Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

eerste keer dat ik eentje tegenkom met die optionele ducktail

image_01.jpg

image_02.jpg

image_04.jpg

image_06.jpg

Is dat nu een taxi-nummerplaat??

Geplaatst:

cayver.JPG

Deze week zien staan... Het is eens iets anders. :D

Geplaatst:

Is dat blauw zoals die kar van Tuur, of is de witbalans van de foto fucked up? :D

Geplaatst:

cayver.JPG

Deze week zien staan... Het is eens iets anders. :D

In Marbella ook een Cayenne in deze kleur zien staan , trekt op de ballen terwijl het op de GT3 van Tuur zo knap is !!!

Geplaatst:

Dat Riviera staat nog vet op die cayenne.

Geplaatst:

Alleen jammer dat we ondertussen 30 jaar verder zijn ...

Porsche is niet meer wat het geweest is, behalve in hun eigen merkencups. Ze krijgen serieuze concurrentie van alle kanten.

Geplaatst:

Tja...ze hebben dan ook besloten hun winst vooral te zoeken in Knokse modellen zoals een Cayenne. Heel dat merk is verwaterd.

Geplaatst:

In tegenstelling tot alle trackday addicts hier, is deze video nu precies wat ik het liefst van al doe. Roadtrippen. Helaas wel wat politie-stops in deze video ..

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Tja...ze hebben dan ook besloten hun winst vooral te zoeken in Knokse modellen zoals een Cayenne. Heel dat merk is verwaterd.

Tja, t was dat of de boeken toe. Nuja, benieuwd wat de RSR in 991 trim gaat doen volgend seizoen.

Geplaatst:
Tja, t was dat of de boeken toe. Nuja, benieuwd wat de RSR in 991 trim gaat doen volgend seizoen.

They've been there before hé... 500E, RS2 tijd...

Maar indd - ik zou het ook moeilijk gehad hebben om niet op die boot te springen.

Geplaatst:

De gt modellen maken wel veel goed, zolang ze die niet verpesten vind ik het nog wel ok.

Geplaatst:
In tegenstelling tot alle trackday addicts hier, is deze video nu precies wat ik het liefst van al doe. Roadtrippen. Helaas wel wat politie-stops in deze video ..

Same. Roadtrippen in colonne :inlove:

Geplaatst:
Vergeet de Lada Samara niet!

't Was de Seat Ibiza meneer.

"System Porsche" die op de achterbumper stond!

Geplaatst:
't Was de Seat Ibiza meneer.

"System Porsche" die op de achterbumper stond!

Nee de Lada Samara.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid