Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Nondedju. Toch knap van Rins.

 

Knap gereden.

 

Ze hebben bij Suzuki elk jaar wel goede jonge piloten maar die worden dan meteen weggeplukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Hoe zalig zou dat zijn mocht Rossi tienvoudig wereldkampioen worden?
Heel erg. Dan kan er voor eens en altijd gesteld worden dat Rossi de grootste allertijden is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

stand van zaken bij Zarco/KTM: "we are fucking shit in chassis, we are fucking shit in controlling power" 

rond 0:45

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies alsof iedereen de race gemist heeft.

Spijtig om Qantararo niet te zien finishen. Rins is verdorie goed bezig. De fabrikanten Ducati, Suzuki en Yamaha zitten in het kampioenschap op maar 3 punten van elkaar. Goed voor de eerste twee, vrij zuur voor Yamaha. Bij KTM is het ook feest:

Quote

«Johann Zarco hat sich in unserem Umfeld sehr negativ geäußert», schilderte KTM-Vorstand Hubert Trunkenpolz. «Aber er hat dann am Samstag in Jerez eine sehr deutliche Ansprache von unserer Teamführung bekommen. Man hat ihm nahegebracht, was bei uns geht und was nicht geht.»

 

Quote

«Wir wollten, dass sich Johann Zarco und Pol Espargaró gegenseitig pushen. Aber das Gegenteil ist der Fall. Das tut mir wirklich weh», sagt KTM-Chef Stefan Pierer. Sogar eine vorzeitige Trennung scheint möglich.

 Mehr bei SPEEDWEEK: http://www.speedweek.com/motogp/news/142775/Stefan-Pierer-Zarco-ist-eine-groc39fe-Enttaeuschung.html

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalige races, Le Mans stelde niet teleur! Alle 3 de max, moto3, moto2 en motoGP. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar damn voor de plaatsen 2-8 is er toch verwoed gestreden. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minutes ago, Frekkel said:

Lorenzo heeft ook een stapje gezet.

Eigenlijk toch straf he. Het ene jaar wereldkampioen, het andere jaar nergens te bekennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ir_fuel zei:

Eigenlijk toch straf he. Het ene jaar wereldkampioen, het andere jaar nergens te bekennen.

Nu zou er een ander zitje gemonteerd zijn (hij reed nog rond met een zit van bij Yamaha blijkbaar)... Als het al van zo'n details afhangt, ga ik mijn moto eens onder de loep moeten nemen. Misschien zit er wel een 1.10 in op Mettet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Motogp op Franco moet wel zot zijn.

Ik was op de laatste Grand Prix in Francorchamps in 1990 , toen was het nog 125 , 250 en 500 cc klasse. Schwantz, Doohan, Rainy, Mamola ……waren toen de coryfeeën in de 500klasse. Schwanz , my all time favourite rider en dan Rossi. Er was toen al enkele jaren een rijdersdelegatie die het parcours niet echt veilig genoeg achtte en enkel nog wilden rijden mits aanpassingen.





Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Moto3 was ook weer boeiend van begin tot einde.

Het moment was toch toen Dalla Porta 5 man tegelijk pakt in de binnenbocht :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Vanni zei:

Moto3 was ook weer boeiend van begin tot einde.

Het moment was toch toen Dalla Porta 5 man tegelijk pakt in de binnenbocht :inlove:

was een ongelofelijke move! van genoten.

 

jammer dat rins pas op P13 is vertrokken. veel tijd en moeite verspeeld in de beginfase.

mugello lijkt me een superknap circuit trouwens.

aangepast door #166
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wat een races, idd. :inlove: 

Della Porta z'n move waarbij hij die 5 voorliggers in één hap passeert :shock: :inlove: 

Moto2 was wat minder, maar nog altijd suuuuper de moeite om te bekijken, alleen al door het fantastische Mugello.

MotoGP was dan weer top. Ik zat (mee met Hodgie, die commentarieert voor bt sports) te brullen toen Petrux uiteindelijk toch nog (net) als eerste over de meet ging. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid