Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Wagen is niet van mij, ik ben 19 jaar. Is van men pa.

Ik mag er af en toe wel eens mee trackdays mee rijden.

Nummerplaat is puur toeval :D men pa moet echt geen nummerplaat met mijn naam kiezen! :D

Ok dat verklaart veel :P

En is dit dan de daily van je pa?

Geplaatst:

Meegeweest over 't laatst met een 997 Turbo Mk1 met 530pk wat een machine, grip en acceleratie zijn echt fenomenaal! Scherpe bochten aan 100-110 alsof het niks is zonder enige hint van tractieverlies en op rechte stukken immens rap aan 200. En toch comfy genoeg om dagelijks mee rond te karren. Sound binnenin viel wel iets tegen. Heerlijk cocoongevoel ook in de cockpit, was m'n eerste ritje in een 997. Porsche :inlove:

Geplaatst:
Ok dat verklaart veel :P

En is dit dan de daily van je pa?

Ja hoor! Ook in de winter.

:D

IMG_4462.jpg

Geplaatst:
Iemand die duidelijk de verschilpunten (via link of met foto's) kan aangeven tussen een PFL en FL 996?

Verschil is het duidelijkst bij de koplampen, de MK1 had dezelfde als de eerste Boxster, terwijl die van de Mk2 er veel moderner uitzien. Andere voorbumper ook. Er zullen nog wel kleine verschillen zijn, maar dat zijn de opvallendste. De MK2 blokken werden ook in een andere fabriek gemaakt(die van de MK1 ergens in één of ander oostblok land) en barsten niet meer zo vaak als die van de MK1. In het interieur zitten ook wat kleine verschillen, andere knopjes, ventilatieroosters zijn wat anders, verder niet echt grote verschillen volgens mij.

MK1

porsche996p1e.jpg

MK2

porsche_911_targa_3_6_carrera_94289704835250083.jpg

De 4S, Turbo, GT3RS en GT2 zijn altijd MK2. Bij de GT3 zijn er dezelfde verschillen, en de spoiler verschilt.

De MK1 heeft de boomerangspoiler:

car_photo_301330_25.jpg

Terwijl de MK2 deze heeft:

1736_large.jpg

Geplaatst:
De MK1 heeft de boomerangspoiler:

Thumb resize.

Achter de hoek hier heeft er iemand zo'n MK1 996 GT3, ook een zilveren. Die boomerangspoiler is :inlove:

Geplaatst:
Ja hoor! Ook in de winter.

:D

Thumb resize.

Lekker!!

Geplaatst:

En inderdaad een slechte topic als je ook een P wil :(:D

Kijk, dat is dus iets wat ik NOOIT zal zeggen!

Mijn "P" :roll:

AAARRGHHH!!

:inlove::D

Thumb resize.

Lelijke uitlaten, wil ik niet :D

Geplaatst:

Die MK.II 911 koplampen, valt dat ook in een Boxster te steken? Meen er ooit zo eens een paar gezien te hebben?

Geplaatst:
Verschil is het duidelijkst bij de koplampen, de MK1 had dezelfde als de eerste Boxster, terwijl die van de Mk2 er veel moderner uitzien. Andere voorbumper ook. Er zullen nog wel kleine verschillen zijn, maar dat zijn de opvallendste. De MK2 blokken werden ook in een andere fabriek gemaakt(die van de MK1 ergens in één of ander oostblok land) en barsten niet meer zo vaak als die van de MK1. In het interieur zitten ook wat kleine verschillen, andere knopjes, ventilatieroosters zijn wat anders, verder niet echt grote verschillen volgens mij.

Op die koplampen had ik echt nog niet gelet eigenlijk... Bedankt voor je uitleg!

Geplaatst: (aangepast)

Mk1 .. 3.4 - 300pk.

MK2 .. 3.6 - 320pk.

aangepast door abtler
Geplaatst:
Echt te hard last van ik wil een Porsche de laatste tijd :(

The story of my life.

Geplaatst:
The story of my life.

Check te koop topic.

Eentje voor u.

Geplaatst:
Check te koop topic.

Eentje voor u.

Ouderwets wijvenkot.

Zelfs in vergelijking met een Boxster ja.

Geplaatst:
Ouderwets wijvenkot.

Dat is uw goed recht.

Ik deel die mening echter niet.

Geplaatst:

Het is niet moeders mooiste Porsche. Maar een Porsche blijft wel een Porsche. Voor 20k denk ik niet, dat je veel betere alternatieven vindt die hetzelfde logo dragen.

Geplaatst:
Het is niet moeders mooiste Porsche. Maar een Porsche blijft wel een Porsche. Voor 20k denk ik niet, dat je veel betere alternatieven vindt die hetzelfde logo dragen.

:lol:

Geplaatst:

944 Turbo :oops:

Geplaatst:
944 Turbo :oops:

Ik doelde meer op een 911.

Geplaatst:
Ouderwets wijvenkot.

Ik zou er geen nee tegen zeggen!

Wel DRINGEND een ander stuur in :D

Het feit dat Carlito er mee heeft liggen raggen zou me meer afschrikken :D

Geplaatst:

Duust keer knapper, wel zware neus...

Geplaatst:

Kleine remschijven in verhouding met de velgen. :$

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid