Ga naar inhoud

BMW G29 Z4


Soul

Aanbevolen berichten

On 9/28/2016 at 7:24 PM, Tom Bentley said:

Via niet nader te noemen bronnen:

Z5 gaat hoogswaarschijnlijk enkel in 6 en 8 cilinders komen, meer richting F-type dan SLK-concurrent.

Oei ! Dus geen AM voer. :shock:

 

On 9/29/2016 at 2:13 PM, Stancke said:

Ik heb ander bronnen :D Wel degelijk 4 cilinders in die ketel.

Oef... gelukkig.

2.0d versie? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/29/2016 at 11:22 PM, Timo said:

Je laat gigantisch veel liggen als je er geen 4 cilinder in gooit. (...)

Inderdaad. De ganse Belgische cabriomarkt.

On 9/30/2016 at 8:23 AM, Carlito said:

Hoger mikken? Met een Toyota?

Inderdaad. Betrouwbaarheid eindelijk terug op peil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Swede, als je wilt dat men je serieus neemt moet je wat meer consistentie inbouwen in je posts/meningen. Als je zo van de hak op de tak springt denken mensen op den duur dat je zelf niet weet wat je bedoelt.

 

Gewoon wat feedback ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feedback? Simpel: ik vrees dat het een te grote auto wordt die mossel noch vis wordt: geen compacte roadster meer en geen GT-cabrio.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees er ook voor, maar in dat segment (weliswaar met compleet andere layout) bewijst de Boxster toch prachtig dat zo'n auto best wel top kan zijn. En die weegt toch ook wel wat (maar geen 1,7 ton, neen). Hopen dat het iets wordt maar ik houd m'n hart vast.

Ik snap niet goed waarom men nog zo hard inzet op dat segment. Ik heb namelijk hard de indruk dat dat quasi voor geen meter meer verkoopt, noch de Z4, noch de SLK, noch de TT roadster. (De TT kan je nochtans met diesel 4-pitter krijgen.)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, gTa said:

Ik vrees er ook voor, maar in dat segment (weliswaar met compleet andere layout) bewijst de Boxster toch prachtig dat zo'n auto best wel top kan zijn. En die weegt toch ook wel wat (maar geen 1,7 ton, neen). Hopen dat het iets wordt maar ik houd m'n hart vast.

1410kg volgens EU norm (dus met chauffeur + benzine)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, BlackFox said:

Segment is inderdaad compleet dood, benieuwd wat dat nog gaat geven in de toekomst.

Zou het? Hoe doet de nieuwe 718 het? Of is het dat iedereen die zich vroeger een SLK/Z4 kocht, nu een Boxster wilt, net zoals mensen die vroeger Passat en Mondeo reden nu met een 3-reeks en Audi A4 rijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee hoe het met de 718 zit.
Boxsters zijn inderdaad wel degenen die je het meest tegenkomt op de weg.
Maar SLK's, TT's en Z4's kom je toch niet veel meer tegen. Verkoopcijfers laten dat ook duidelijk zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook geen enkel idee van de verkoopscijfers, maar is dat niet wat normaal in zo'n segment dat die veel lager liggen? Zulke auto's zijn nu eenmaal rationeel moeilijk te verantwoorden wegens niet praktisch, niet goedkoop en voor velen wellicht niet comfortabel. Daarmee zit je direct in een véél kleiner vijvertje van potentiële kopers te vissen.

Ik vind het wel fijn dat je die karren niet op elke straathoek ziet staan, maakt ze des te specialer :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei J3nkins:

Ik vind het wel fijn dat je die karren niet op elke straathoek ziet staan, maakt ze des te specialer :inlove:

Klopt idd. Ik vind een z4 ook vrij speciaal. Mooie auto en je ziet ze niet vaak. Kan je van weinig bmw's zeggen, enkel de M3 vind ik ook nog wel dik om te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, gTa said:

Ik vrees er ook voor, maar in dat segment (weliswaar met compleet andere layout) bewijst de Boxster toch prachtig dat zo'n auto best wel top kan zijn. En die weegt toch ook wel wat (maar geen 1,7 ton, neen). Hopen dat het iets wordt maar ik houd m'n hart vast.

Ik snap niet goed waarom men nog zo hard inzet op dat segment. Ik heb namelijk hard de indruk dat dat quasi voor geen meter meer verkoopt, noch de Z4, noch de SLK, noch de TT roadster. (De TT kan je nochtans met diesel 4-pitter krijgen.)

Vraag is WAAR dat segment dood is. Markt is ietske groter dan 13522 vierkant km ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei The Swede:

Vraag is WAAR dat segment dood is. Markt is ietske groter dan 13522 vierkant km ;)

Alsof dat op andere plaatsen ter wereld wel een segment is waar ze nog gaan als zoete broodjes.

Het is niet dat dat ergens anders ter wereld ineens wel een praktische, daily auto wordt waar je je kinderen en vrouw  in kwijt kunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet iedereen ter wereld zoekt een auto voor kinderen en vrouw. :)

 

PS: tijd dat ge gaat trouwen, polyclown ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge loopt nochtans al maanden in een broody bui rond op dit forum.

Dacht dat gij al half op trouwen stond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei The Swede:

Vraag is WAAR dat segment dood is. Markt is ietske groter dan 13522 vierkant km ;)

Het is niet enkel in België. Ik kan heus wel voorbij landsgenzen denken. :D 

Klopt dat die karren elders waarschijnlijk wel wat beter verkopen dan hier, maar je leest het overal (Belgische, Duitse, Britse, Amerikaanse pers) dat dat segment sterk teruggevallen is qua verkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei The Swede:

Ge loopt nochtans al maanden in een broody bui rond op dit forum.

Dacht dat gij al half op trouwen stond.

:lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minutes ago, gTa said:

Het is niet enkel in België. Ik kan heus wel voorbij landsgenzen denken. :D 

(...)

Das stimmt, gTa. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid