Ga naar inhoud

BMW F48 X1


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Tommie zei:

Kan zonder runflat ook... En dan spaar je die ophanging uit.

dus jij zou die adaptieve ophanging laten vallen en gewoon standaardbanden monteren? geen groot verschil meer dan met die ophanging? wetende dat ze de sportstand niet zullen gebruiken en dus eerder comfort zoeken

 

geef nog eens de gegevens door waar jij zit. Ga proberen van ze bij u te krijgen, dan kunnen ze direct de wagen eens testen. ('t zal moeilijk zijn, maar wie weet :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook tot aan den Tommie geraakt [emoji16]
Den beste BMW verkoper in België!

dus jij zou die adaptieve ophanging laten vallen en gewoon standaardbanden monteren? geen groot verschil meer dan met die ophanging? wetende dat ze de sportstand niet zullen gebruiken en dus eerder comfort zoeken
 
geef nog eens de gegevens door waar jij zit. Ga proberen van ze bij u te krijgen, dan kunnen ze direct de wagen eens testen. ('t zal moeilijk zijn, maar wie weet [emoji3] )




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
  • 1 maand later...
Op 29/8/2018 om 11:58, Tommie zei:

Achterlichten fixen en koplampen iets scherper maken, verder gewoon afblijven.

Daar lijkt het inderdaad wel op, goeie zaak. 

Ondertussen komt de hybride X1 in roulatie...

https://www.motorauthority.com/news/1119214_2020-bmw-x1-spy-shots#image=100674099

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Tommie zei:

X1 PHEV bestaat al lang he, maar enkel in China.

Zou nochtans goed boeren hier, ALS hij onder de 50gr geraakt.

Zou mij verwonderen indien niet, gezien de PHEV Countryman

Spoiler

v2

wél onder de 50gr zou moeten duiken 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 24/10/2018 om 16:55, Stancke zei:

Daar lijkt het inderdaad wel op, goeie zaak. 

Ondertussen komt de hybride X1 in roulatie...

https://www.motorauthority.com/news/1119214_2020-bmw-x1-spy-shots#image=100674099

Welke batterijcapaciteit zullen ze gebruiken? Klopt de tekst  nog?

The head and taillights feature a similar shape to the current model but their internal designs are new. The designs of the front and rear fascias are also new. The interior should also receive some updates, including possibly the automaker's new digital instrument cluster introduced in the redesigned 2019 3-Series as an option. A look inside the prototype shows a new infotainment screen.

It isn't clear what BMW has in store for the powertrains but it's possible the plug-in hybrid powertrain offered in the X1 in China will be made available in more markets, as this prototype spotted testing in Germany is a hybrid of some sort. In the current X1 plug-in hybrid, the powertrain consists of a 1.5-liter turbocharged inline-3 at the front axle and an electric motor at the rear. Together they provide 221 horsepower and 284 pound-feet of torque, while a 10.7-kilowatt-hour battery provides approximately 37 miles of electric range.

Look for the debut of BMW's updated X1 in the first half of 2019. Sales should commence around the fall of that year.

aangepast door Dirk75
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
41 minuten geleden, Denniske zei:

Zien wij dezelfde foto's? 

Ik weet dat je geen fan bent van BMW's tegenwoordig, hoeft ook niet. ;) Maar deze LCI is zeer geslaagd, kan je toch niet anders vinden? En als je het waanzinnige succes van de X1 aanschouwt, kan dit enkel de mening zijn van velen. Ook zij zien dezelfde foto's, yep.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doen ze bij BMW daar toch met hun voorbumpers? 

De achterkant is behalve de lichten niet of amper veranderd? Maar daar was inderdaad weinig verkeerd mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Tommie zei:

Ik weet dat je geen fan bent van BMW's tegenwoordig, hoeft ook niet. ;) Maar deze LCI is zeer geslaagd, kan je toch niet anders vinden? En als je het waanzinnige succes van de X1 aanschouwt, kan dit enkel de mening zijn van velen. Ook zij zien dezelfde foto's, yep.

Dat valt nog redelijk goed mee hoor. Ik vind de LCI gewoon geen verbetering, dat grote zwarte 'gat' in de voorbumper is echt lelijk. Ieder zijn mening hé. :)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid