niet eens een verhoogde/verkorte Phantom gespot geweest die dienst deed als mule voor ... mjah voor wat eigenlijk?

rolls-royce-cullinan-008.jpg

Cullinan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid