Ga naar inhoud

WEC nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Bjistig! Ik voel een logistiek probleem opkomen, dan wel! :D @@Porker hebt gij dakdragers? :lol:

 

Banee... @ @Lefty laat weten dat de CSL ook graag nog eens zijn beentjes strekt... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bjistig! Ik voel een logistiek probleem opkomen, dan wel! :D @@Porker hebt gij dakdragers? :lol:

 

Voorlopig heb ik zelfs helemaal niets!

We zullen dat probleem wel oplossen als het zich stelt, Klara's GP'tje mag altijd mee als bezemwagen!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk idee, als inkoop- en transportkarretje. Dat stuur neem ik dan met plezier 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch heerlijk hoe ir_fuel altijd je probeert te doen lijken als een compleet onwetende...

Ahja, reed die Nissan met drie wielen (wat was de naam nu weer) daar ook? Tell me more

:)

 

Heel laat antwoord maar toch, als je het over die Deltawing hebt, dat is een vierwieler ;) Hieronder een blik op de voorkant zonder afdekking:

 

 

post-605-0-63070000-1331667705.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie gaat er hier nog eigenlijk allemaal naar LM? En met welke kar. Kan ik ogen wat openhouden in Arnage p vrijdag :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die vooruitgang dan zo groot tegenover vorig jaar?

2-3 seconden per ronde op Spa. Dat is me toch al redelijk wat op 1 jaar tijd.

En dan moet je bedenken dat ze de LMP1's al trager gemaakt hebben door ze smaller te maken en smallere banden te verplichten, en ze verbruiken bijna de helft minder benzine dan een paar jaar geleden. Absurd eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dit jaar voor de eerste eens kijken in Le Mans. Iemand wat tips?

 

 

Binnenkant circuit op het heuveltje aan Tertre Rouge, 's nachts...favo spot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou toch echt graag eens op Hunaudières geraken, bij voorkeur bij het Vmax punt.

Helaas is dat daar dus echt hermetisch afgesloten :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week op zoek gegaan op franstalige fora naar tips daarover. Forget it, denk ik. :lol: En zij die 't weten gaan 't niet vertellen.

Hebben we vorig jaar dingske, onze motorsportfotograaf, niet gesmst? Ik denk het wel. Die zei 't ook: geen beginnen aan zonder pasje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, leuk, en dan krijg je een plaatsje aan die pissijnen toebedeeld aan de hoofdingang. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid