Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Als je een 911 kan betalen moet je dan maar hun taxi betalen hé :D

Leuk... Met maten iets gaan eten en hen apart laten rijden of met een taxi laten gaan...

Is toch leuker anders... Toen ik deze zomer die Porsche 356 had ook met vrienden iets gaan eten en samen daarin. Moet niet veel zijn achteraan hoor, mijn vrouwke is daarvoor gemaakt voor die kleine, smalle zitjes :D

Geplaatst: (aangepast)
Leuk... Met maten iets gaan eten en hen apart laten rijden of met een taxi laten gaan...

Is toch leuker anders... Toen ik deze zomer die Porsche 356 had ook met vrienden iets gaan eten en samen daarin. Moet niet veel zijn achteraan hoor, mijn vrouwke is daarvoor gemaakt voor die kleine, smalle zitjes :D

2x 911 kopen? :)

Of zo'n sport classic van in dat filmpje. Hij is wel uitverkocht maar die had precies tiny seats achteraan.

http://www.cartype.com/pages/4282/porsche_911_sport_classic__2010

porsche_911_sport_classic_10_04.jpg

aangepast door dragonfly
Geplaatst:

Sommigen gaan de kermit wel herkennen:

photo-11.jpg

photo-21.jpg

photo1.jpg

Geplaatst:

Dag strijkplank we gaan je missen..

por911gt31copy.jpg

por911gt32copy.jpg

por911gt33copy.jpg

por911gt34copy.jpg

por911gt35copy.jpg

Geplaatst:

En geen centerlocks :D

Nuja, volgens mij komt er nog wel een plank op. Een spoiler werkt nu eenmaal minder efficient dan een vleugel.

Geplaatst:

430550_10150579410015748_1866746897_n.jpg

It's always gutting when a classic car gets stolen. But even more poignant when the car in question belongs to a mate and he's owned it for forty years. Delwyn Mallett's unique Reutter-bodied 1952 coupe was stolen from his home in Farnham, on the night of Monday 20th February. It is chassis number 11176 – and has many unique features, including a fuel filler through the luggage lid, engine vent and Le Mans-style wheel spats. It's a left-hooker, so fears are it was stolen to order and is already heading across Europe.

Let's help him get it back!

Geplaatst:
Thumb resize.

Deze mogen ze hier direct afzetten :inlove:

Geplaatst:

Past idd wel bij iemand die nog ooit een gele Ibiza heeft gehad :D

Geplaatst:

Weer wat werk uitgespaard voor mij.

Geplaatst:
Past idd wel bij iemand die nog ooit een gele Ibiza heeft gehad :D

Fout, want ik heb nooit een gele ibiza gehad...

Geplaatst:

Bewust uitgelokte drift? Want de karussell is voor zover ik kan zien vooral 'n onderstuur bocht.

Geplaatst:

Ik vermoed dat dat bewust was ja, was een hele fotoshoot van die 2 karren op de ring. Met Walter Röhrl achter het stuur van die 2.7rs trouwens.

Geplaatst:

Sport Classic :inlove:

Geplaatst:

Tijdloze schoonheid!!

Geplaatst:

Schoon vind ik da toch niet echt ze. Een 911 is al op de rand van gedisproportioneerd. Daar dan nog eens wat stukken bijhangen doet er geen deugd aan :D

Geplaatst:
Schoon vind ik da toch niet echt ze. Een 911 is al op de rand van gedisproportioneerd. Daar dan nog eens wat stukken bijhangen doet er geen deugd aan :D

Tijdloze epicness dan!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid