Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

What the fuck is dat altijd met die domme handen uit het raam. Trekt toch op geen hol. Zouden anders coole foto's zijn.

Geplaatst:

Bovenstaande GT2 in actie:

Man man kerel gaat hard met zijn 997.2 GT3! :o

Geplaatst:

Bovenstaande GT2 in actie:

Man man kerel gaat hard met zijn 997.2 GT3! :o

ja fack die gaat idd wel zeer hard. Doet me een beetje denken aan Zampa nog zo een Italiaan met een gt3 die ongelooflijk hart gaat met z'n gt3. Valt me wel op dat veel Italianen tracken met hun porsches, ferrari's, lambo's en ze kunnen vaak een serieus stukje rijden, wel met een "redelijk" ruige rijstijl.

Geplaatst:

Haha Zampa, heb er gisteren toevallig nog filmpjes van zitten kijken. Wel straf dat hij z'n kar nog niet geprakt heeft, neemt soms wel iets te veel risico's imo.

Geplaatst:

Inderdaad, Zampa neemt wel wat risico's.

En ik deel Luigi's mening. De meeste Italianen die aanwezig zijn op trackdays kunnen serieus sturen!

Geplaatst:

Inderdaad, Zampa neemt wel wat risico's.

En ik deel Luigi's mening. De meeste Italianen die aanwezig zijn op trackdays kunnen serieus sturen!

MarioLuigi2.png

Geplaatst:

ja fack die gaat idd wel zeer hard. Doet me een beetje denken aan Zampa nog zo een Italiaan met een gt3 die ongelooflijk hart gaat met z'n gt3. Valt me wel op dat veel Italianen tracken met hun porsches, ferrari's, lambo's en ze kunnen vaak een serieus stukje rijden, wel met een "redelijk" ruige rijstijl.

Zal aan de meer zuiderse mentaliteit liggen, net zoals het gewone verkeer er daar een pak ruiger aan toe gaat dan hier.
Geplaatst:

Moest ook aan Zampa denken. Zot gereden! Misschien niet altijd even efficient, wel tof om zien.
Geplaatst:

Je kan beter een BMW 6GC kopen naar t schijnt ....

Ja idd, die nieuwe 620d GC rijdt die zo los... Geen 4x4 en zo...

Geplaatst:

Ja idd, die nieuwe 620d GC rijdt die zo los... Geen 4x4 en zo...

Beter oude Audi A6 kopen. Zondagavond een Panamera Turbo S leren bochten pakken.

Inhalen in de bebouwde kom aan 70 vol over de witte lijn voor een blinde bocht kon ie wel. Maar aan een deftig tempo wat bochten pakken, nee dat ging niet. Is niet de eerste keer dat ie in mijn weg rijdt. :rolleyes:

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind die ducktail niet zo mooi. Zeker bij de 4S vind ik het overkill met het ingewerkte derde stoplicht. Icm met die rode lijn tussen de lichten vind ik het net wat teveel rood.

Geplaatst:

Ik vind het knap, zou het meteen aanvinken als optie.

Geplaatst:

Die rode streep tussen de achterlichten, dayum :inlove:.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid