Ga naar inhoud

BMW G11/G12 7 Reeks


Dimitri

Aanbevolen berichten

Stuur vind ik minder maar langs buiten heel knap, lijn van de vorige zit er nog een beetje in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua interieur vind ik hem echt niet geslaagd  :mellow:

Buitenkant is in mijn ogen wel een vooruitgang!

Overall vind ik de S-Klasse en zelfs de A8 veel geslaagder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op al die persplaatje sziet hij er gelikt uit, maar qua profiel is het een ramp.

Hij ziet er gewoon niet elegant of statig genoeg uit. Ik weet niet wat er juist mis is, maar achter de c stijl klopt het niet. Die koffer is veel te hoog.

 

Met zo een gedrocht durf je toch niet naast een S te parkeren

 

bmw-7-series-mercedes-benz-s-class.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem zeer geslaagd en zeker mooier dan de S. Enkel de alu kleurige afwerking schrikt me nog een beetje af...maar mijn interesse is alweer gewekt☺

Wel in de gewone uitvoering...die met M pack zegt mij niets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem niet geslaagd :( in zijn klasse kan hij idd niet aan de Mercedes nippen, vind ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat tablet gedoe voor achteraan is toch wel handig en goed gezien, bij de huidige S is dit nog met lompe afstandsbedieningen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op al die persplaatje sziet hij er gelikt uit, maar qua profiel is het een ramp.

Hij ziet er gewoon niet elegant of statig genoeg uit. Ik weet niet wat er juist mis is, maar achter de c stijl klopt het niet. Die koffer is veel te hoog.

 

Met zo een gedrocht durf je toch niet naast een S te parkeren

 

bmw-7-series-mercedes-benz-s-class.jpg

 

 

 

Hoeveel dikker is die Benz...  :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met M-sportpakket vind ik 'm bijzonder geslaagd, en kan 'm imo tippen aan de S met AMG-pakket. De S is iets minder ruig, terwijl de 7 z'n sportieve karakter met het M-pakket beter laat zien.

Wel vind ik het dashboard van de 7 veel knapper en verfijnder, want dat van de S vind ik veel te druk met dat waanzinnig grote scherm...

 

2014-mercedes-benz-s-class-digital-dashb

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Met M-sportpakket vind ik 'm bijzonder geslaagd, en kan 'm imo tippen aan de S met AMG-pakket. De S is iets minder ruig, terwijl de 7 z'n sportieve karakter met het M-pakket beter laat zien.

Het M-pakket past er beter op dan op de F01 vind ik.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

In 't echt vond ik deze 7 wel dikker dan op de foto's.

 

Je moet 'm eerst in het straatbeeld zien alvorens een definitief oordeel te vellen.

 

Jammer dat er buiten de voetsteun geen enkele aanwijzing is van het M-pakket in het interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid