Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Zoveelste repost maar verdomme wat blijft dat mooi om zien.

Blijft zo mooi hé!

Dubbele linkse door zonder naar links te sturen! :inlove:

En hoe scheef gaat die in de 1ste Blanchimont, en ondertussen flatout blijven zonder ook maar even een seconde van twijfel om de gas te lossen! :lolz:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
549998_390873574344917_1193933028_n.jpg

581915_390873667678241_1394761920_n.jpg

544496_390873737678234_1549541253_n.jpg

Wat is hier nu allemaal anders aan dan aan een cup ? ;)

Geplaatst:
Als ge da ni ziet zijde stekeblind :lolz:

Ik heb het over de dingen die je niet ziet :P

Geplaatst:

Carbon, alles uit carbon!

Veel breder.

Compleet andere opbouw van de ophanging.

Veel krachtigere motor (die dan weer veeeeel duurder is in running costs).

Veel meer downforce.

Het snelheidsverschil tov een Cup is belachelijk groot. Je moet maar eens naar de VLN video's van Manthey racing zien ofzo. Die Cups staan precies stil als ze afgedonderd komen met hun R.

Geplaatst:

Veel breder.

Veel meer downforce.

Het snelheidsverschil tov een Cup is belachelijk groot. Je moet maar eens naar de VLN video's van Manthey racing zien ofzo. Die Cups staan precies stil als ze afgedonderd komen met hun R.

Ik vind R vs. RSR een interessantere vergelijking, restrictorgewijs zitten die qua vermogen quasi op dezelfde lijn dacht ik, terwijl aero/spoor/etc. toch niet zoveel uitgebreider is op een RSR vergeleken met een R?

Geplaatst:

Veel breder.

Veel meer downforce.

Spoilerke is ook een maatje groter :D

Geplaatst:
Ik vind R vs. RSR een interessantere vergelijking, restrictorgewijs zitten die qua vermogen quasi op dezelfde lijn dacht ik, terwijl aero/spoor/etc. toch niet zoveel uitgebreider is op een RSR vergeleken met een R?

Ik zal het binnenkort eens vragen.

BTW : http://www.lemanslive.com/News/Porsche-GT3-R-or-Porsche-RSR/(tag)/Manthey%20Racing

Daar bleek de R de snellere wagen te zijn.

Het heeft geloof ik allemaal te maken met de technische reglementen van FIA voor bepaalde kampioenschappen. 

Geplaatst:

Voor de luierikken onder ons: directe link (die van ir_fuel deed wat raar bij mij).

Geplaatst:

Ik ook niet. Frontlip in 't zwart of meerdere zwarte accenten zouden hier verandering in kunnen brengen.

Aqua blauw is echt prachtig, zeker met donkergrijze velgen.. Ben benieuwd om deze kleur op een nieuwe Cayman te zien, jammer dat deze kleur in Mei verdwijnt :(

pcl__207.jpg

pcl__199.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Die velgen!:inlove: Ogen heerlijk licht.

Geplaatst:

Mocht er trouwens iemand foto's hebben van de vervangende kleur: Sapphire blue... Graag.

Foto's van die 991 GT3 in 't blauw is Sapphire (denk ik).

Geplaatst:

Aqua blauw is de meest fantastische (standaard) kleur die Porsche heeft, zou spijtig zijn als die verdwijnt..

Geplaatst:

Dat nieuwe zilver gaat denk ik ook de moeite zijn, Rhodiumsilber. Zal niet meer nodig zijn om meer geld uit te geven aan GT-Silber hopelijk.

Mocht er trouwens iemand foto's hebben van de vervangende kleur: Sapphire blue... Graag.
Foto's van die 991 GT3 in 't blauw is Sapphire (denk ik).

Please:

(lichter dan Aqua, minder paarse schijn -maar goed ook- dan Cobalt)

8572376209_2e63f0503d_o.jpg

Geplaatst:

Ook niet mis, wel lichter dan Aqua.

Wagen staat wel in het zonlicht, wat natuurlijk het extreemste effect geeft. Als je de laatste foto bekijkt aan de schaduwkant dan is het ook mooi "donker"blauw. Het is zowiezo een wauw-effect als je een fel kleurtje tussen het dagelijks verkeer ziet, imo. :)

Geplaatst:

Niet zo mijn ding eerlijk gezegd, zeker niet in combinatie met zwarte velgen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid