Jump to content
Pieter

Lamborghini Lovers

Recommended Posts

quadrifoglio    3,028
quadrifoglio
Thumb resize.

BAM.

Voor dit soort dingen krijg jij een groene bol.:)

Jota:inlove: En die Belgische is een P400 SV zeker? (koplampen zonder de 'wimpers'):inlove:

TCT    4,913
TCT
Thumb resize.

Die Countach in da veld :lol: Ik had hem eerst niet gezien...

Vicious    3,513
Vicious

Als er zo veel andere schoonheid is, dan kijk je toch niet meer naar een Countach...

DavkeG    29
DavkeG

Zo'n LP400 vind ik nochtans ook echt schitterend, zeker in het geel. Daarna is het snel bergaf gegaan imo.

Vicious    3,513
Vicious

Als je dat ziet staan tussen een F430 en ander recent spul (ik kan de rechtse niet duiden, ik dacht direct aan een Uracco maar dat is het niet), dan denk je direct 'Connaisseur'.

TCT    4,913
TCT
Als je dat ziet staan tussen een F430 en ander recent spul (ik kan de rechtse niet duiden, ik dacht direct aan een Uracco maar dat is het niet), dan denk je direct 'Connaisseur'.
Oei oei oei... Kijkt nekeer wa dichter!! :lol:

Simoni    4,673
Simoni

Ferrari 288 zeker?

F40fan    96
F40fan
Ferrari 288 zeker?

2x :?

Ferrari 308 it is ;)

Guest   
Guest

is maar een cliché he

Ritsuke    3,982
Ritsuke
Miura.

Perfectie werd zelden zo benaderd.

Meneer met smaak! :inlove:

GinoV    25
GinoV
Die kar was toch echt wel veel beter in het zwart..

Thumb resize.

Zowel de kleur als het toupetje zien er niet uit.:sick:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• Tine
      By Tine
      Hallo iedereen!
      Ik ben een 22-jarige Graphic Design studente uit Gent en ontwierp voor mijn bachelorproef een huisstijl voor een start-up, genaamd Atelier UGO. Ze houden zich bezig met restauraties van classic auto's uit de jaren 50 en 60, waarvan voornamelijk Ferrari, Lancia, Alfa Romeo, Lamborghini en Aston Martin.
      Als jullie even de tijd hebben om jullie mening te geven hierover in mijn enquête, het zou me enorm vooruit helpen! Bedankt.
    • Guest
      By Guest
      Meer pk’s en minder kilo’s moeten er voor zorgen dat deze Aventador Super Veloce z’n naam waar maakt: 50 kilootjes eraf, 50 paardjes erbij. Dat maakt 750 pk in totaal op 1500 kg.
      Ten opzichte van de gewone Aventador heeft de Super Veloce 70 procent meer downforce dankzij het nodige spoilerwerk. Zo blijft het gevaarte ook een beetje stabiel op z’n top van 350 kilometer per uur. De honderd bereik je in 2,8 seconden.

• fuxhound
      By fuxhound
      Dat hadden we nog niet mogen zien.
      Lekken in de auto-industrie. Het is goed om altijd een slag om de arm te houden, want deze zogenaamde foutjes komen wel heel vaak voor. Sinds kort is Lamborghini begonnen met het teasen van de Urus. Een stagiair plaatste recent een nieuwe teaservideo, alleen was de productieversie van de SUV kort te zien op het infotainmentscherm. Blijkbaar was dit niet de bedoeling, want de video werd na publicatie vrij rap offline gehaald.
      Het internet is het internet en dus is de video nooit helemaal verdwenen. En zo ziet u vroegtijdig het vooraanzicht van de Urus. Heel spannend is het allemaal niet, want de SUV wijkt amper af van het concept.

De desbetreffende video kun je bekijken op Autojunk. In het filmpje wordt de Corsa-modus gedemonstreerd. Nu we toch bezig zijn: de Urus komt met tig verschillende rijmodi. Naast Corsa is er onder meer Strada, Terra (video), Neve (video) en Sabbia (video). De onthulling van de nieuwe Lamborghini Urus is over anderhalve week.
      https://www.autoblog.nl/nieuws/lamborghini-brengt-nieuwe-urus-per-ongeluk-in-beeld-104316
    • Phil
    • Guest
      By Guest
      Je hebt 200k gekregen van je moeder om een sportwagen te kopen, welke kies je?

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Terms & Conditions