Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
je kan elke porsche met een handbak krijgen dus een gt3 vast ook wel.

Ik denk niet dat een Cayenne Turbo bv in handbak te verkrijgen is. :D

Geplaatst:

Zijn dit velgen uit het gamma van de nieuwe 911 of komen deze van een andere auto? Ze doen me nl. aan de RS6 velgen denken. Ziet er best goed uit. Lichtgrijze/zilvere 911 met deze velgen in het titanium en licht geblindeerde ramen. :inlove:

media_xll_4735993.jpg

Een 40-jarige vrouw uit Geel heeft van de Leuvense politierechter een rijverbod van drie maanden gekregen. De bestuurster werd op 3 juli 2011 op de E314 in Wezemaal geflitst met een snelheid van 185 kilometer per uur. Het was al de twaalfde keer dat de vrouw betrapt werd op te snel rijden met haar Porsche.Volgens de politierechter was er een oorzakelijk verband tussen het rijgedrag van de vrouw en haar Porsche 911. "Blijkbaar heeft ze haar rijgedrag volledig aangepast aan haar wagen en stapelen de overtredingen zich op. Ik zou haar willen aanraden voor een ander type auto te kiezen, want dat ligt volgens mij aan de grondslag van de wel zeer hoge snelheden die ze laat noteren."

De vrouw werd ook al een keer betrapt toen ze haar sportwagen op een parkeerplaats voor andersvaliden achterliet. De rechter sprak dan ook naast het rijverbod van drie maanden een boete van 1.100 euro uit.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1417749/2012/04/02/Mevrouw-ruil-uw-Porsche-eens-in-voor-andere-wagen.dhtml

Geplaatst:

Hmm, toen de overtreding plaatsvond bestond bovenstaande auto nog niet...

Geplaatst:

The fuck! Roemeense flikken vandaag gespot met een 996 turbo :lolz:

Blijkbaar ooit in beslag genomen back in 2002 van een stel drugdealers.

Maf!

996-porsche-911-turbo-from-drug-dealers-used-by-romanian-police_2.jpg

Geplaatst:
Ik denk niet dat een Cayenne Turbo bv in handbak te verkrijgen is. :D

997 Turbo S ook niet.

Geplaatst:

Maf!

Thumb resize.

Only in Romania :lolz:

Geplaatst:

Maf!

Thumb resize.

Snel een paar stickers opplakken en gaan :lolz:

Geplaatst:

Zwaar fan.

me 2 maar dat imago moet nog veranderen hé. zoals hij zei, was een poor-mans Porsche en dan leeft nog altijd :(

Prijs & CO² vallen super mee!

Geplaatst:
me 2 maar dat imago moet nog veranderen hé. zoals hij zei, was een poor-mans Porsche en dan leeft nog altijd :(

En dat wordt dan meestal nog gezegd door mensen zonder een Porsche in de garage. :roll:

Als ik het geld er ooit voor (over) heb, zal dat het minste van mijn zorgen zijn.

Geplaatst:

Poor man's Porsche is dikke bullshit.

Ik vind hem fantastisch op elk vlak maar wat te verwijfd.

Geplaatst:
En dat wordt dan meestal nog gezegd door mensen zonder een Porsche in de garage. :roll:

Als ik het geld er ooit voor (over) heb, zal dat het minste van mijn zorgen zijn.

Poor man's Porsche is dikke bullshit.

Ik vind hem fantastisch op elk vlak maar wat te verwijfd.

De eerste Boxster was verwijfd maar ze zijn daar goed bezig. Zal inderdaad wel wat afsnoepen van de 911.

Niettemin lachte ik vroeger ook als iemand zei dat hij met een Boxster reed. Kost minder dan een FULL A5 en 't was voor vrouwen hé :D

Geplaatst:

Ik vond de vorige Boxster idd ook verwijfd (met uitzondering van de spyder) de nieuwe echter is voor mij een stuk knapper dan de 991 of 997 (qua looks).

Spijtig dat het concept wat afgeremd wordt door de grotere broer want dit chassis kan nog wat meer power aan......

I

Geplaatst:
Ik vond de vorige Boxster idd ook verwijfd (met uitzondering van de spyder) de nieuwe echter is voor mij een stuk knapper dan de 991 of 997 (qua looks).

Spijtig dat het concept wat afgeremd wordt door de grotere broer want dit chassis kan nog wat meer power aan......

I

Idd. Nieuwe Boxster vind ik een stuk geslaagder dan de nieuwe 911.

Geplaatst:

Chris Harris test de Rally 911 van Glenn Janssens, wat een heerlijke machine!

Geplaatst:

This car was sponsored by the Belgian tax-payer. Dat even terzijde

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid