Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
OPGELET: niet geschikt voor 911-lovers :?

Niets mis met een Cayman! Zalige wagens :inlove:

Ik vind een Cayman enorm leuk en zonder met 1 van beide gereden te hebben denk ik zelfs dat de wegligging van een standaard Cayman beter is dan die van een standaard 911. Op papier zou dit toch zo moeten zijn tenminste.

Zonder met een Cayman gereden te hebben, betwijfel ik dit.

Met een Carrera moet je gewoon anders rijden om het gewicht achteraan efficiënt te benutten.

Geplaatst:
Niets mis met een Cayman! Zalige wagens :inlove:

Vind ik ook maar kreeg al 2 slechte reacties van vrienden.

"Das geen Porsche hé!!"

"Ewel met je janettenbak"

Uiteraard van mensen die nog nooit met een Cayman gereden hebben :P

Geplaatst:

Vrienden die wschl nooit van hun leven een 911, laat staan een Cayman, zullen bezitten maar wel het recht hebben op commentaar geven vanuit hun Opel Zafira.

Altijd grappig gevonden, een auto met een catalogusprijs van (met opties) 75K "willen maar niet kunnen" vinden :D

Geplaatst:
Vrienden die wschl nooit van hun leven een 911, laat staan een Cayman, zullen bezitten maar wel het recht hebben op commentaar geven vanuit hun Opel Zafira.

Altijd grappig gevonden, een auto met een catalogusprijs van (met opties) 75K "willen maar niet kunnen" vinden :D

Dat was ook direct mijn antwoord en de droge reactie was tjah als je geen 911 kan betalen koop je maar geen Porsche hé :P

Nuja één van die 2 reacties kwam wel van een M3-owner die al direct wilde draggen maar dat was een verloren battle :chair:

Enja een A5 die 60K kost vinden sommige mensen ook maar een Hyundai hé. Laat ze maar doen, moest ik een Cayman kopen primeert het rijplezier en niet de jaloezie alhoewel zo'n carrera 4S uiteraard knapper is maar het prijskaartje ook :D

Geplaatst:
Dragge dragge.. bochte pakke!! :D

Neen die gast je er ook niet afrijden in de bochten ;)

E92 M3 4.0 420pk vs Cayman 2.7 211pk

Geplaatst:
Heerlijke PTS 4.0 :inlove:

Thumb resize.

Zonder de stickers zou ik hem ook zo wel willen bestellen!

Geplaatst:

Ik heb er met de Mini met nog heel wat minder pk wel al een afgereden. Tligt gewoon aan de chauffeur, niet iedereen met een M3 kan er ook mee rijden.

Geplaatst:
Ik heb er met de Mini met nog heel wat minder pk wel al een afgereden. Tligt gewoon aan de chauffeur, niet iedereen met een M3 kan er ook mee rijden.

Maar iedereen met een mini kan dat wel ! :P

Geplaatst:
Maar iedereen met een mini kan dat wel ! :P

Met een MINI rij je niet 8)

Geplaatst:

die m3 sleurt wel 400kg meer mee.

Geplaatst:

Gisteren in een broodjeszaak een magazine over Porsche vast gehad. Weet niet meer hoe het heette:oops:

Was echt een interessant magazine, alles goed uitgelegd enz. Stond een artikel in over de 996 GT2. Met alle specs, veranderingen tov de Turbo enz. enz.

Wat een geschift dik ding:inlove: Staat toch nog altijd ergens bovenaan mijn lijstje qua Porsches:drool:

Daar stond trouwens in dat hij in 2 verschillende versies is uitgekomen, motorisch dan. 467pk en 483pk of zoiets? PFL en FL wss?

Porsche-911_GT2_2002_1600x1200_wallpaper_01.jpg

Geplaatst:

Iemand die duidelijk de verschilpunten (via link of met foto's) kan aangeven tussen een PFL en FL 996?

Geplaatst:

Echt te hard last van ik wil een Porsche de laatste tijd :(

Geplaatst:
die m3 sleurt wel 400kg meer mee.

Like I said, je gaat hem er niet af rijden en meer kan ik niet zeggen :D

En inderdaad een slechte topic als je ook een P wil :(:D

Geplaatst:
Echt te hard last van ik wil een Porsche de laatste tijd :(

:inlove::D

foto.jpg

Geplaatst:
:inlove::D

Thumb resize.

teaser, en dan nog custom nummerplaatje :inlove:

Is dat je daily??

Geplaatst:
teaser, en dan nog custom nummerplaatje :inlove:

Is dat je daily??

Wagen is niet van mij, ik ben 19 jaar. Is van men pa.

Ik mag er af en toe wel eens mee trackdays mee rijden.

Nummerplaat is puur toeval :D men pa moet echt geen nummerplaat met mijn naam kiezen! :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid