Ga naar inhoud

Harry's Garage


3000

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Na wat wennen (eerst en voor 't principe: "OMG IT'S GOT FORCED INDUCTION, BYE-BYE N/A !!!") ... ik vind 'm duidelijk knapper dan de 458, ik vind eigenlijk even mooi klinken en ik me inbeelden dat dat zo bonkers fast moet zijn ... miljaar. :inlove:  Well done, Fewwawi. Voor mij graag zo-eentje met retractable roof en in een minder opvallende kleurstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de 458 mooier. Eleganter. Dit is een beetje tacky met die luchtinlaten op de flanken. Maar blijft een mooie auto en is inderdaad echt waanzinnig snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Topkerel.  B)

 

En wat een kist!  :o Zeker als je je bedenkt dat dat model al 7 jaar op de markt is! Dat BRG in combinatie met de zwarte velgen is een match made in heaven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topkerel. B)

En wat een kist! :o Zeker als je je bedenkt dat dat model al 7 jaar op de markt is! Dat BRG in combinatie met de zwarte velgen is een match made in heaven.

https://www.youtube.com/watch?v=H-61Xo6b8X4

Die kleurencombo vind ik echt gatlelijk. Vooral die oranje accenten en rode remklauwen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Op z'n twitter gelezen dat hij een video gaat maken over z'n moto's, daar kijk wel naar uit. Hij heeft de laatste maanden een leuke collectie bijeen gekocht: Africa Twins, Cagiva Elephant.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
2 uur geleden zei Wax-it.be:

Mooie video, maar bij WAX-IT gaat het er toch wat anders aan toe :D

De ondergrond alleen al.  Dolomiet + HD-reiniger vind ik geen goede combo :D.

Nu, dit is een detail aan huis.  Er moeten dan sowieso toegevingen gedaan worden.  Niet iedereen beschikt over een studio (je mag het bijna cleanroom noemen) zoals jullie die nu hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie video, maar bij WAX-IT gaat het er toch wat anders aan toe [emoji3]


Was het al aan het denken tijdens de video toen hij zei dat die kerel een bekende detailer in GB is. Waarschijnlijk redelijk amateuristisch als je dat met jullie procedures vergelijkt?

Nodig de Harry eens uit naar België met een van zijn bolides :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid