Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

ik snap die app niet...

lijkt me een gewone ongevallen/file melder te zijn? ik heb daar nog nooit een flitser/flitspaal melding in gekregen.

Je moet hem gebruiken in de auto he Tomski!

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe ik ook.

 

en dan zie ik gebruiker icoontjes op de baan en zo die mee stil staan in de file.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook al lang gelukkige gebruiker! Gebruik het wel enkel naar plaatsen waar ik het niet ken ( gebruik het niet standaard als coyote zeg maar)

Cmampaey voor de mensjes die vriendjes willen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ook al lang maar nog maar 1X gebruikt omdat de app niet exact wist waar ik was.

Nu nog eens gekeken en hij zit er weer 2,5 km naast. (met wifi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coyote heb ik 4 á 5 jaar geleden al aan de kant gezwierd.

Heb er 2 gehad en was altijd iets mee.

Had meer contact met dat vrouwmens (van coyote België) dan met mijn ma.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er interessant uit. Was al een tijdje opzoek naar een gratis navigatieapp voor Windows Phone. Morgen eens testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest gisteren naar Mechelen en heb eens goed diene waze gebruikt, naast de coyote en meteen een paar bevindingen...

 

* Eerste probleem is dat ik nog geen auditieve melding krijg van flitspaal (geen mobiele flitser gehad) of trajectcontrole

* Het is een heel goeie filemelder! Dat is iets wat ik beter ervaar dan coyote of mijn gps

* Het spel trekt wel veel van je aandacht (vooral omdat je constant moet kijken voor meldingen)

* Hij geeft nog geen berekend gemiddelde tijdens een trajectcontrole.

* En nog een klein nadeel is dat hij geen melding maakt van de toegelaten snelheid bij een paal (maar daar heb ik mijn gps voor als alternatief)

 

Lijken allemaal nadelen tot nu toe, maar ga nu eens de kritiek op de coyote laten komen:

* Geen enkele melding wat betreft de files

* 3 keer vaste trajectcontrole ingereden dat de waze melding gaf (zonder gemiddelde berekening) maar de coyote perfect stil bleef

* 2 plaatsen waar de coyote al jaren een paar 100m naast de paal melding geeft en onterecte melding (flitser enkel in andere richting) doet de waze het wel goed

 

Kortom, ik heb een beetje hetzelfde gevoel als fuel. Ik moet nog eens verder zoeken naar auditieve meldingen of dat moeten ze mogelijk maken en ze moeten nog 2 dingen toevoegen:

* toegelaten snelheid

* opvolging gemiddelde snelheid in trajectcontrole

 

Dan meer gebruikers om hem trefzekerder te maken en we zijn vertrokken met een gratis alternatief voor coyote...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren heeft mijn Coyote - voor het eerst sinds weken - mij nog eens gered. Ze hebben blijkbaar een nieuwe flitslocatie op de E403 tussen Roeselare en Lichtervelde!  :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zijn Waze allemaal aan het vergelijken met een Coyote, maar Waze is vooral bedoeld als GPS EN het is gratis!  ;)

Heeft gewoon nog meer gebruikers nodig, dan zal het aantal meldingen wel stijgen. Alleen vraag ik me af hoeveel procent van de gebruikers ook effectief een melding maakt nadat hij een flitser ziet  :mellow: En hoe eenvoudig is dat om te doen op de Waze app als je aan het rijden bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om dat goed te krijgen moet je de coyote community kunnen overgzet krijgen op zoiets. Die het gebruiken als coyote...

 

Is en blijft een systeem dat valt of staat met de gebruikersgroep. 

 

Maar op mijn rit gisteren betere melding van vaste controles door Waze dan Coyote. Rond Rumst daar 2 zo'n trajactcontroles gepasseer waarvoor coyote compleet stil bleef.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren heeft mijn Coyote - voor het eerst sinds weken - mij nog eens gered. Ze hebben blijkbaar een nieuwe flitslocatie op de E403 tussen Roeselare en Lichtervelde!  :wacko:

 

Wanneer en welke richting?   :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren avond 18u30 richting Brugge.

 

B)  :up:

 

Thx, ik ben er gepasseerd omstreeks 14h30, ze zullen er wel niet zo lang gestaan hebben zeker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren eens waze gebruikt.

Grootste nadeel: je ziet andere gebruikers voor je rijden op de E40, dus denk ik "challenge accepted"

:D

Als ze zo'n poes als avatar gebruiken vermoed ik ook automatisch dat het een knappe dame is, maar helaas. Dikke IT nerds :(

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zo goed als alleen op de baan bent, dan kun je het soms wel zien :) 's nachts bvb als je 140 rijdt en er blijft één auto constant voor je qua afstand, en waze duidt het ook zo aan, dan weet je wie het is :)

 

Gelukkig is dat niet met een refreshrate van 1 seconde ofzo, anders was het hek helemaal van de dam :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die auditieve meldingen heb ik ook nog niet gevonden. daarom, tis ideaal om te gebruiken in Combo met coyote, niet als vervanger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

 's nachts bvb als je 140 rijdt en er blijft één auto constant voor je qua afstand, en waze duidt het ook zo aan, dan weet je wie het is :)

 

Ik had dat nooit. Ik reed iedereen altijd voorbij :D

 

Op de RT had ik mijn iPhone in een houder op het stuur. Met de nieuwe motorfiets steek ik 'm terug in het kastje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid