Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Ik heb de oortjes van mijn iphone in en word op waze toch verwittigd van flitspalen door een gesproken melding. Bij jullie niet? Het is bij momenten wel precies super mario kart met al die geluidjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Je kan in Waze instellen of hij de meldingen via de default audio out van je telefoon stuurt, of gedwongen via Line out of Bluetooth. Als je dan je iPhone in je auto aan de USB aansluiting hebt steken maar luistert naar de radio van je auto ipv de iPhone, ga je niks horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige meldingen geeft hij wel met geluid bij mij maar niet alle.

Flitsauto op e403 werd er net door coyote en waze uitgehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand ervaring met roadsmart?

Daar zouden ook de wegenwerken, files, mobile controles enz opkomen.

 

Ik gebruik dat voor alcohol controles. :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coyote heb ik 4 á 5 jaar geleden al aan de kant gezwierd.

Heb er 2 gehad en was altijd iets mee.

Had meer contact met dat vrouwmens (van coyote België) dan met mijn ma.

Tja...en ik weet waarom...

 

2zdoh8x.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hier ook een zeer tevreden Waze gebruiker. Meestal hij ik mij zowiezo wel aan de max snelheid en doe ik veel te weinig kilometers (of toch steeds dezelfde ritjes) om het optimaal te gebruiken.

 

Mensen met Android kunnen Smart Connect gebruiken (of NFC) om Waze automatisch te laten opstarten als je hem in de auto inplugt.

 

Waze heeft zeer recent een update gehad en ik merk wel een aantal verbeteringen. 

Nu gebruik ik het op een 5" scherm en dat is doenbaar. Daarvoor was het 3.7" en dat vond ik te klein.

 

Als Navi met extra's vind ik het een super app. Een coyote vervanger is het niet, maar 't doe toch hard zijn best + het aantal gebruikers moet nog naar omhoog.

 

De mooiste ervaring was de volgende.

Voor een opleiding moest ik om 9u in Jette zijn. Mooie file op de E40 en een ongeval op de A12. Vertrekkende vanuit Kalken gaven mijn 2 routes een dik half uur vertraging. Dus meer dan 1u reistijd. Waze stuurde mij binnendoor en ik stond op 45min in Jette. Misschien ben ik niet veel gewoon, maar ik was onder de indruk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

 

 

Hi cmampaey, 

You received a comment on the map issue you reported, from 08.08.2014 on N106 - Drie Eikenstraat, Edegem - “roundabout”. An editor from the Waze mapping community wants to solve the problem, but needs some more information.

annickdw on 08.08.2014 22:39:

Je meldt een fout, maar je hebt zonet een verkeersovertreding begaan? Die afrit mag alleen gebruikt worden om het UZA (=ziekenhuis) te bereiken, ik zie aan de gps-tracks dat je daar eigenlijk niet moest zijn? Groeten, Annick De Weerdt Country Manager Belgium

 

Ik gebruik dat al zo lang dat ik vergeten was dat dat eigenlijk niet mag :lol:

 

 

Hoewel er ergens een fout zit in dat rondpunt maar dat heb ik ze ook net gemeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Next step is Waze die samenwerkt met federale, logbook overtredingen doorstuurt dat dan jaarlijks van je belastingen wordt gehouden. Waze krijgt 8n ruil enkele interessante fiscale voordelen :lol: (en op termijn haar gebruikers)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

't Is nu 12 dagen sinds aanmelding, een dikke 1.000 km bijeen gekard, en vandaag plots alle punten e.d. kwijt? :angry: Kan ik dat terugclaimen oid?

 

Kan je de weergave (kleuren) aanpassen van de nachtweergave? Dat paarse lijntje op die donkergrijze achtergrond zie ik niet goed (kleurenblindheid), zou liever iets groen of geel hebben als route.

 

Nog iets: als je navigeert kan je wel 'navigatie stoppen' maar de laatste indicatie bovenaan (afstand tot afslag en volgende afslag) blijft dan staan. Kan je dat weg klikken of vegen?

 

Hoe kan je je thuisadres obv GPS-coördinaten of "huidige locatie" instellen ipv louter obv adres? Als ik m'n adres ingeef als "thuis" moet ik altijd nog 20m rijden volgens Waze. Mijn OCD vindt dat niet leuk. :D

 

Kan je andere sounds kiezen voor flitswaarschuwingen? En waarom geeft Waze de snelheid niet weer? (in de manual staan icoontjes met snelheden bij maar die worden blijkbaar niet gebruikt langs hier?)

 

 

Waze, mjah. Werkt wel, maar is eerder navigatie met wat bij, dan echt een Coyote-vervanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de oortjes van mijn iphone in en word op waze toch verwittigd van flitspalen door een gesproken melding. Bij jullie niet? Het is bij momenten wel precies super mario kart met al die geluidjes.

Ja en ja. De gesproken meldingen heb ik nu wel uit gezet. Als die luid genoeg moeten afgespeeld worden als duidelijk hoorbare aanwijzing voor flitspalen, zijn alle andere waarschuwingen zo luid dat ik me kapot schrik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ook mijn punten niet meer.

Mogelijks komt dat wel terug, ik merk ook vertraging tussen de punten en kilometers op de portal en op de app. App lijkt een dag later te komen.

Morgen nog eens kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fixed. Ben mijn tutte kwijt, geen baby-Wazer meer. Wel straks nog effe zien of punten en km kloppen (online op dashboard van site zie ik niks).

Link naar reactie
Delen op andere sites

DnDvl.

Ik kan blijkbaar niet zo eenvoudig iemand toevoegen die niet op fb oid zit. Op mijn tablet staan mijn contacten niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

N00b vraagje: hoe voeg je iemand toe als "friend" zonder facebook/contact list? Ik zie enkel twee opties:

1. find friends from contacts

2. facebook friends

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom geeft Waze de snelheid niet weer? (in de manual staan icoontjes met snelheden bij maar die worden blijkbaar niet gebruikt langs hier?)

Settings->display settings->Speedometer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

N00b vraagje: hoe voeg je iemand toe als "friend" zonder facebook/contact list? Ik zie enkel twee opties:

1. find friends from contacts

2. facebook friends

I'm with stupid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Settings->display settings->Speedometer.

Sorry, ik was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Ja, dat wordt weergegeven. Maar ik bedoelde: de toegelaten snelheid op de plaats van die flitspaal. Ik zag al Waze-icoontjes van flitspalen met snelheidsaanduiding (denk dat die zelfs in de handleiding staan), maar die worden hier precies niet gebruikt? Ik vind het leuker om "let op, flitspaal, ge moogt maar 70" te zien in plaats van "let op, flitspaal".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid