Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ja eh, maar nu niet om te zeggen dat je de auto kan "corrigeren", zoals waar hij het over heeft. Daar krijg je gewoon de kans niet toe.

Geplaatst:

Bon, nog eens even de perfectie posten,

Porsche-997-Sport-Classic_4.jpg

:inlove:

911 in trainingpakske en een petje... Maar wel zalig.

Geplaatst:

Maar waarom zou je winterbanden leggen om naar/op de Nordschleife te gaan? Of wilde hij met kale banden terug naar huis komen?

Misschien dacht hij dat winterbanden nu ook al verplicht zijn in DE. (eigenlijk afhankelijk van de weersomstandigheden denk ik)

Geplaatst:

Toch wel

porsche-911-gt3-r-hy_800x0w.jpg

:D

De meeste racewagens interesseren mij niet echt tbh.

Geplaatst:

Maar waarom zou je winterbanden leggen om naar/op de Nordschleife te gaan? Of wilde hij met kale banden terug naar huis komen?

Dan staat de PSM toch nog altijd aan? Die moet je toch apart af leggen?

Winterbanden zijn toch verplicht per 1oktober en dan ze er heel streng op zijn. Alleja dat zeiden ze op AF :lol:

En met het psm op kan je idd wel eens een subtiel slipje zetten voor hij ingrijpt. Ik heb de eerste rondjes met het psm op gereden, en de laatste rondjes iets losser gereden met het psm af omdat het dan nie zo druk was onderweg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst:

hij vindt het de moeite niet om dan te investeren in winterbanden voor zen weekend auto die hij deze winter toch gaat laten staan in de garage.

1500€ investeren in winterveiligheid is de moeite niet, maar 125k€ voor een halfjaar-weekendkar wel?

Strange.

Geplaatst:

Vind ik niet eigenlijk.

Gladheid is niet zozeer het probleem. Strooizout en dergelijke des te meer.

Geplaatst:

1500€ investeren in winterveiligheid is de moeite niet, maar 125k€ voor een halfjaar-weekendkar wel?

Strange.

Waarom? Als die porsche niet buitenkomt dan met de winterweken, is et tog wat nutteloos om winterbanden te leggen..

Geplaatst:

Waarom? Als die porsche niet buitenkomt dan met de winterweken, is et tog wat nutteloos om winterbanden te leggen..

Misschien zou hij hem voor die extra €1500 toch meer gebruiken?

Geplaatst:

Misschien zou hij hem voor die extra €1500 toch meer gebruiken?

Feit, straks is voorleggen :D

Is da trouwens maar €1500 voor een setje winterbanden?valt dan tog goed mee imo

Geplaatst:

Winterbanden zijn toch verplicht per 1oktober en dan ze er heel streng op zijn. Alleja dat zeiden ze op AF :lol:

Enkel bij winterse omstandigheden. Als je zoals vandaag (met 18 graden in Adenau) daar rond gaat rijden met winterbanden is dat eerder verspilling van het profiel :-)

Geplaatst:

is het mogelijk om dit uit te zetten? Ik stoor me daar gigantisch hard aan!

Geplaatst:

is het mogelijk om dit uit te zetten? Ik stoor me daar gigantisch hard aan!

Om da gij het zijt!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hij vroeg me net om op zoek te gaan naar een set banden voor op circuit plus bijbehorende velgen. Velgen hoeven niet super mooi ofzo te zijn omda et tog maar voor op circuit te rijden is. En hij ze dan gewoon thuis kan wisselen voor vertrek..

Hebben jullie voorstellen hiervoor?

Geplaatst:

Hij vroeg me net om op zoek te gaan naar een set banden voor op circuit plus bijbehorende velgen. Velgen hoeven niet super mooi ofzo te zijn omda et tog maar voor op circuit te rijden is. En hij ze dan gewoon thuis kan wisselen voor vertrek..

Hebben jullie voorstellen hiervoor?

Goei velgen, niet te duur --> OZ

Te bestellen bij Frits (Performance Shop Geel).

Banden hangt af van zijn gebruik. Goeie all-round band is de Michelin Supersport. Als het echt semi-slick rubber in 20" moet zijn : Pirelli Trofeo R. Verschiet wel ni van de prijs :D

Geplaatst:

owkee dan! van een ommezwaai gesproken

Geplaatst:

Strange.

Are you tokking to me? :D

Geplaatst:

Are you tokking to me? :D

Blijkbaar. :D

Geplaatst:

Goei velgen, niet te duur --> OZ

Te bestellen bij Frits (Performance Shop Geel).

Banden hangt af van zijn gebruik. Goeie all-round band is de Michelin Supersport. Als het echt semi-slick rubber in 20" moet zijn : Pirelli Trofeo R. Verschiet wel ni van de prijs :D

allright thanks:)

en michelin pilot sport cup banden in 19", zijn die wat degelijk? kosten € 300 het stuk wat precies redelijk goedkoop is..

Geplaatst:

en michelin pilot sport cup banden in 19", zijn die wat degelijk? kosten € 300 het stuk wat precies redelijk goedkoop is..

Michelin Cup+ N1 in 19" voor 300 euro het stuk?

Onmogelijk.

Geplaatst:

En die Porsche komt standaard op 20" he, vergeet da ni.

Geplaatst:

allright thanks:)

Bandencentrale Crauwels geraakt ook snel en aan veel banden/ velgen ;) en aan een goede prijs

Geplaatst:

100k? Think again :)

Hij zal wel wat korting hebben gekregen op zo'n gecancellede wagen zeker? :D

Maar dan nog idd :)

Wat voor soort werk doe jij Kefkie?

Geplaatst:

Eindelijk tijd gehad om die 2 turbo's op mijn kar te installeren :D

Geplaatst:

Eindelijk tijd gehad om die 2 turbo's op mijn kar te installeren :D

Wat was uw gemiddeld verbruik ?

mvg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid