Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Aangezien mijn Coyote tegenwoordig meer bezig is met heropstarten en niet willen aan gaan dan wat anders, en ik van een andere forummer over deze app hoorde spreken ben ik er mij ook eens in gaan verdiepen.

Zijn hier nog gebruikers? Heb de indruk dat er toch al redelijk wat volk mee rondrijdt. Supervlotte app, makkelijk in gebruik en combineert navi met een Coyote functionaliteit (en nog een hoop andere leuke features), maar dan gratis. Ik zou er nog durven een aparte cheape smartphone voor kopen om dat ding dedicated op te installeren, eerlijk gezegd. Werkt 1000 keer beter dan die buggy Coyote met touchscreen. Als nu de roaming tarieven voor data nog wat zakken is het helemaal ideaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier nog altijd de oude coyote en dus geen probleem met dat nieuw geval.

 

Maar ik had al eens getwijfeld om contract niet meer te verlengen. Ik moet vanavond naar Mechelen en ga eens die waze opzetten.

 

Je idee van goedkope smartphone voor dedicated te gebruiken is wel interessant. Want probleem met die apps is dat je dat dus vergeet op te starten en ook niet gaat in gang steken voor korte ritten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke app. Gebruik het dagelijks!

Enkel jammer dat de functionaliteiten op windows phone minder zijn dan op android, maar de basis werkt op beiden dus geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een oude Coyote dus (voorlopig) geen last van problemen.

Ik gebruik Waze mss verkeerd want heb het al een aantal keer geprobeerd en vind het maar niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al een paar keer gebruikt en ik ben sterk onder de indruk van de app, de features en de werken.

Er moet enkel een dedicated device voor komen om het een concurent te maken voor coyote IMHO.

Ik wil dat gewoon netjes inbouwen in mijn wagen zodat het opstart en afsluiten als ik in en uitstap.

 

Wie maakt dat device als eerste? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke app. Gebruik het dagelijks!

Enkel jammer dat de functionaliteiten op windows phone minder zijn dan op android, maar de basis werkt op beiden dus geen probleem.

 

Heb het nu net ook eens geinstalleerd, lijkt me toch aardig wat features te bevatten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het nu net ook eens geinstalleerd, lijkt me toch aardig wat features te bevatten...

Zeker! maar toch beduidend minder dan in android. Nu, meer dan genoeg ze, die extra features zijn nergens voor nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker! maar toch beduidend minder dan in android. Nu, meer dan genoeg ze, die extra features zijn nergens voor nodig.

 

Kan je dan eindelijk de Waze-gebruiker in zijn zijn grijze VW uitkafferen in de file. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien mijn Coyote tegenwoordig meer bezig is met heropstarten en niet willen aan gaan dan wat anders, en ik van een andere forummer over deze app hoorde spreken ben ik er mij ook eens in gaan verdiepen.

Zijn hier nog gebruikers? Heb de indruk dat er toch al redelijk wat volk mee rondrijdt. Supervlotte app, makkelijk in gebruik en combineert navi met een Coyote functionaliteit (en nog een hoop andere leuke features), maar dan gratis. Ik zou er nog durven een aparte cheape smartphone voor kopen om dat ding dedicated op te installeren, eerlijk gezegd. Werkt 1000 keer beter dan die buggy Coyote met touchscreen. Als nu de roaming tarieven voor data nog wat zakken is het helemaal ideaal.

 

Graag gedaan :D

 

Ik gebruik deze in combinatie met TomTom Live Devices. 

Tijdswinst is toch merkbaar én het grote voordeel met de Waze is dat hij ook je eigen, gevonden shortcuts gaat onthouden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

t was wax-it :P

 

Die baby wazer? Ofwel rijdt die anoniem want ik zie hem nooit rijden.

Ik zal de volgende keer es toet-toeten... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn er al evenveel gebruikers bij Waze, anders geformuleerd: is de kans +- even groot dat mobiele flitsers aangegeven zullen worden?

Ik ben nog altijd tevreden met iCoyote, op 1 versie na nooit buggy geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het 1x getest en er dan weer afgegooid, leuk maar nutteloos op m'n vaste smartphone. En geen zin om dat elke keer aan m'n ruit te plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik het vrij veel in België. Sta op plaats 850 van de Belgische ranglijst :-).

Gebruik het wel samen met de coyote. Eerste versie en dat ding doet het bij mij nog perfect.

Nadelen: Ik weet het niet of het aan mij ligt, maar het lukt mij niet om hem een duidelijk alarm te laten geven als ik te snel een flitspaal of anonieme nader. Zowel op tab als op GSM.

Geeft geen aanduiding van de toegelaten snelheid.

Mogelijks ligt dat ook aan mij maar de fb connectiviteit werkt niet meer. Maar dat is niet van hoofd belang.

De kaart in top down view zetten en bekijken lukt mij vooralsnog niet. Als ik een overzicht wil switch ik vaak even naar google maps, is duidelijker. Om short cuts te vinden bvb.

Wat ik wel superhandig vind en vaak gebruik,is dat je je ETA kan versturen naar bvb mensen met wie je afgesproken hebt. Die krijgen dan ook een link waarmee ze je realtime kunnen volgen. Mijn vriendin weet dus altijd exact wanneer ik van het werk onderweg naar huis ben en zal aankomen. Dan staat het eten klaar als ik thuis kom. :-D

Als je met verschillende mensen ergens hebt afgesproken, en iedereen gebruikt waze met fb verbinding, zie je van de anderen hoe ver ze nog van de bestemming verwijdert zijn en waar ze rijden.

File meldingen, wegen werken en -afsluitingen en nieuwe wegen staan er altijd bijna instant op, dus je route is vaak de optimaalste.

Gebruik het al vrij lang samen met coyote, maar ben er nog niet aan uit welke het betrouwbaarste is. Vertrouw nog altijd meer op coyote.

Ipv een dedicated phone zou ik wel eerder voor een 7inch tablet kiezen. Een groter scherm is toch net dat ietsje handiger, zeker als je zelf nog eens over de kaart wil scrollen. Maar jij plakte niet graag dingen aan je ruit en dan is een tablet mss snel te groot. Dat went echter wel snel. Ik gebruik het op de Nexus 7 en Galaxy s3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dit ook graag zien met een dedicated device. Ooit 1x opgestart maar via smartphone is dat niks voor mij.

 

Zou Waze beschikbaar zijn via iOS Carplay?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me zowat het voorbeeld van een ideale app voor carplay toestanden.

Als je naar een bedrijf wilt navigeren moet je vaak alleen maar de naam van het bedrijf ingeven en wazw vindt de adresgegevens automatisch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ipv een dedicated phone zou ik wel eerder voor een 7inch tablet kiezen. Een groter scherm is toch net dat ietsje handiger, zeker als je zelf nog eens over de kaart wil scrollen. Maar jij plakte niet graag dingen aan je ruit en dan is een tablet mss snel te groot. Dat went echter wel snel. Ik gebruik het op de Nexus 7 en Galaxy s3

Dat is dan om het ook als GPS te vervangen. Ik zie het eerder als Coyote-alternatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaart in top down view zetten en bekijken lukt mij vooralsnog niet. Als ik een overzicht wil switch ik vaak even naar google maps, is duidelijker. Om short cuts te vinden bvb.

OK, blijkbaar moet je in instellingen beeld op 2d zetten. Dat is best onhandig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan om het ook als GPS te vervangen. Ik zie het eerder als Coyote-alternatief.

De sterkte van de app komt pas naar boven als je het als GPS gebruikt. En dan zelfs voornamelijk op je daily commute.

Om het alleen te gebruiken, als coyote vervanger, i don't know. Gemiddelde snelheid tijdens de trajectcontrole geeft het bvb al niet weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net voor de sport eens de route Berchem-Leuven gevraagd.

 

Hij zegt dat het nu 49 minuten is voor 64 km. Lijkt me straf met wat er aan het gebeuren is in Sint-Stevens-Wolume. Of interpreteer ik het verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap die app niet...

 

lijkt me een gewone ongevallen/file melder te zijn? ik heb daar nog nooit een flitser/flitspaal melding in gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid