Ga naar inhoud

BMW F48 X1


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Gisteren irl kunnen bewonderen.

 

Hij is (in de juiste trim) zeer knap, compacter ook dan hij op foto lijkt, al komt dat misschien omdat hij naast een G12 stond.

 

Voor de rest proper afgewerkt en zeer ruim vanbinnen, ruimer dan verwacht. Het dashboard is een stuk korter dan dat van de 2 Tourers, dus dat helpt wel qua binnenruimte. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik blijf het een best OK kist vinden maar vind het wel een beetje zonde dat de achterkant zo'n hoog Active Tourergehalte heeft qua looks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het een best OK kist vinden maar vind het wel een beetje zonde dat de achterkant zo'n hoog Active Tourergehalte heeft qua looks.

 

Toen ik aan het typen was dat ik dat ook vind, had ik plots een déjà vu gevoel ... :D

 

Mooier dan z'n voorganger, maar dat was natuurlijk ook niet zo moeilijk.

 

Achterzijde had zich voor mij optisch iets meer mogen onderscheiden van de '2 Active Tourer.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is ergens een beetje zonde vind ik! Verder mag ie er best zijn, hij is eindelijk wat meer uit de kluiten gewassen met deze looks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er toch redelijk zot van. Op Beach Lounge in Knokke even van dichtbij bekeken en ben fan!

Die beenruimte achteraan :o

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Die pook :fp:

Dat opbergvak :fp: Die chrome look biesjes op het opbergvak doen me trouwens aan het Citroën DS logo denken. 

 

In 't wit vind ik hem best oké qua looks. 
In dat filmpje ziet het er echter uit als de voorkant van een 1-serie met een active tourer kont erop geplakt, bah. 

 

En FWD :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ze ook in xDrive @@Alexis. Dan zou mijn voorkeur eerder daarnaar uit gaan. 

 

Ik heb trouwens niet dit weekend maar het weekend erop een testrit met de nieuwe BMW X1, bedenk ik me net. I will share my thoughts obv !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als 'k me niet vergis krijg je bij de M Sport uitvoering (stof/alcantara met blauwe stikking) en het (idd optionele) leder die middenconsole ook in een variant die daarmee overeenstemt, ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

mijn ouders zijn eens gaan testrijden met een X1. weet wel niet welke variant, maar het eerste wat ze vertelden is dat dat ding hard reed. volgens de verkoper lag dat aan de runflatbanden (al veel gehoord hier) en aan de ophanging, en hij vinkte de adaptieve ophanging aan.

Is er zo veel verschil tussen de gewone vering en de adaptieve? of zou het vooral aan de runflatbanden liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder de banden dan de ophanging. Ik heb hier een 'standaard' X1 staan, 17" en gewone banden. Rijdt 'betrekkelijk' zacht. Maar weet dat al die compacte crossovers harder rijden he. Korte wielbasis + verhoogde bodemvrijheid = hard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Tommie zei:

Eerder de banden dan de ophanging. Ik heb hier een 'standaard' X1 staan, 17" en gewone banden. Rijdt 'betrekkelijk' zacht. Maar weet dat al die compacte crossovers harder rijden he. Korte wielbasis + verhoogde bodemvrijheid = hard.

awel ik dacht dat ook.

ik vermelde gewoon dat ze dan zeker eens met die ophanging moeten rijden, want dat het ook puur aan de banden kan liggen, maar ik kreeg bijna het servies naar mijn hoofd, want dat zou willen zeggen dat diene verkoper een leugenaar en dief zou zijn. :lol:

kan je dan van bmw zelf uit gewone banden krijgen bij levering of is dat gewoon een afspraak bij de bandenboer maken nadien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Tommie zei:

Dat hangt af van de velgen die ze gekozen hebben...! Eigenlijk kan je bijna elke velg op de X1 ook zonder run-flat krijgen. Welke styling hebben ze genomen?

Weet het niet van buiten, maar 't was de standaardvelg bij dat x-pack.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid