Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb ook nooit gesnapt waarom ze ineens naar 20" moeten gaan.

Geplaatst:

Idd, 20" is overkill.

Geplaatst:

Door de nieuwe boxter te configureren tot volgende vraag gekomen: is de 'meerprijs' voor de 'werksabholung' niet eigenlijk miniem, omdat je het 'forfait' dat je dealer normaal zou betalen voor de levering uitspaart? Bovendien: zal je ivm je lak zo niet beter af zijn omdat de wagen o.m. niet getransporteerd werd alvorens behandeld te worden en dus in feite onmiddellijk de nodige 'bescherming' krijgt?

Geplaatst:
Heerlijk!

Thanks!

Waarom zijn je foto's als maar "harder" Dennis? :$

Wat bedoel je precies met 'harder' ? :)

Geplaatst:
Prachtfoto Denniske!! ;)

Nu ga ik effe zeiken maar:

de combo van die blauwe auto met die gloeiende remschijf is machtig, maar die hele foto is gewoon wazig imo, ik kijk precies scheel als ik naar die foto kijk.

Geplaatst:

de combo van die blauwe auto met die gloeiende remschijf is machtig, maar die hele foto is gewoon wazig imo, ik kijk precies scheel als ik naar die foto kijk.

Jij mag dat!

Enkel de voorkant is scherp... Dat komt omdat ik vrij dicht tegen het circuit stond en een redelijk lange sluitertijd gebruikte... :)

Geplaatst:
Jij mag dat!

Enkel de voorkant is scherp...

Idd, ben nooit fan geweest van dat type auto-foto's

Dat komt omdat ik vrij dicht tegen het circuit stond en een redelijk lange sluitertijd gebruikte... :)

Verderaf gaan staan!

:D

Geplaatst:

Da's wel aan duust km/u hé ! 8)

Ik vind het wel een coole foto (zie links :D), al mocht de achterkant idd wel wat scherper geweest zijn.

Geplaatst:
Da's wel aan duust km/u hé ! 8)

Ik vind het wel een coole foto (zie links :D), al mocht de achterkant idd wel wat scherper geweest zijn (zie links :D).

Zo dan? :D

Geplaatst:

Die eerste foto, is dat de handelaar waar er op autoforum iemand eens naar een 964 RS gaan kijken is?

Geplaatst:
Ik vind die wielen te groot.

Ik heb er ook moeite mee...zeker nu iedereen ovver "downsizing" spreekt ;)...... nee serieus, 19" is ideaal

Geplaatst:
Ik zou er geen nee tegen zeggen!

Wel DRINGEND een ander stuur in :D

Het feit dat Carlito er mee heeft liggen raggen zou me meer afschrikken :D

Raggen?

Tis een Porsche he, daar valt niet mee te raggen, dat is daarvoor ontworpen

Geplaatst:
Raggen?

Tis een Porsche he, daar valt niet mee te raggen, dat is daarvoor ontworpen

Point taken!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid