Ga naar inhoud

Lamborghini Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

34 minutes ago, Lotuzzz said:

Is dat niet zoals je stuur onderaan vastnemen? Maar dan met een brede en fatsoenlijke vorm. Dus inderdaad geen punt.

Ja, met dat verschil dat je hersenen denken dat je het stuur in het midden vasthoudt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, ICM zei:

Ja, met dat verschil dat je hersenen denken dat je het stuur in het midden vasthoudt.

Probeer maar eens, dat maakt toch niks? In karting neem ik het stuur vaak redelijk onderaan vast omdat ik klein ben :D (op voorwaarde dat het daar nog breed genoeg is).

En ik denk dat je hersenen andere besognes hebben in deze kar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Lotuzzz said:

Probeer maar eens, dat maakt toch niks? In karting neem ik het stuur vaak redelijk onderaan vast omdat ik klein ben :D

En ik denk dat je hersenen andere besognes hebben in deze kar.

Ja kijk, koop jij hem dan hé. Dat stuur, dat gaat niet. Ik pas. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ICM zei:

Ja kijk, koop jij hem dan hé. Dat stuur, dat gaat niet. Ik pas. 

Ik snap je wel. Ik kan zo mega afknappen op de verkeerde velgen of de helft gefumeerde ruiten en de andere helft niet. Daarom b.v. enkele dagen geleden ook die Veyron niet gekocht.

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, gTa said:

Ik snap je wel. Ik kan zo mega afknappen op de verkeerde velgen of de helft gefumeerde ruiten en de andere helft niet. Daarom b.v. enkele dagen geleden ook die Veyron niet gekocht.

Wij verstaan mekaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Lotuzzz said:

Wordt dat dan ook zo eentje van de hypercars voor Le Mans in 202x? Heerlijk wel wat er allemaal in de pipeline zit, precies GT1 revisited.

Nee

is klanten-programma zoals de FXX bij Ferrari. Geen race plannen.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Alexx said:

Wat een zot ding 😮 geluid is hemels!

1 van de 150 wereldwijd. Mensen doen echt gekke dingen als ze je zien voorbijkomen :lolz:

FDA6DEFC-CA1C-4B2C-BD88-04CE45A45E5B.jpeg

Super Trofeo?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Een fortuin uitgeven aan een auto, daarna een fortuin uitgeven om hem in orde te zetten omdat er nooit mee gereden is, om die daarna weer ergens weg te steken en nooit mee te rijden.

Ik zal het nooit snappen.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/10/2020 om 14:43, Alexx zei:

Wat een zot ding 😮 geluid is hemels!

1 van de 150 wereldwijd. Mensen doen echt gekke dingen als ze je zien voorbijkomen :lolz:

FDA6DEFC-CA1C-4B2C-BD88-04CE45A45E5B.jpeg

Belgische kameraad uit Wetteren heeft/had er eentje die ook echt gebruikt wordt.

In Zwitserland heeft mijn 'baas' er nog eentje staan met weinig km als 'belegging'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, ir_fuel zei:

Een fortuin uitgeven aan een auto, daarna een fortuin uitgeven om hem in orde te zetten omdat er nooit mee gereden is, om die daarna weer ergens weg te steken en nooit mee te rijden.

Ik zal het nooit snappen.

Tjah en mensen die horloges kopen om niet te dragen, en whiskey om niet te drinken. Dat is gewoon de kick van het 'hebben' en dat lijkt tastbaarder dan aandelen of obligaties of je virtueel geld op de bank.  Ik snap dat volledig. Is misschien leuk om eens mee te rijden, maar daarna heb je het wel gezien. Je kan daar ook niet meer mee gaan rijden als een zot, tenzij met belachelijk diepe zakken. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Waky said:

Tjah en mensen die horloges kopen om niet te dragen, en whiskey om niet te drinken. Dat is gewoon de kick van het 'hebben' en dat lijkt tastbaarder dan aandelen of obligaties of je virtueel geld op de bank.  Ik snap dat volledig. Is misschien leuk om eens mee te rijden, maar daarna heb je het wel gezien. Je kan daar ook niet meer mee gaan rijden als een zot, tenzij met belachelijk diepe zakken. 

Waarom dat geld er dan aan geven om dat technisch in orde te zetten? Koop dat ding en steek hem in je collectie. Klaar. Dat er een probleem is met de uitlijning gaat niemand merken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, ir_fuel zei:

Waarom dat geld er dan aan geven om dat technisch in orde te zetten? Koop dat ding en steek hem in je collectie. Klaar. Dat er een probleem is met de uitlijning gaat niemand merken.

Tjah perfectionisten he 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, abtler zei:

Belgische kameraad uit Wetteren heeft/had er eentje die ook echt gebruikt wordt.

In Zwitserland heeft mijn 'baas' er nog eentje staan met weinig km als 'belegging'.

Deze komt ook uit Zwitserland. Heeft 4500km... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
Is dat die van Suat? 
Geen OPF denk ik.
Klopt, is de zijne.

Dacht wel dat er geen OPF in zat, klinkt echt een pak zwaarder/luider dan de nieuwe RS6 met de zelfde motor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid