Ga naar inhoud

Mercedes-AMG GT


Phil

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, msxx zei:

Dat is mijn gedroomde cabrio... maar ze zakken niet hard genoeg in prijs en ben ronduit bang voor de running costs :D 

Running cost is 'laag'.  Pak er een MB onderhoudscontractje bij en het ding kost je maar +-1300/jaar.  Qua verbruik tel je op een 13/18 liter afhankelijk van je voet.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, msxx zei:

:inlove:

$_57.jpg

Is een GT , geen GT C. 

Je wilt echt wel de widebody

pre fl is perfect, serieus luid en geen fake geluid

8 uren geleden, -krikke- zei:

Running cost is 'laag'.  Pak er een MB onderhoudscontractje bij en het ding kost je maar +-1300/jaar.  Qua verbruik tel je op een 13/18 liter afhankelijk van je voet.

Inderdaad 

komt weinig aan

heb er enen bollen met 100k km ondertussen 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/12/2020 om 19:54, William Blake zei:

 

Inderdaad 

komt weinig aan

heb er enen bollen met 100k km ondertussen 

Maar kom je effectief toe met een onderhoudscontract van 1.300 euro. Of is dat op basis van 5.000 km/jaar:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, d_s zei:

Maar kom je effectief toe met een onderhoudscontract van 1.300 euro. Of is dat op basis van 5.000 km/jaar:D

Als zo'n spel, zelfs aan 15.000 km per jaar, meer dan 1.300 EUR ruitensproeiervloeistof, motorolie en een occasioneel filterke elke 2-3 jaar kost, dan is 't een duur contract. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gTa zei:

Als zo'n spel, zelfs aan 15.000 km per jaar, meer dan 1.300 EUR ruitensproeiervloeistof, motorolie en een occasioneel filterke elke 2-3 jaar kost, dan is 't een duur contract. :D 

Bij mijn onderhoudscontract zat daar "alles" in buiten banden dus ook remmen ed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, d_s zei:

Bij mijn onderhoudscontract zat daar "alles" in buiten banden dus ook remmen ed.

Oké, als de remmen er in zitten (aan AMG-prijzen...) dan is dat inderdaad géén prijzig contract.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De onderhoudscontract prijzen op de dikkere wagens zijn zeker niet duur bij MB/AMG.

Ik twijfelde er destijds ook aan maar Bruno zei: krikke, niet twijfelen, doen!

Mijne c heeft me op jaarbasis nog geen euro meer gekost aan garagekosten dan wat ik maandelijks betaal voor dat contract.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, -krikke- zei:

 

Mijne c heeft me op jaarbasis nog geen euro meer gekost aan garagekosten dan wat ik maandelijks betaal voor dat contract.

Daarvoor dient dan ook dat contract🙂😄

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid