Ga naar inhoud

WEC nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Aan Flugplatze liep er gisteren constant één te patrouilleren, ze wilden er dus echt geen toeschouwers achter den draad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, leuk, en dan krijg je een plaatsje aan die pissijnen toebedeeld aan de hoofdingang. :lol:

 

Je moet geluk hebben hé, met de F1 in Bahrain stond ik nog vrij goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan Flugplatze liep er gisteren constant één te patrouilleren, ze wilden er dus echt geen toeschouwers achter den draad :)

Wij stonden toch achter den draad? :)

Was wel vreemd op dat uur. Daar was gewoon (buiten die kerel) niemand op dat punt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij stonden toch achter den draad? :)

Was wel vreemd op dat uur. Daar was gewoon (buiten die kerel) niemand op dat punt.

 

Mja achter de 4de draad ofzo :P

 

Idd vreemd, bang voor een nieuw ongeval zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week op zoek gegaan op franstalige fora naar tips daarover. Forget it, denk ik. :lol: En zij die 't weten gaan 't niet vertellen.

Hebben we vorig jaar dingske, onze motorsportfotograaf, niet gesmst? Ik denk het wel. Die zei 't ook: geen beginnen aan zonder pasje.

 

 

Er zijn 3 mogelijkheden, als ik me niet vergis. 2 restaurants en 1 hotel. De resto's zijn de laatste jaren quasi dichtgepantserd, daar zie je niks meer, enkel geluid hoor je nog. Bij het hotel (auberge) zou nog een mogelijkheid zijn.

Ik ga sowieso het stuk naar Indianapolis exploreren in de hoop dat daar nog mogelijkheden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee jaar geleden hebben we het ook al eens geprobeerd, zonder veel succes. Maar ik zou daar toch ook zeer graag eens geraken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was wel een zeer slappe poging :lol:  "Kom, we gaan langs hier!" - "OK." - 100m verder komt een peet in een hesje op ons af "Vous avez un permis pour passer?" - helft van de bende "Non, excusez-nous." + rechtsomkeer :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was wel een zeer slappe poging :lol:  "Kom, we gaan langs hier!" - "OK." - 100m verder komt een peet in een hesje op ons af "Vous avez un permis pour passer?" - helft van de bende "Non, excusez-nous." + rechtsomkeer :lolz:

 

 

:lolz: echt he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben effe op Google Maps aan 't zien. We're fucking stupid dat we dat proberen van op de routes in/rond de campings.

 

Ik durf m'n kop er op te verwedden dat, als je er geen hand voor omdraait om een uur te hiken in 't bos en hier en daar over wat omheiningen te kruipen, je zonder problemen aan de straight geraakt.

Al dat bos! No way dat ze op elk klein weggelske over al die km elke 100m ne peet kunnen zetten. Ge gaat natuurlijk niet met een wit telekanon met gigaflash op z'n Denniskes fotoots moeten staan trekken als ge daar dan eenmaal aangekomen zijt, maar fuck it dat dat niet lukt. Impossible.

 

Incentive? :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me telkens opvalt is hoe klein die auto's eigenlijk zijn. Je hebt de indruk dat dat van die massieve slagschepen zijn, maar zo een Porsche 919 bv is best nog compact te noemen als je dat ziet staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ze op foto ziet, zelfs live, vind ik ze ook best groot. Tot je goed gaat kijken en dan valt op dat dat tiny is. Bovenstaande foto ook: da's ultra-compact, met uitzondering van de "bubble" voor de bestuurder, nodig voor aero.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als de coureurs ernaast staan, dan lijkt die auto vaak ook nog groot. Maar die mannekes zijn vaak maar 1m70 ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ze op foto ziet, zelfs live, vind ik ze ook best groot. Tot je goed gaat kijken en dan valt op dat dat tiny is. Bovenstaande foto ook: da's ultra-compact, met uitzondering van de "bubble" voor de bestuurder, nodig voor aero.

 

1m90 breed en 4.65 meter lang, zo een 919.

 

En 1 meter hoog :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En aan verbluffende snelheden door die bochten.

Kan al bijna niet meer wachten om ze opnieuw te zien knallen op Le Mans. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En aan verbluffende snelheden door die bochten.

Kan al bijna niet meer wachten om ze opnieuw te zien knallen op Le Mans. :inlove:

En hopen op 40sec verschil zoals op de Ring met strijd Porsche-Audi.

Ik kijk er ook al naar uit. Des te meer omdat het vervoermiddel ook wordt aangepast als verrassing voor de padre.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hopen op 40sec verschil zoals op de Ring met strijd Porsche-Audi.

Ik kijk er ook al naar uit. Des te meer omdat het vervoermiddel ook wordt aangepast als verrassing voor de padre.

 

 

Ik ga liever naar de 24h van de Nürburgring dan die van Le Mans. Het is allemaal wat losser in Duitsland zegmaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid