Ga naar inhoud

Fototopic : je wagen & het tankstation


Soul

Aanbevolen berichten

Ja, @@Mayonaise heeft die getrokken, was op de terugweg van de eerste Brustem snowmeet. Heeeerlijke nachtmeet was dat, FAK !!

Dat moet zowat de meest epische en ongeevenaarde meeting ooit zijn geweest! :inlove:

Dat was écht fantastisch toen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

was zeker de meeting waar je aangaf dat je thermometer tilt sloeg van de temp buiten. :lol:

Sloeg niet tilt, het was gewoon gigantisch koud toen. Ik geloofde m'n ogen niet toen ik (tijdens de rit erheen) de temperatuur steeds verder zag dalen om ergens tussen de -20°C en -30°C te eindigen (weet niet meer hoe diep exact). Zot.

 

Voordeel: de sneeuw was daardoor erg droog en zeer fluffy. Er was niks van slush en alles wat je rondspatte bleef echt sneeuw. Heerlijk.

 

'k Herinner me nog dat ik een stukje vroeger was dan 't afgesproken uur en dan maar in m'n uppie de landingsbaan heb liggen omploegen door toch een 20-tal cm verse sneeuw. Man dat was prachtig...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen was ik juist aangekomen precies want ik zag nog niet wit... Achteraf nog met @degioke naar huis geknalt :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic heeft toen eerst nog op het openbare deel gestaan

Op AF? Denk eerder dat Mayo iets gepost heeft op E30.be
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nooit super actief geweest op e30.be, op AF daarentegen..

Nee, maar net daarom was hetgeen je postte meestal wel de moeite.

 

Kan anders geen link bedenken hoe ik die filmpjes gezien heb. PJH had toen nog geen E30 en zat er nog niet denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij stond toen op -24 graden. Waanzin!

 

 

Sloeg niet tilt, het was gewoon gigantisch koud toen. Ik geloofde m'n ogen niet toen ik (tijdens de rit erheen) de temperatuur steeds verder zag dalen om ergens tussen de -20°C en -30°C te eindigen (weet niet meer hoe diep exact). Zot.

 

Voordeel: de sneeuw was daardoor erg droog en zeer fluffy. Er was niks van slush en alles wat je rondspatte bleef echt sneeuw. Heerlijk.

 

'k Herinner me nog dat ik een stukje vroeger was dan 't afgesproken uur en dan maar in m'n uppie de landingsbaan heb liggen omploegen door toch een 20-tal cm verse sneeuw. Man dat was prachtig...

 

Waar zaten jullie ??  :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was toen idd gigantisch koud in België dat jaar.

Herinner me nog onze hond die bij het wandelen op een gegeven moment stopte om dan op 3 poten te blijven staan, regelmatig wisselend van poot in de lucht, en na een tijdje gewoon ging liggen en keek van "draag me nu maar naar huis" :lolz:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid