Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die witte van bij Wax-it zou chassis 550-0016 zijn...? Maar toch de eerst geproduceerde?

Geplaatst:
550-0045

Thumb resize.

550-0089

Thumb resize.

550-0076

Thumb resize.

Als ik me niet vergis stond die witte op de State-Of-Art karting...

ICM???

Geplaatst:
Die witte van bij Wax-it zou chassis 550-0016 zijn...? Maar toch de eerst geproduceerde?

De eerste 15 waren pre-producties en testmodellen.

Nr 16 verschilt tov de andere door de luchthappers in de bumpers en nog wat zaken.

Wielen zijn trouwens een kostelijke magnesiumlegering, originele wielen kosten een gemiddelde 5-reeks...

Geplaatst:
Als ik me niet vergis stond die witte op de State-Of-Art karting...

ICM???

Geloof het ook ja.

Wielen zijn trouwens een kostelijke magnesiumlegering, originele wielen kosten een gemiddelde 5-reeks...

De prijs zal wel door iets anders dan die magnesiumlegering alleen te verantwoorden zijn, want zelfs mijn Duc heeft "magnesium"-wielen, en die zijn toch niet ZO duur.

Geplaatst:
De eerste 15 waren pre-producties en testmodellen.

Nr 16 verschilt tov de andere door de luchthappers in de bumpers en nog wat zaken.

Ok merci. :)

Geplaatst:
ICM en Naish stiekem gaan pauperkarten op inkart? :D

Ik heb Koen Wauters gezien!

:lolz:

Geplaatst:

heeft hij iets kapot gemaakt aan de kart? :P

Geplaatst:
Meer als 1milj. Voor die wij gedaan hebben in theorie nog iets meer omdat het de eerste verkochte is. Blijkbaar ook net iets anders dan alle andere. Bvb de tankdop en de manier waarop die lichtbogen lopen. Het is ook de enige waarbij Spyder schuin gekleefd was af-fabriek. Het is ook de auto die voor alle persshots en zo gebruikt zou zijn. Heeft ook redelijk wat races gewonnen...

Redelijk exclusief karretje dus :)

Damn, respect. Ik zou daar niet aan durven komen met een polijstmachine:lolz:

Geplaatst:
heeft hij iets kapot gemaakt aan de kart? :P

Nee, maar hij had wel zijn eigen schoentjes en handschoentjes mee om de kart niet vuil te maken.

Geplaatst:
Nee, maar hij had wel zijn eigen schoentjes en handschoentjes mee om de kart niet vuil te maken.

schoentjes ook? voor een huurkart? mja :roll:

Dat ze eens zijn budget voor Dakar aan een echte piloot geven hé. Prutser...

Geplaatst:

Ge moogt anders eens proberen die "prutser" te volgen op Zolder ;)

Geplaatst:

Hij mag mij eerst eens proberen te volgen in een 2-takt kart want ik heb geen budget om Belcar te gaan rijden :rofl:

Geplaatst:

Wat is er mis met schoentjes kopen voor 'n huurkart?

Hij mag mij eerst eens proberen te volgen in een 2-takt kart want ik heb geen budget om Belcar te gaan rijden :rofl:

Tja, jij weet waarschijnlijk hoe je je 2-takt moet afstellen (motor-instellingen, camber/caster, etc), dus een faire strijd is dat niet, hé. Appelen met peren aan 't vergelijken dus. :)

Geplaatst:
Wat is er mis met schoentjes kopen voor 'n huurkart?

Gevaarlijke discussie dus NIETS 8)

Tja, jij weet waarschijnlijk hoe je je 2-takt moet afstellen (motor-instellingen, camber/caster, etc), dus een faire strijd is dat niet, hé. Appelen met peren aan 't vergelijken dus. :)

Inderdaad, net zoals het niet fair zou zijn om mij tegen Koen te laten rijden op Zolder :D

ik bedoel maar dat er in België veel betere piloten die met Koen zijn budget betere resultaten zouden neerzetten.

Geplaatst:

Inderdaad, net zoals het niet fair zou zijn om mij tegen Koen te laten rijden op Zolder :D

ik bedoel maar dat er in België veel betere piloten die met Koen zijn budget betere resultaten zouden neerzetten.

Newsflash: da's overal. :)

Denk je ECHT dat de mannen met het meeste talent in de F1 zitten? Of in de WRC? Die tijden zijn al lang vervlogen, hoor. :)

Geplaatst:

Los van het benodigde geld beschikbaar hebben, die man heeft wel skills.

Geplaatst:
Los van het benodigde geld beschikbaar hebben, die man heeft wel skills.

Exact.

Geplaatst:

De 904 is voor zover ik weet Rohrl's favoriete porsche. :)

Geplaatst:

Ik heb er toen zelfs een race mee gereden :ninja:

Alééé efkes toch... Ik stond op plaats 5 om te vertrekken, Koentje stond achteraan en na de eerste rond had hij me al te pakken :(

Of in een kart...

Geplaatst:

Ik ken mensen genoeg die 't budget niet hebben voor 'n grote carriere, maar die dragonfly wel 'n poepje laten ruiken met 'n 2-takt/indoor kart/op zolder.

Kan trouwens zo'n uitspraken niet begrijpen. Ok, als je 't bijvoorbeeld over Valerie Theuwissen hebt, dan kan 'k 't mogelijk wel begrijpen maar dan nog. Ze hebben 't toch maar gehad én hebben de nodige ervaring op gedaan door andere (meer getalenteerde) piloten te volgen.

Om echt goed te zijn moet je trouwens ook 'n beetje gek zijn: geen gevoel voor zelfbehoud whatsoever kan je al zeer ver brengen.

Geplaatst: (aangepast)
Ik ken mensen genoeg die 't budget niet hebben voor 'n grote carriere, maar die dragonfly wel 'n poepje laten ruiken met 'n 2-takt/indoor kart/op zolder.

Kan trouwens zo'n uitspraken niet begrijpen. Ok, als je 't bijvoorbeeld over Valerie Theuwissen hebt, dan kan 'k 't mogelijk wel begrijpen maar dan nog. Ze hebben 't toch maar gehad én hebben de nodige ervaring op gedaan door andere (meer getalenteerde) piloten te volgen.

Om echt goed te zijn moet je trouwens ook 'n beetje gek zijn: geen gevoel voor zelfbehoud whatsoever kan je al zeer ver brengen.

Waarvan akte :roll:

Schrijf je anders in en kom mee rijden, hoe meer zielen hoe meer vreugde!

http://www.belgianmaxchallenge.be/

on-topic: Porsche Lovers :D

aangepast door dragonfly

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid