Ga naar inhoud

BMW G29 Z4


Soul

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Carlito:

Dan is dat serieus regiogebonden. Hier rijden amper mx'en rond, denk zels minder dan Z's

Ja als je je 'regio' beperkt tot Oud-Turnhout. In de wijde regio zie je toch veel MXjes hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei ir_fuel:

Neen, dat is geen zever. Dat is gewoon zo. Vriend van me heeft de zijne ook verkocht voor het "te laat" was.

Ok, ge hebt een vriend die dat ook denkt. Ik heb wel gelezen dat er gevallen zijn waar onder hoge G's de motor zonder olie viel en daarom worden er roosters verkocht voor in de oliepan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Le Capri Mauve said:

Bon, ik vind dat er teveel zever verkocht wordt. Dat is een robuust ding. Als ze er een turbo op steken kan de motor er wel eens aan gaan ja.

Dit is AM ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ir_fuel said:

Neen, dat is geen zever. Dat is gewoon zo. Vriend van me heeft de zijne ook verkocht voor het "te laat" was.

Waarom geloven we u niet? Omdat er ge zegt dat een mens die slim genoeg is een Toyota te kopen, uw vriend is? Of omdat ge het woord vriend tout court gebruikt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon geen haast om het zomaar aan te nemen. Dat betekent niet dat ik er vanuit ga dat hij mis is. En uiteindelijk gaat het om faalkans, niet om specifieke gevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Le Capri Mauve said:

Ik heb gewoon geen haast om het zomaar aan te nemen. Dat betekent niet dat ik er vanuit ga dat hij mis is. En uiteindelijk gaat het om faalkans, niet om specifieke gevallen.

Waarom denk je dat je tegenwoordig in een VW, BMW of Mercedes garage niet meer in de werkplaats welkom bent? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Lotuzzz:

Ja als je je 'regio' beperkt tot Oud-Turnhout. In de wijde regio zie je toch veel MXjes hoor.

Turnhout- Oud-Turnhout - Beerse - Vosselaar.

 

Vroeger reed er zo een klein manneke met een groene MX-5, maar die zie ik al jaren niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei The Swede:

Waarom denk je dat je tegenwoordig in een VW, BMW of Mercedes garage niet meer in de werkplaats welkom bent? ;)

Wegens dat dat amper verzekerbaar is als er iets gebeurd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, Carlito said:

Wegens dat dat amper verzekerbaar is als er iets gebeurd...

Ik ben blij dat gij meer van mechaniek dan van dt regels afkent :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei gTa:


Klopt. Maar gezien de kleine markt en de marktpositionering: is zoiets rendabel voor de grote premiummerken? De doorsnee klant voor een SLK en Z4/Z5 is een midlife crisis soccer mom of een kapper. Willen die wel een lichte stuurmansvriend of een eerder een badge 'oben ohne'?
Van zodra zo'n klein ding echte premiumprijs moet kosten, haakt 99,9% van de klanten af. Zie b.v. Alfa (4C) en Lotus (Elise). En hoe kan je het als merk verantwoorden dat een krakend kale 114d 25k moet kosten als het zusje dat topless kan én leuk stuurt en een beetje power heeft, dan goedkoper mag zijn? Of je moet besparen op vanalles en liefst rebranden zodat het premiummerk geen imagoschade oploopt, maar ook dat loopt mank (Smart roadster) zo blijkt.
En dan zie je dat Ameritrumpers graag je comfy cruiseroadster kopen en steeds meer luxe, ruimte, gimmicks en veiligheid willen... wel ja dan maak je dat, hé.

Ja, maar op den duur ga je je toch afvragen of dat loont. De TT Roadster, 1e drie kwartalen 2016, 4500 stuks verkocht. De manuren dat daarin steken, ze zijn zeer moeilijk terug te winnen. Daar doet de klant een goede deal. Daarom dat BMW dat goed speelt, als de Z5 verkoopt, kunnen ze er tenminste deftig op winnen. Ik ben me niet zo zeker of de Z4 opgebracht heeft, want die was geen derivaat, maar volledig nieuw ontwikkeld.

Trouwens de Boxster doet klein en premium wel goed. 10.000 stuks in de eerste 3 kwartalen en zijt maar zeker dat ze daar meer marge op hebben als wij op de TT.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei The Swede:

Ik ben blij dat gij meer van mechaniek dan van dt regels afkent :P

Jij hebt er vandaag ook al eentje gemaakt. Blij dat je dat beseft :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, Lotuzzz said:

Jij hebt er vandaag ook al eentje gemaakt. Blij dat je dat beseft :P

Waarda?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, Bouncing Bullet said:

Ja, maar op den duur ga je je toch afvragen of dat loont. De TT Roadster, 1e drie kwartalen 2016, 4500 stuks verkocht. De manuren dat daarin steken, ze zijn zeer moeilijk terug te winnen. Daar doet de klant een goede deal. Daarom dat BMW dat goed speelt, als de Z5 verkoopt, kunnen ze er tenminste deftig op winnen. Ik ben me niet zo zeker of de Z4 opgebracht heeft, want die was geen derivaat, maar volledig nieuw ontwikkeld.

Trouwens de Boxster doet klein en premium wel goed. 10.000 stuks in de eerste 3 kwartalen en zijt maar zeker dat ze daar meer marge op hebben als wij op de TT.

 

De boxster doet vooral 'imago' goed en teert erg op de verdiensten van de 911.

Haal het logo er morgen af en geen kat die er nog naar omkijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei The Swede:

De boxster doet vooral 'imago' goed en teert erg op de verdiensten van de 911.

Haal het logo er morgen af en geen kat die er nog naar omkijkt.

Als je het logo eraf haalt is dat nog steeds een superfijn rijdende mooie wagen. Dat moet een non-badgebuyer als jij toch beseffen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Lotuzzz said:

Als je het logo eraf haalt is dat nog steeds een superfijn rijdende mooie wagen. Dat moet een non-badgebuyer als jij toch beseffen.

70K voor een viercilinder? Dacht ge echt dat ik daar 70K zou aan geven ?? :lolz::lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei The Swede:

70K voor een viercilinder? Dacht ge echt dat ik daar 70K zou aan geven ?? :lolz::lolz:

Ah jij bedoelt de 718 Spyder. Ik pikte in over de Boxster. Beter studeren maat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, The Swede said:

70K voor een viercilinder? Dacht ge echt dat ik daar 70K zou aan geven ?? :lolz::lolz:

Zou me ook sterk lijken dat je zoiets zou kopen. Die is nog geen 10 jaar oud.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie swede altijd als degene die op de automarkt tussen de maroefen staat af te dingen met zijn groot bakkes. Wild roepen om een bejaarde Duitse luxewagen die geen redelijk mens wilt omdat de taks het viervoud is van de prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Geezer:

Ik zie swede altijd als degene die op de automarkt tussen de maroefen staat af te dingen met zijn groot bakkes. Wild roepen om een bejaarde Duitse luxewagen die geen redelijk mens wilt omdat de taks het viervoud is van de prijs.

:inlove:

 

           

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid