Ga naar inhoud

BMW G11/G12 7 Reeks


Dimitri

Aanbevolen berichten

Rijdt minder goed als een S, is minder ‘warm’ vanbinnen... maar ik blijf echt wel fan van het design en de motoren :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb ik dat nu verkeerd voor, of heeft de M760Li tegenwoordig minder pk dan vroeger? Zat efkes te kijken naar de beschikbare wagens op de BMW website en de wagens tot 2018 hebben de 609pk... en dan zie ik er 1 staan van 2019 en die heeft er 585. Foutje op de website? 🤨

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prestatieverschil?

En is er iegenlijk een optie van BMW om de snelheidsbeperker eraf te halen? Want ik zie al die tests aan 300+ terwijl die die ik reed op 260 vastliep

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
On 1/10/2020 at 11:26 PM, The Swede said:

Prestatieverschil?

En is er iegenlijk een optie van BMW om de snelheidsbeperker eraf te halen? Want ik zie al die tests aan 300+ terwijl die die ik reed op 260 vastliep

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Stancke said:

Nee, enkel via aanpassen software. Niet officieel van BMW uit.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk
 

Dus al die m760 tests die je op youtube ziet zijn allemaal “getjiptjoende” wagens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Lotuzzz said:

M Drivers pack gaat tot 305 GPS, 320 teller. (zie AutoTopNL)

 

4 hours ago, Lotuzzz said:

Is nog altijd gelimiteerd :D

Wie verkoopt dat M Drivers pack dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
On 12/29/2019 at 5:53 PM, Stancke said:

P90370813_highRes.thumb.jpg.eef2191ab119ad8ac36ff3f52e91659e.jpg

Vind dit echt wel een erg mooie combinatie van kleuren. Wat is dat van kleur, uitrusting, velgen eigenlijk? @Tommie @Stancke

En bijkomende vraag: in uwe configurator staat een M packet voor een 7 en een M-packet met Design pure interieur. Wat is het verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdekke, die prijsverschillen tussen Belgie en UK zijn echt wel serieus. Zat gisterenavond es op de configurator van BMW een 750 samen te stellen. Wat in Belgie 168000 euro moet kosten, kost daar 127000 euro (correctie voor verschillende BTW inbegrepen). 

Verkopen ze in UK met verlies (zou me verwonderen), of zijn de marges op de Europese wagens zo hoog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zat vorig weekend wat met die configurator te spelen en te kijken wat de prijzen in UK, Belgie en Zwitserland zijn. 

Gezien de prijsverschillen nogal stevig waren, keek ik eens op Carwow in UK wat de wagens ECHT gaan qua prijzen. (Carwow is een app waarmee je je keuzewagen ingeeft (met uitvoering en evt met je kleur erbij, maar niet met alle opties) en dat stuurt die keuze door naar handelaars en dealers in het land. Zij sturen dan via de app hun "offerte" door. (komt erop neer dat ze zeggen hoeveel korting je krijgt).

Probeerde dat eens voor de X7 M50i Ultimate Pack (catalogusprijs £110000) en voor de M760Li (catalogusprijs £143000).

Resultaat was interessant. Op de X7 kreeg ik enkele antwoorden met kortingen tussen £1000 en £9000. Of dus een 8-9%. Op de M760Li kreeg ik offers tussen £101000 en £106000. 😳 £42000 korting.  

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, SpeedExceed said:

Dan ging ik dus voor de V12... :)

Het zijn ook twee verschillende wagens. 

Als autoliefhebber zou ik ook direct voor die V12 gaan. Het rijdt niet alleen belachelijk goed, gewoon het idee met een 6.6 V12 biturbo rond te rijden is gewoon 🤪🤪

Alleen zou een M760Li mij met practische problemen laten zoals het feit dat er geen trekhaak opkan en met baby uitzet is de koffer van de 7 niet echt handig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
1 uur terug, The Swede zei:

Is er hier iemand met een redelijke technische kennis van de g12?

Wat moet je weten? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid