Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Deze kleine aanpassingen wijzigen:

- US-spec

- Clear tail lights

- Meegespoten voorlip

en je hebt een dikke gt3!:D

Word.

Geplaatst:
Deze kleine aanpassingen wijzigen:

- US-spec

- Clear tail lights

- Meegespoten voorlip

en je hebt een dikke gt3!:D

You da man.

Geplaatst:

Groot gelijk Gino, witte achterlichten vloeken echt! Maar ik was zo onder de indruk van kleur icm de velgen!

Geplaatst:
Knappe foto Dennis!

De eerste drift :shock:

Amai, die is nogal vervet!

Geplaatst:
Amai, die is nogal vervet!

Exactly my thoughts! En je zou denken dat het bezit van zo'n 4.0RS het algemeen adrenalinepeil verhoogt en dus de verbranding van lichaamsvet stimuleert? Still a cool dude, though :cool:

Geplaatst:

.. staat hier vast en zeker al eens, maar blijft mooi

Geplaatst:

Bij deze hier ook even posten.

996TT van thuis staat te koop. Topic wordt zo snel mogelijk aangemaakt.

Geplaatst:
Machtige karren :inlove:

Hebt ger nu al ene gekocht? :D

Geplaatst:
Hebt ger nu al ene gekocht? :D

Moet nog een jaartje wachten van mijn madam...

Wou er eentje tegen volgende zomer, het zal pas zomer 2013 worden :(

Maar misschien kan ik ze in het voorjaar nog overtuigen :D

Geplaatst:
Thumb resize.

Paar maand geleden zag ik hem op Francorchamps en toen zat er al een sequentiële shifter in.. ni normaal :D

The latest specs were 735hp and 935Nm at 1400kg smile.gif

Full race interior, custom-made Heggemann roll cage, Sportec/Bilstein race suspension, Sportec/SQS sequential shifter with clutchless upshift, Cup brakes, Sportec aero parts etc.

This thing was a real blast to drive, outrunning pretty much every Cup car out there

En zijn laatste mod:

Zotjes :lolz:

631ee4db.jpg

Geplaatst:

Jammer van de tankplank. Die specs is een standaard uiterlijk, dat zou pas episch zijn.

Geplaatst:

Best afgrijselijk, heb je nog foto's?

Want ik zie nochtans graag strijkplanken...

Geplaatst:

En is nu gwn het bovenste deel van die oemspoiler eraf??? Laat dan toch op z'n mins een aangepaste motorkap maken zodat het geheel toch al iets vloeiender is...

Geplaatst:

Oke, 't is niet mooi. Maar dit is zijn tracktoy en volgens mij is die spoiler echt belachelijk efficiënt :D

Geplaatst:

ik vind zo een oud design toch niet echt staan op een nieuw model, beetje hetzelfde als nieuwe velgen op een oud model, alleen op de cs kon ik het nog wel apprecieren omdat het daar in het plaatje past.

Geplaatst:
Thumb resize.

Van zo'n Singer zou ik wel fan zijn als er geen classic moest voor opgeofferd worden. Als ze daar nu een Cayman voor zouden nemen zou dit de zaak wel veranderen.

Geplaatst:
Van zo'n Singer zou ik wel fan zijn als er geen classic moest voor opgeofferd worden. Als ze daar nu een Cayman voor zouden nemen zou dit de zaak wel veranderen.

dan reed het wel ook heel anders. Volgens mij heeft dat nog wel wat, verbeterde oude techniek, al is het idd zonde iets anders dat ook goed rijdt ervoor op te offeren.

Geplaatst:

Het zou sowieso niet mogelijk zijn zonder de achterbank op te offeren omdat een Cayman een middenmotor heeft. Als ze de motor achter de achterwielen zouden plaatsen zou het best kunnen dat de auto met een onaangepast Cayman-chassis echt bagger rijdt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid