Ga naar inhoud

Lamborghini Aventador Super Veloce


Gast

Aanbevolen berichten

Meer pk’s en minder kilo’s moeten er voor zorgen dat deze Aventador Super Veloce z’n naam waar maakt: 50 kilootjes eraf, 50 paardjes erbij. Dat maakt 750 pk in totaal op 1500 kg.

Ten opzichte van de gewone Aventador heeft de Super Veloce 70 procent meer downforce dankzij het nodige spoilerwerk. Zo blijft het gevaarte ook een beetje stabiel op z’n top van 350 kilometer per uur. De honderd bereik je in 2,8 seconden.

 

lamborghini-aventador-750-4-SV-01.jpg

 

lamborghini-aventador-750-4-SV-02.jpg

 

lamborghini-aventador-750-4-SV-03.jpg

 

lamborghini-aventador-SV-01.jpg

 

lamborghini-aventador-SV-04.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit geen fan geweest van de Aventador, van dit dus ook niet, maar ik versta wel dat het verkoopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Murcie SV was een pracht van een kist maar de Aventador lijkt me maar niet te strikken.

 

Dat geel is ook wel afschuwelijk. In een andere kleur zal het wel beter zijn + de foto's zijn ook niet zo denderend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Murcie SV was een pracht van een kist maar de Aventador lijkt me maar niet te strikken.

komt deels doordat de Aventador er in "standaard trim" al heel wat extremer uitziet dan de Murcielago in zijn tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt deels doordat de Aventador er in "standaard trim" al heel wat extremer uitziet dan de Murcielago in zijn tijd

 

Kan goed zijn maar zelf nooit groot fan geweest van de Aventador.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Beetje rare keuze van Lambo, beter reclame kunnen ze toch niet krijgen dan van die filmpjes waarin zo een auto totaal afgetrapt wordt.

 

Dit is alleszins anti-reclame maar aan de andere kant. Als ze al allemaal verkocht zijn beter geen crashen zeker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Track test? Eerder een paradelap :D

 

Komt toch overeen met het gebruik van de eindklanten? 

 

Reclame voor zo'n kar is niet meer nodig, die geraken toch in 1 2 3 uitverkocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lambo wil verkopen nu het van Audi is en ze binnenkort een suv gaan maken. Andere merken maken van dat soort auto's puur en alleen voor het merkimago, beetje raar om het dan niet te tonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

750 pk in een mass produced patserbak... Ik herinner me nog tijden dat 550pk echt ongelofelijk veel was :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nog verder terug gaat dan was een auto met 150pk een snelheidsmonster. Nu heeft bijna elke stadswagen/kleine gezinswagen een versie die meer pk's op de weg brengt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auto's zijn eindelijk echt snel.

Ik zie in de toekomst nog wel i, Robot achtige toestanden, waar auto's zo snel gaan gaan dat ze in het interieur met G-remmers enzo moeten werken... Of auto's in een vacuum gaan laten rijden zodat de G's niet van invloed gaan zijn...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of auto's in een vacuum gaan laten rijden zodat de G's niet van invloed gaan zijn...

 

:huh:

 

Met wat ben jij dat aan het verwarren?

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid