PJH 21.023 Geplaatst: 14 oktober 2012 Geplaatst: 14 oktober 2012 Zo grappig... Ik surf naar autogespot, zie de post staan. Ik klik er op en zie op foto 1 een velg die ik al eerder had gezien, ik kijk naar je posts en vind deze thread Of hoe de wereld klein kan zijn Quote
luigi 46 Geplaatst: 15 oktober 2012 Geplaatst: 15 oktober 2012 <iframe src="http://www.reelhouse.org/mos/urbanoutlaw?embed=true&width=940&height=528" width="940" height="528" frameborder="0" webkitallowfullscreen mozallowfullscreen allowfullscreen></iframe> prachtig filmpje over de passie van Magnus Walker voor het restaureren, racen en eigenlijk alles wat met porsches te maken heeft Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 17 oktober 2012 Geplaatst: 17 oktober 2012 http://www.atico.nl/camelot/porsche64.html http://www.atico.nl/camelot/300170.html 1 Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 21 oktober 2012 Geplaatst: 21 oktober 2012 Vandaag samen met myn nieuwe baas gaan rijden met zijn 911. Hij wilde eerst gisteren naar de ring rijden maar hij heeft geen winterbanden voor zen P. Dus zijn we naar Assen gereden om daar wat rondjes te rijden. Best een leuk circuit imo. De porsche was praktisch full option, pdk, sport chrono pack,enz verder maar CC zat er dan niet op.. Op de autostrade viel my op hoe ruim en comfortabel dat ding is zelfs met de sport plus op. Op circuit vond ik het een super auto, zeer controleerbaar wanneer ie zijn gat zet maar toch wel wat te zwaar in de krappe bochtjes op Assen. Onderweg en zelfs in de paddock (waar toch normaal autoliefhebbers zitten) veel afkeurende blikken gehad dat een 22-jarig ventje uit een 911 stapt. Zelfs op circuit waren er een paar rotte gasten die alles aan het doen waren om my nie te laten passeren waardoor er ene zelfs te overmoedig werd en spinde met zijn kar. Ik snapte nooit het punt van een 911, voor my was dat een golfje voor rijke mensen zonder inspiratie. Maar nu ik er zo een dagje mee heb gereden wil ik er wel eentje We kwamen op het einde van de dag uit op een gemiddeld verbruik van 16,4ltr/100km wat goed meevalt vind ik. Volgende vrijdag wilt hij al terug naar zolder gaan met my:lol: Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 21 oktober 2012 Geplaatst: 21 oktober 2012 Enorm knap Hij had alleen een licht beige interieur, vondk niet zo mooi. Maar hij had geen keuze omdat het een wagen was die een andere klant had geannuleerd en hij geen 6maanden wilde wachten op een auto. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
kwiekie 3.012 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 Enorm knap Hij had alleen een licht beige interieur, vondk niet zo mooi. Maar hij had geen keuze omdat het een wagen was die een andere klant had geannuleerd en hij geen 6maanden wilde wachten op een auto. Sent from my iPhone using Tapatalk Fuck, als je 100k aan een auto uitgeeft wil je toch wel dat het jouw gedacht is, niet? Wel heerlijk dat je baas je er laat mee rijden man! Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 Fuck, als je 100k aan een auto uitgeeft wil je toch wel dat het jouw gedacht is, niet? Wel heerlijk dat je baas je er laat mee rijden man! Ik heb het verkeer uitgedrukt, ik vind dat lichte interieur niet knap. Hij vind het wel knap maar moest hy zelf een auto samenstellen had hij een dokere kleur genomen:) Vrijdag dus zolder tijdens de werkuren, hij heeft al zen afspraken verzet om te kunne gaan. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 hij heeft al zen afspraken verzet om te kunne gaan. Hopelijk heeft hij andere manieren om innerlijke rust te vinden. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 Hij wilde eerst gisteren naar de ring rijden maar hij heeft geen winterbanden voor zen P. Dat is een grap ofzo? Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 Op de autostrade viel my op hoe ruim en comfortabel dat ding is zelfs met de sport plus op. Op circuit vond ik het een super auto, zeer controleerbaar wanneer ie zijn gat zet maar toch wel wat te zwaar in de krappe bochtjes op Assen. Zit jij met andermans kar van 100K+ euro te knallen met de electronica af? Zelfs op circuit waren er een paar rotte gasten die alles aan het doen waren om my nie te laten passeren waardoor er ene zelfs te overmoedig werd en spinde met zijn kar. Heeft niks te maken met 22 jaar zijn. Dat heb je altijd met een Porsche. Men wil zich altijd bewijzen tov "de referentie". Ik snapte nooit het punt van een 911, voor my was dat een golfje voor rijke mensen zonder inspiratie. Idem hier. En uiteindelijk gaat die stelling nog altijd wel op voor een groot stuk. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 100k? Think again Komkom, ni moelijk doen. 100K of 130K, dat is neuten over details he Quote
Phil 12.518 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 Komt niet veel geiler dan dit. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 Komt niet veel geiler dan dit. Toch wel Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 Bon, nog eens even de perfectie posten, Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 Dat is een grap ofzo? Nee , hij rijdt met die porsche alleen in het weekend want ik de week rijdt ie rond met zijn bmw. en hij vindt het de moeite niet om dan te investeren in winterbanden voor zen weekend auto die hij deze winter toch gaat laten staan in de garage. Ik vroeg me dan af waarom hij geen occassie GT3 of Turbo had genomen voor datzelfde budget of zelfs voor minder geld. Maar hij wilde gewoon het nieuwste model hebben en een inklapbare spoiler omdat hij de vaste spoilers op de Turbo, GT3, GT2,... niet zo mooi vindt. Zit jij met andermans kar van 100K+ euro te knallen met de electronica af? Heeft niks te maken met 22 jaar zijn. Dat heb je altijd met een Porsche. Men wil zich altijd bewijzen tov "de referentie". Idem hier. En uiteindelijk gaat die stelling nog altijd wel op voor een groot stuk. En ja ik moest van hem in sport plus rijden, kan ik dan moeilijk nee op zeggen he Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 Nee , hij rijdt met die porsche alleen in het weekend want ik de week rijdt ie rond met zijn bmw. en hij vindt het de moeite niet om dan te investeren in winterbanden voor zen weekend auto die hij deze winter toch gaat laten staan in de garage. Ik vroeg me dan af waarom hij geen occassie GT3 of Turbo had genomen voor datzelfde budget of zelfs voor minder geld. Maar hij wilde gewoon het nieuwste model hebben en een inklapbare spoiler omdat hij de vaste spoilers op de Turbo, GT3, GT2,... niet zo mooi vindt. Maar waarom zou je winterbanden leggen om naar/op de Nordschleife te gaan? Of wilde hij met kale banden terug naar huis komen? En ja ik moest van hem in sport plus rijden, kan ik dan moeilijk nee op zeggen he Dan staat de PSM toch nog altijd aan? Die moet je toch apart af leggen? Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 Bon, waar werk ji en waar kan ik solliciteren? Ik wil ook een baas die z'n afspraken verzet om met mij te gaan scheuren Quote
jayv 40 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 Dan staat de PSM toch nog altijd aan? Die moet je toch apart af leggen? Met PSM in Sport kan je een klein stapje opzij zetten voor die ingrijpt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.