Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Denniske en ik stonden op de Uniroyal-toren toen hij kwam aangereden, gobsmacked!:shock: Hoe heerlijk moet het zijn om zelf te cruisen door de Ardennen, om dan even ingehaald te worden door zo'n V12-monster.:yes:

Wandeling door de paddock gemaakt en daar stond hij dan, omgeven door volk.

P1480409_border.jpg

P1480412_border.jpg

P1480414_border.jpg

P1480424_border.jpg

P1480427_border.jpg

Bestuurder was mogelijk Neill Twyman, geen onbekende in het classic racing wereldje. De familie Twyman heeft chassis 0716TR gerestaureerd (Belgische connectie: vroeger ondermeer bestuurd door Olivier Gendebien). Bovenstaande is echter rechtsgestuurd en dus een replica vermoed ik?

Anyway, machtige creatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denniske en ik stonden op de Uniroyal-toren toen hij kwam aangereden, gobsmacked!:shock: Hoe heerlijk moet het zijn om zelf te cruisen door de Ardennen, om dan even ingehaald te worden door zo'n V12-monster.:yes:

Wandeling door de paddock gemaakt en daar stond hij dan, omgeven door volk.

Thumb resize.

Thumb resize.

Thumb resize.

Thumb resize.

Thumb resize.

Bestuurder was mogelijk Neill Twyman, geen onbekende in het classic racing wereldje. De familie Twyman heeft chassis 0716TR gerestaureerd (Belgische connectie: vroeger ondermeer bestuurd door Olivier Gendebien). Bovenstaande is echter rechtsgestuurd en dus een replica vermoed ik?

Anyway, machtige creatie

Heb ik ook foto's van genomen. Heerlijke vormgeving.

Welke nummerplaat is dat?

Een Italiaanse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke nummerplaat is dat?

Modena, oude Italiaanse plaat:inlove:

Ja, ik had gelezen dat het een replica is.

Spijtig op 1 manier (originele Ferrari "verloren"), maar nog altijd verschrikkelijk vet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid