Ga naar inhoud

BMW X7


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

57 minuten geleden, JerryLambo zei:

Kweeni waarom, maar had toch gehoopt dat ze in hun "designtaal" toch iets verder gingen gaan dan enkel de voorlichten om hem te distantiëren van de X5.

Zoals RRD zegt, in hetzelfde bedje ziek als de GLS.

Ik denk trouwens dat vooral Amerika hier zot van gaat lopen. 

Tuurlijk, is puur voor Amerikaanse markt.

Wij liggen niet wakker van SUV's met 7 zitplaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Kan er iemand mij onderwijzen wat het nut is dat er daar USB-C poorten op zitten? (Ook op X5 overigens en andere modellen bij BMW).

Ik kan mijn GSM dus enkel opladen als ik een USB-C naar USB-C kabel heb? Klassieke USB naar USB-C kabel kan de vuilbak in? Te maken met oplaadsnelheid oid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Stancke zei:

Kan er iemand mij onderwijzen wat het nut is dat er daar USB-C poorten op zitten? (Ook op X5 overigens en andere modellen bij BMW).

Ik kan mijn GSM dus enkel opladen als ik een USB-C naar USB-C kabel heb? Klassieke USB naar USB-C kabel kan de vuilbak in? Te maken met oplaadsnelheid oid?

Neen heeft te maken met gemak, USB-C werkt langs beide kanten en is de toekomst dus zeer goed dat BMW vooruit ziet :) 

Kan je ook geluid over sturen dus meer mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, dragonfly zei:

Neen heeft te maken met gemak, USB-C werkt langs beide kanten en is de toekomst dus zeer goed dat BMW vooruit ziet :) 

Kan je ook geluid over sturen dus meer mogelijkheden.

Maar dan moeten we wel eerst allemaal nieuwe kabels kopen? 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor 10 euro kabelkes moeten kopen zou voor mij niet echt een blokker zijn bij deze auto. Het feit dat het een grote lompe SUV is weegt meer door.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/25/2018 at 10:22 AM, Le Capri Mauve said:

Voor 10 euro kabelkes moeten kopen zou voor mij niet echt een blokker zijn bij deze auto.

Ik heb uw input naar München doorgestuurd, men zal ermee rekening houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25 septembre 2018 om 10:18, Stancke zei:

Maar dan moeten we wel eerst allemaal nieuwe kabels kopen? 😛 

Wij geven een gratis adapterke mee bij levering vd nieuwe A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk usb-c denk ik dan...

Wanneer gaat er eens een constructeur bedenken om zo vlak bij het ventilatierooster een aansluitpunt te voorzien dat je met heel kort kabeltje je gsm kan opladen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een usb-c connector is echt niet groot... Kan desnoods met afdekkapje bij niet gebruik afgewerkt worden.

Ik haat die kabels nu door mijn interieur en heb al speciaal zwarte gekocht om ze minder te laten opvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Phil zei:

Ik heb uw input naar München doorgestuurd, men zal ermee rekening houden.

Da's vreemd, ik zou net denken dat iemand die die input begrijpt helemaal niks zou doorsturen. Veranderen van kabeltje is een kleinigheid en ik vond dat daar overdreven aandacht naar ging. Al meer relevant is Naish zijn commentaar dat ge een heel korte aansluiting wilt kunnen grbruiken. Zelfs ik kan mij al storen aan lange kabels en dat wil wat zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moffel de kabeltjes ook weg achter interieurpanelen en/of tapijtjes. Momenteel een propere oplossing gevonden waarbij maar 15 cm kabel zichtbaar is (van aan de airco-unit tot onderkant phone (als die in z'n houder aan luchtrooster zit). Vind ik OK. Een USB-stroompoortje ergens in de buurt van de luchtroosters hoeft voor mij niet, veel kans dat het dan toch weer net verkeerd zit om met dat ultrakorte kabeltje toe te komen.

Maar 't is inderdaad een feit: kabels in een auto-interieur zijn gruwelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We werken ganse dagen kabeltjes weg in interieurs. Is toch geen ramp? Vraag dat bij je dealer als je een nieuwe voiture koopt.. ik monteer altijd een extra 12v aansluiting zodat je niks ziet behalve het gedeelte waar je gsm inplugt. Dan kun je perfect ergens 2-3 cm kabel laten uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks brengt Porsche de optie "Lamellen Lüftdüsen in Leder mit unterliegendem drahtlose Handy-Auflademöglichkeit" voor 2.690 EUR.

Batje!

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

X7 op ZGT :shock:

Laat ondergetekende de eerste (en de laatste?) zijn die 'm echt zeer nice vindt. 

M-paquette + carbonschwartz + vering in laagste stand = 💯

M50D en geen Range-flauwekulletjes voor mij aub. 

aangepast door JerryLambo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid