Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Zeer knap. Zou wel ni misstaan in m'n garage :D

Vraag me trouwens af waarom er aan de linker uitlaat een hitteschild zit en aan de rechter niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vandaag gespot in Mayrhofen, Pista Spyder op Belgisch kenteken. Wat een kar [emoji7]9f1e15d89353bfa8128e2c03068e3b7b.jpg454072991e5876982567cc659d820bf4.jpg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kentekenplaat is toegekend aan een voertuig sinds30-06-2020
Ideale streek hier om hem in te rijden [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Lekker zo even je F40 tracken.

 

https://www.ferrarichat.com/forum/threads/took-f40-on-track.625797/

The F40 has taken an age for DVLA to register in the UK. Finally it’s come through but not in time for a planned track day last week at Thruxton. I decided to drive there in the Ford GT40 and have the F40 trailered.


My first time at Thruxton, and it’s a very fast and tricky track to learn with hardly any corners that use the traditional racing line. There’s no real run off apart from grass and then trees, lots of fast blind crests. Most are a compromise to set up for another corner and I wasn’t going to explore any limits there in the F40. So this footage is me enjoying the F40 using the Cambox POV helmet cam, but not pushing much at all but gives a good idea of the sound and experience, which I loved.
Mine has upgraded brakes so they worked well, the balance was lovely, plenty of grip and feel.
I also drove my mates 4.0 RS, sadly he didn’t offer a go in the Zonda!

 

 

image.png.041a17e6f6c251d0499816c723d710df.png

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
2 uren geleden, Soul zei:

647511d2f9b91a4f9e3feca6e92faee5.jpg

Zo vet, dus 388 GTO en Testarossa en 308/328 en Mondial werden gewoon op één (de enige?) productielijn gemaakt, door elkaar? :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minutes ago, gTa said:

Zo vet, dus 388 GTO en Testarossa en 308/328 en Mondial werden gewoon op één (de enige?) productielijn gemaakt, door elkaar? :inlove: 

Beetje gelijk de Leo’s en de Olé’s 

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gTa zei:

Zo vet, dus 388 GTO en Testarossa en 308/328 en Mondial werden gewoon op één (de enige?) productielijn gemaakt, door elkaar? :inlove: 

288 ☝🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuke aflevering was dit. Sowieso om hun meningen te horen. 

Hammond zegt dat hij toen nog niet zoveel verdiende of geld had, maar ik denk dat Top Gear in die jaren pas echt een boost kreeg maar dan nog zit je bij de BBC en kreeg je maar een 'paar' 100k salaris. 

@bt. @gTa

 

Hammond had hem verkocht voor 60k UK pounds en nu opnieuw verkocht voor 60k.

https://collectingcars.com/for-sale/1998-ferrari-550-maranello

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de eerste foto had ik al een zwijmelke ... zo fucking mooi. (Prachtige kleur, heel mooie kleurencombo, de juiste zetels, de juiste velgen, ...)
Meteen de gedachte "en moest dat nu ook nog ne keer zo ne zeldzame manuelen zijn..." en kijk. :shock:   Miljaaaaaaar.

Nier te koop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Bij de eerste foto had ik al een zwijmelke ... zo fucking mooi. (Prachtige kleur, heel mooie kleurencombo, de juiste zetels, de juiste velgen, ...)
Meteen de gedachte "en moest dat nu ook nog ne keer zo ne zeldzame manuelen zijn..." en kijk. :shock:   Miljaaaaaaar.

Nier te koop!

375k :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid