Ga naar inhoud

BMW Individual lovers


m0rph

Aanbevolen berichten

Op 22/8/2020 om 11:36, Tommie zei:

Heb net een nieuwe demo besteld, G05 xDrive45e in Petrol Mica. :inlove: 

Ben ook aan het twijfelen om mijn 330e in deze kleur te nemen... Heb je dit kleur al in het echt gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, davy zei:

Ben ook aan het twijfelen om mijn 330e in deze kleur te nemen... Heb je dit kleur al in het echt gezien?

Hoeveel vraagt BMW hiervoor? Hier een M340i besteld in Oxidgrau maar ben nog aan het twijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, X5. zei:

Hoeveel vraagt BMW hiervoor? Hier een M340i besteld in Oxidgrau maar ben nog aan het twijfelen.

4500€ incl btw, ging ook voor oxid gaan maar dit wordt zeer veel gekozen zei mijn dealer...

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

BMW-M8-F92-Individual-Ceylon-Metallic-Go

BMW-M8-F92-Individual-Ceylon-Metallic-Go

BMW-M8-F92-Individual-Ceylon-Metallic-Go

Wie de geschiedenis van het bijzondere BMW-lakwerk kent, denkt meteen aan Ceylon Metallic van de legendarische 3.0 CSL E9. Een BMW M8 Competition Coupé met bijbehorend individueel lakwerk bewijst dat zo'n sterke, donkere goudtint ook decennia later niets van zijn charme hoeft te verliezen. De nieuwste foto's zijn afkomstig van een evenement in Bulgarije, dat de afgelopen jaren ook aan belang heeft gewonnen voor M GmbH: ongeveer 30 procent van alle nieuwe BMW-auto's die in Bulgarije worden verkocht, heeft een M op hun naam. Ook al kunnen de absolute cijfers de belangrijkste markten niet bijhouden, er is duidelijk een groeiend enthousiasme voor navenant sportieve auto's.

https://www.bimmertoday.de/2020/10/08/individual-ceylon-metallic-bmw-m8-erinnert-an-den-3-0-csl-e9/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/22/2020 at 11:36 AM, Tommie said:

Heb net een nieuwe demo besteld, G05 xDrive45e in Petrol Mica. :inlove: 

Wauw, zal wel heel knap worden.  Benieuwd of je dit zelf zou kiezen boven Tansanit?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎8‎/‎10‎/‎2020 om 22:47, D Squaloid zei:

Wauw, zal wel heel knap worden.  Benieuwd of je dit zelf zou kiezen boven Tansanit?!

Time will tell. Momenteel ben ik heel blij met Tansanit, maar ik mis m'n Ametrin. Heb toevallig van de week 2 Ametrin X5'en uitgeleverd en m'n hart begon telkens sneller te gaan. @Thebiemerke 😛 

Ik heb m'n Petrol Mica in de loop van januari, dan komt m'n Tansanit te koop. Zal dan de vergelijking kunnen maken!

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/10/2020 om 11:12, RRD zei:

https://www.autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1600869976-2001-6-750i-individual-e38-kopen

 

Faaaak :inlove: 
Een mens zou durven zijn E39 M5 te vermarkten voor dit.

Miljaaar :inlove:  wat een ketel.
En géén L, extra wijs, dat!
Ergens hadden dat nog countourzetels moeten zijn. :D
Ook zalig om dat hout (antraciet ingeverfd berkenhout).

Vraagje: die meegespoten stootlijsten zijdelings en op de bumpers, dat is toch nooit OEM zo gebracht, denk ik?
Leitner spreekt wel van "Individual meegespoten exterieurlijsten" maar ik heb dat nooit weten op enige prijslijst of in de Individual-catalogi staan.
Volgens mij klopt dat niet.

Maar wat een kar :inlove: 

 

Edit: spel is al verkocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaasch niet boys :(. Waar leid je uit af dat hij verkocht is @gTa ?

En weet jij wat die bolletjes aan het dak zijn iets achter de voorzetels? Is dat 1 of ander maf sound systeem?
Meegespoten stootstrips is denk ik niet origineel, neen. Zou ik dan ook terug vervangen door OEM, denk ik :oops: 

EDIT: Ah, status: verkocht. That explains :D .

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, RRD zei:

Helaasch niet boys :(. Waar leid je uit af dat hij verkocht is @gTa ?

En weet jij wat die bolletjes aan het dak zijn iets achter de voorzetels? Is dat 1 of ander maf sound systeem?
Meegespoten stootstrips is denk ik niet origineel, neen. Zou ik dan ook terug vervangen door OEM, denk ik :oops: 

EDIT: Ah, status: verkocht. That explains :D .

Die "bolletjes", zijn opbouw leesspots. Niet de gewone dingetjes die samen met de normale binnenverlichting in de C-zuil-bekleding zitten, maar felle dingen.

Ook netjes, die standkachel-afstandsbediening mooi vooraan daar, aan de pook neergelegd. :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Enkele weken geleden heb ik voor een avond de 545e ter beschikking gehad en sindsdien spookt dat ding constant door m'n hoofd.
Waarschijnlijk houdt het niet op met 20x configureren deze week. Elke keer from scratch, maar wel telkens op hetzelfde uit komen.

In de showroom van de locale verdeler staat een Tansanitblauwe 3 en sinds de eerste keer dat ik het zag op een F30 zijn m'n zinnen hierop gezet.
Maar door de M Sport Edition en na wat zoekwerk op Autoscout/Mobile, zijn er -- geheel terecht -- al redelijk wat exemplaren te vinden in deze kleur:

spacer.pngattachment.php?attachmentid=2501354&stc=

Onder het mom "we doen eens zot", ben ik eens gaan Individualizen --> https://visualizer.bmw-individual.com/Ipps/bmwoac?page=imc&market=80001-DE&dc=1-1&header=1&qrcode=1&pdf=1&lang=EN#top, kwam ik initieel uit bij Verde Ermes (wat iets té groen en giftig blijkt te zijn in het licht) en Nachtblau (cfr. Maritime), maar ik ben een beetje verliefd geworden op Malachit:

iris?bkgnd=0&brand=wbbm&client=imv&pov=firis?bkgnd=0&brand=wbbm&client=imv&pov=r

iris?bkgnd=0&brand=wbbm&client=imv&pov=s

En what has been seen, can not be unseen.
Interieur zou in beide gevallen natuurlijk volleder Merino Caramel met pianolack zijn, because bloody hell 🤤

Meerprijs sonderwunsch: een slordige € 5k.
Is dat het waard..? 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid