Jump to content

BMW Individual lovers

m0rph

Recommended Posts

Yoehoe, de eerste post en direct mijn eigen kar prostitueren:

BMW 325d

Merino Cohibabraun

Rubinschwarz metallic

Pianolak

[ATTACH=CONFIG]113[/ATTACH]

Edited by m0rph

• 7 months later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...

't Is nooit m'n favo kleur geweest. Net zomin als evergreen en al die andere typische 60's en 70's (wat ik) "fletse" kleuren (noem). Als ik Dirk z'n GT3 zie dan vind ik het beestig dat die tussen alle zwarte (geeuw) en witte (geeuw) en af en toe eens een kleurtje (als ge chance hebt) wat leven in de brouwerij brengt, maar ik zou het zelf nooit nemen want an sich, op zichzelf bekeken, vind ik een moderne auto veel knapper met een mooie, diepe metallic paint.

Een kleur hoeft voor mij niet metallic te zijn, dat kan uni ook heel mooi zijn. Indischrot of speedgelb bv.

Grijstinten wel uiteraard, anders rest er ze niet echt veel.

Uni kleuren zijn prachtig, ik heb een E39 gehad in Schwarz II: schitterende kleur. Maar qua onderhoud niet meteen de makkelijkste :)

Niet de mijne trouwens:

fw53W.jpg

• Like 1

Oei.

Herinner me nog dat JP Monserez ooit vertelde dat ie aan een Franse klant een gele 5 moest verkopen (E34) en dat die klant dat absoluut wou; klant gemeld dat ze hem later nooit zouden overnemen. :-) Een M5 is nu wel geen gewone 5 en er zijn genoeg oostblokkers en russen zonder smaak die daar geen problemen mee zouden hebben om daar mee rond te rijden, en we kennen nu ook al de wraptechniek, maar toch...

• 1 month later...