Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

http://www.porsche-rescue911.be/

Links klikken op "Project Speedster", en dan onderaan klikken op "Deel 1 - Strippen van de wagen" enz. enz.

Kan daar uren naar kijken:inlove:

Wat zou ik dat graag zelf kunnen:( Ik zou niet anders dan zo'n projectjes doen denk ik:oops:

Geplaatst:

Wat zou ik dat graag zelf kunnen:( Ik zou niet anders dan zo'n projectjes doen denk ik:oops:

Echt dan hé!!
Geplaatst:
http://www.porsche-rescue911.be/

Links klikken op "Project Speedster", en dan onderaan klikken op "Deel 1 - Strippen van de wagen" enz. enz.

Kan daar uren naar kijken:inlove:

Moeilijk is dat niet hoor.

Gewoon weten hoe.

Geplaatst:
Echt dan hé!!

Onderschat dat niet, het ziet er simpeler uit dan het is!

Geplaatst:

Gewoon weten hoe.

:lolz:

Geplaatst:

Gewoon weten hoe.

Suggesties waar ik daarvoor een cursus kan volgen? Liefst overdag ook, zodat het wat vooruit gaat? Eerst mechanica zeker en daarna carrosserie? Hulpmechanicien zie ik veel om te beginnen..

Geplaatst:

Das nu eenmaal zo bij die filmpjes, ze laten een werk van een paar dagen op 2 minuten zien.

Geplaatst:
Suggesties waar ik daarvoor een cursus kan volgen? Liefst overdag ook, zodat het wat vooruit gaat? Eerst mechanica zeker en daarna carrosserie? Hulpmechanicien zie ik veel om te beginnen..

Gewoon bij u in de buurt een centrum voor volwassenonderwijs zoeken.

Of misschien dat ze bij de VDAB wel iets aanbieden.

Zo'n dingen leer je echter niet uit boekjes...

Geplaatst:

Complimenten gehad van m'n baas omdat ik op 1-2-3 had gevonden hoe je een kapot lampje moet vervangen op het voorlicht van een Cayenne gen1:lol:

Geplaatst:
Complimenten gehad van m'n baas omdat ik op 1-2-3 had gevonden hoe je een kapot lampje moet vervangen op het voorlicht van een Cayenne gen1:lol:

Mss staat het hier al ergens, maar wat doe je nu van job Stancke? Mecanicien of verkoper?

Geplaatst:
Mss staat het hier al ergens, maar wat doe je nu van job Stancke? Mecanicien of verkoper?

:popcorn:

Geplaatst:
google

Stancke woont vlak achter mijn deur, hij kent ondertussen ook al alles van Saab motoren :rofl:

Geplaatst:
Stancke woont vlak achter mijn deur, hij kent ondertussen ook al alles van Saab motoren :rofl:

Ok, ik dacht dat je de spellingspolitie er wou bijhalen voor het woordje "mecanicien":D

Geplaatst:
Ok, ik dacht dat je de spellingspolitie er wou bijhalen voor het woordje "mecanicien":D

Neen hoor, kom die al genoeg tegen 8)

Geplaatst:
shown below is a 2012 Porsche 991 Carrera S coupe with a set of 21" Modulare B18 forged monoblock wheels in the anthracite powdercoated finish, mated to Michelin PSS tires.

21" Onder een 991 is nu wel toch wat overdreven...:roll:

991_Preview.jpg

991_Preview-2.jpg

991_Preview-5.jpg

991_Preview-8.jpg

991_Preview-9.jpg

Geplaatst:

Is toch maar 1 maatje verschil tov wat standaard onder een S staat, big deal...

Geplaatst:

En dat moet in de VS. Je moet altijd minstens 1 maat groter steken dan OEM :D

Geplaatst:

Ik vraag me trouwens echt af wat ze gaan doen met de 991 GT3 (RS) en de velgmaat. Dat ding (zeker de RS) is uiteindelijk een homologatiemodel voor de cup. Gaat Michelin 20" slicks maken? :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid