Ga naar inhoud

Harry's Garage


3000

Aanbevolen berichten

Is Richard Tipper, en deed volgens mij zelfs alle Vulcans :) maar inderdaad niet te vergelijken met een studio a la Wax-It.

En dit is 'in orde zetten' van een auto die hij al meerdere keren onder handen had genomen, niet een verse detailing van een auto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Man wat een decadent loodske :lol: wat een keuze op zondagochtend... Ik vind het soms al moeilijk kiezen tussen moto en koersfiets :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
39 minutes ago, vince522 said:

Ik vind er niets aan. Het Maserati van weleer is volledig weg, het enige wat nu nog rest is de Gran Turismo.

Dat is hetzelfde als het Cayenne verhaal hé. Ik vind hem best wel geslaagd eigenlijk, overlaatst eentje zien voorbijkomen en dat klinkt lekker en ziet er best goed uit. Ja, het zou niet mogen onder de vlag Maserati, maar er is nu eenmaal een markt voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Ik vind er niets aan. Het Maserati van weleer is volledig weg, het enige wat nu nog rest is de Gran Turismo.

Van de jaren 50-60? Maserati is zo'n niche merk geworden dat moeilijk de aandacht weet te grijpen met 1 model waar niemand omheen kan. Er valt altijd iets beter of logischer te vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Ik lees enkel goeie dingen over die DCT Africa Twin. Heb indertijd met de NC700X geleden met DCT maar viel wat tegen daar, wellicht door het rare motorkarakter van de NC (48pk, 6500rpm redline). Behoorlijke fletse motor, en door de DCT was het net een scooter, je voelde hem totaal niet schakelen en had ook amper motorrem. Met een normale motor moet dat wel leuk zijn, zeker nu Honda enkele jaren ervaring er mee heeft, plus met de 4 rijmodi (D, S1, S2, S3) voor elk wat wils.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid