jan.van.gent 3.706 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 BMW had veel beter een Z2 gemaakt, <1000 kg, hoogtoerig 4 cyl atmo blok. Altijd die lompe slagschepen Een 1.5 ton roadster . MX5 is imo zowat de enige roadster op de markt. 3 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 Eigenlijk juist. Gewoon een leuke, kleine sportwagen die nog betaalbaar is als tweede auto. Gewoon simpel houden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.858 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 Als je dat wil koop je dus een MX5. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 BMW was nochtans een sterke speler in de markt van de betrouwbare en speelse autos. 2002tii, E30,... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan.van.gent 3.706 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 Ik kan alleen maar vaststellen dat de evolutie die BMW maakte: Z1, Z3, Z4 (E85), Z4 (E89) en nu dus Z5 telkens een stap in de verkeerde richting was voor een roadster, wat toch een driver's kar hoort te zijn, en geen luxe schip waar het dak af kan. Wil je een luxe boot, koop dan een 6 reeks cabrio, maar maak van de Z-reeks geen 2-zits copy daar van. Daar waar Mazda het tij van steeds lompere wagens heeft gekeerd met de MX5 ND. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 Jan = held Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 1 uur geleden zei ir_fuel: Als je dat wil koop je dus een MX5. Fiat 124 aub Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.872 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 Op 24-1-2017 om 13:58 zei The Swede: Oei ! Dus geen AM voer. Oef... gelukkig. 2.0d versie? Tis en blijft een Toyota he. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 8 minutes ago, Bouncing Bullet said: Tis en blijft een Toyota he. Wordt een betrouwbare BMW voor 1 keer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.872 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 9 minuten geleden zei The Swede: Wordt een betrouwbare BMW voor 1 keer Zoals de GT86. Condensatie in de achterlichten, rubbers die verloren gaan met roest tot gevolg, piepende motoren en transmissies, nukkige bakken bij koud weer.... Hoort allemaal bij de premium ervaring Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 1 minute ago, Bouncing Bullet said: Zoals de GT86. Condensatie in de achterlichten, rubbers die verloren gaan met roest tot gevolg, piepende motoren en transmissies, nukkige bakken bij koud weer.... Hoort allemaal bij de premium ervaring Klinkt als een mofse kist Je bent er wel de enige niet-echte Toy' gaan uithalen. Bij BMW en co moet je er tegenwoordig niet 1 model meer uitlichten als je een miseriekist wil vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 909 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 27 minuten geleden zei Bouncing Bullet: Zoals de GT86. Condensatie in de achterlichten, rubbers die verloren gaan met roest tot gevolg, piepende motoren en transmissies, nukkige bakken bij koud weer.... Hoort allemaal bij de premium ervaring Nukkige bakken dat is omdat het een Subaru is.Premium zou ik hem niet noemen, maar als de BMW erop geinspireerd is kan het resultaat wel interessant worden. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.088 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 Das stimmt, gTa. E vero. Anche altro che tedesco o olandese. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.088 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 BMW had veel beter een Z2 gemaakt, Altijd die lompe slagschepen Een 1.5 ton roadster . MX5 is imo zowat de enige roadster op de markt.Klopt. Maar gezien de kleine markt en de marktpositionering: is zoiets rendabel voor de grote premiummerken? De doorsnee klant voor een SLK en Z4/Z5 is een midlife crisis soccer mom of een kapper. Willen die wel een lichte stuurmansvriend of een eerder een badge 'oben ohne'? Van zodra zo'n klein ding echte premiumprijs moet kosten, haakt 99,9% van de klanten af. Zie b.v. Alfa (4C) en Lotus (Elise). En hoe kan je het als merk verantwoorden dat een krakend kale 114d 25k moet kosten als het zusje dat topless kan én leuk stuurt en een beetje power heeft, dan goedkoper mag zijn? Of je moet besparen op vanalles en liefst rebranden zodat het premiummerk geen imagoschade oploopt, maar ook dat loopt mank (Smart roadster) zo blijkt. En dan zie je dat Ameritrumpers graag je comfy cruiseroadster kopen en steeds meer luxe, ruimte, gimmicks en veiligheid willen... wel ja dan maak je dat, hé. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 Triest he. 1. stoppen met krellen als een 114 of 116 aan 25k te verkopen. Zoiets iets 15k waard. 2. weer BMW's beginnen maken. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.088 Geplaatst: 25 januari 2017 Delen Geplaatst: 25 januari 2017 Nu zijn we echt wel ouwe zeuren die aan het tsjevezagen zijn. Tom bentley do your thing 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan.van.gent 3.706 Geplaatst: 26 januari 2017 Delen Geplaatst: 26 januari 2017 Klopt. Maar gezien de kleine markt en de marktpositionering: is zoiets rendabel voor de grote premiummerken? De doorsnee klant voor een SLK en Z4/Z5 is een midlife crisis soccer mom of een kapper. Willen die wel een lichte stuurmansvriend of een eerder een badge 'oben ohne'? Van zodra zo'n klein ding echte premiumprijs moet kosten, haakt 99,9% van de klanten af. Zie b.v. Alfa (4C) en Lotus (Elise). En hoe kan je het als merk verantwoorden dat een krakend kale 114d 25k moet kosten als het zusje dat topless kan én leuk stuurt en een beetje power heeft, dan goedkoper mag zijn? Of je moet besparen op vanalles en liefst rebranden zodat het premiummerk geen imagoschade oploopt, maar ook dat loopt mank (Smart roadster) zo blijkt. En dan zie je dat Ameritrumpers graag je comfy cruiseroadster kopen en steeds meer luxe, ruimte, gimmicks en veiligheid willen... wel ja dan maak je dat, hé. Aan de hoeveelheid mx5en op de weg te zien willen dr mensen toch een lichte, betaalbare 2 zitter zonder een shitload aan luxe/comfort. De z3 was destijds ook duurder dan de mx5 NB maar verkocht toch ook goed 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.088 Geplaatst: 26 januari 2017 Delen Geplaatst: 26 januari 2017 Aan de hoeveelheid mx5en op de weg te zien willen dr mensen toch een lichte, betaalbare 2 zitter zonder een shitload aan luxe/comfort. De z3 was destijds ook duurder dan de mx5 NB maar verkocht toch ook goed [emoji6]Ja, maar als zoiets niet echt in het gamma past (in Benz- en BMW-termen moet zoiets minstens 40k kosten) én als je evt kan weten dat de mx5 het grootste deel van dat segment opeet, dan wring je jezelf toch niet willens nillens in een gat dat er nauwelijks is als je rekening houdt met wie je zelf bent? I mean: alsof wij slimmer zijn dat die company's. Mocht het goed doenbaar zijn en rendabel, dan haddeb we al zo'n mx5-concurrent, zowel bij de Ster als de Propeller. Right? Quod non. Ik zeg nergens dat onze goésting daarvoor niet legitiem is, hé. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Framfy 430 Geplaatst: 26 januari 2017 Delen Geplaatst: 26 januari 2017 2 minuten geleden zei gTa: I mean: alsof wij slimmer zijn dat die company's. Laten we dat toch vooral met z'n allen blijven geloven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 26 januari 2017 Delen Geplaatst: 26 januari 2017 1 uur geleden zei jan.van.gent: Aan de hoeveelheid mx5en op de weg te zien willen dr mensen toch een lichte, betaalbare 2 zitter zonder een shitload aan luxe/comfort. De z3 was destijds ook duurder dan de mx5 NB maar verkocht toch ook goed Dan is dat serieus regiogebonden. Hier rijden amper mx'en rond, denk zels minder dan Z's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.858 Geplaatst: 26 januari 2017 Delen Geplaatst: 26 januari 2017 6 minutes ago, Carlito said: Dan is dat serieus regiogebonden. Hier rijden amper mx'en rond, denk zels minder dan Z's Omdat het daar vol woont met soccer moms? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.858 Geplaatst: 26 januari 2017 Delen Geplaatst: 26 januari 2017 10 hours ago, Bouncing Bullet said: Zoals de GT86. Condensatie in de achterlichten, rubbers die verloren gaan met roest tot gevolg, piepende motoren en transmissies, nukkige bakken bij koud weer.... Hoort allemaal bij de premium ervaring En motoren die allemaal de soep in draaien na X kilometers .... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 909 Geplaatst: 26 januari 2017 Delen Geplaatst: 26 januari 2017 2 minuten geleden zei ir_fuel: En motoren die allemaal de soep in draaien na X kilometers .... Bon, ik vind dat er teveel zever verkocht wordt. Dat is een robuust ding. Als ze er een turbo op steken kan de motor er wel eens aan gaan ja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.643 Geplaatst: 26 januari 2017 Delen Geplaatst: 26 januari 2017 Over lightweight karren gesproken, waar blijft die Toyota S-FR trouwens? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.858 Geplaatst: 26 januari 2017 Delen Geplaatst: 26 januari 2017 26 minutes ago, Le Capri Mauve said: Bon, ik vind dat er teveel zever verkocht wordt. Dat is een robuust ding. Als ze er een turbo op steken kan de motor er wel eens aan gaan ja. Neen, dat is geen zever. Dat is gewoon zo. Vriend van me heeft de zijne ook verkocht voor het "te laat" was. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten