Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 22 november 2011 Geplaatst: 22 november 2011 ja lap, het ding staat al onder de hologrammen ... Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 22 november 2011 Geplaatst: 22 november 2011 http://youtu.be/poMybaHje_I PMSL @ 2:47 !!! EPIC !!! Quote
galhund 11 Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 (aangepast) PMSL @ 2:47 !!! EPIC !!! Djeezes, dat was smokin'! Als de PC-brigade daar in SoCal dat ziet riskeert hij nog van volgende keer geen visum meer te krijgen 25 november 2011 aangepast door galhund Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 Vriend van mij heeft een 991 C2S besteld. Ben benieuwd naar zijn configuratie en vooral hoe dat ding gaat rijden. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 Ben ik het of lijkt die nieuwe 991 beter te driften dan de vorige generaties? Wss door de langere wielbasis? Zal nog steeds tricky blijven met die rugzak, maar het lijkt me gemakkelijker te gaan.. Quote
BWS 3.203 Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 met die rugzak motor is een heel klein beetje meer boven de achteras komen te liggen, naart schijnt. Quote
Alexx 3.767 Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 Ben ik het of lijkt die nieuwe 991 beter te driften dan de vorige generaties? Wss door de langere wielbasis? Zal nog steeds tricky blijven met die rugzak, maar het lijkt me gemakkelijker te gaan.. Iedereen heeft zoveel schrik van die rugzak? Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 Iedereen heeft zoveel schrik van die rugzak? Wie zegt er dat ik schrik heb:D? Tricky is net leuk:inlove: Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 http://www.moyersoen.be/pls/apex/f?p=2008:11:1377750219259062::NO:RP,11:P11_AUCTION_ID:3364 Quote
galhund 11 Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Vriend van mij heeft een 991 C2S besteld.Ben benieuwd naar zijn configuratie en vooral hoe dat ding gaat rijden. Deze morgen passeerde ik voorbij Verellen in Geel. Stond een oplegger met 2 x 991 in donkergrijs (Meteor, denk ik). Achterlichtjes lijken spleetoogjes want de kont lijkt veel zwaarder dan van de 997 (mss mede door het feit dat de wagens op de bovenste etage stonden van de oplegger en ik dus moest opkijken. Als ik onder m'n vriendin ligt lijkt haar kont ook veel dikker ) Quote
galhund 11 Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 http://www.moyersoen.be/pls/apex/f?p=2008:11:1377750219259062::NO:RP,11:P11_AUCTION_ID:3364 Heb wel zin om eens te gaan zien (kijkdag is deze namiddag tss. 2 en 4). Staat nu op 39.000 EUR biedprijs (+ 17% commissie + 21% BTW op koopprijs + comissie). Iemand enig idee van de historiek van deze wagen? De vermelding "Blanco onderhoudsboekje" in de beschrijving door het veilinghuis strekt natuurlijk niet tot aanbeveling... Maar als ie zou weggaan voor een prikje... Might be worth a gamble. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Heb wel zin om eens te gaan zien (kijkdag is deze namiddag tss. 2 en 4). Staat nu op 39.000 EUR biedprijs (+ 17% commissie + 21% BTW op koopprijs + comissie). Iemand enig idee van de historiek van deze wagen? De vermelding "Blanco onderhoudsboekje" in de beschrijving door het veilinghuis strekt natuurlijk niet tot aanbeveling... Maar als ie zou weggaan voor een prikje... Might be worth a gamble. Zou komen op 55.000€ momenteel. Gaan kijken is zeker eens de moeite. Mijn schoonvader heeft daar zijn 520d E60 gekocht ooit, en nog altijd content van. De omschrijvingen zijn meestal wel goed. Maar volgens mij heeft ie al wel wat circuits gezien... Maar daar dienen ze tenslotte wel voor;) Quote
galhund 11 Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Maar volgens mij heeft ie al wel wat circuits gezien... Maar daar dienen ze tenslotte wel voor;) Idd, de rubbervegen hangen er nog op. 55.000 EUR incl. BTW is idd al redelijk wat, als je nog wat reserve wil houden voor onvoorziene uitgaven (and God knows with Porsche, it can get very expensive very quickly...). Op mobile.de beginnen ze rond de 70.000 EUR vraagprijs incl. BTW en dat voor wagens met vaak beduidend minder km. Soit, eens gaan kijken kan geen kwaad, zeker. Quote
galhund 11 Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Net terug van Moyersoen. Die GT3 heeft niet alleen het circuit gezien, maar ook de vangrail... Voorste remschoenen links en rechts hebben velgindrukken, carbon schijven zijn vervangen door gewone schijven (nog zeer nieuwe) en achteraan rechts is ie duidelijk hersteld. Motorkap is herspoten en sluit niet meer goed aan (lijkt alsof ie een stuk open staat - kan je trouwens ook op de foto zien) en de vleugel is volledig te herdoen. Interieur is vrij ok, maar alcantara stuur en pook vertonen sporen van intensief gebruik. Rechts vooraan heeft ie ook eens goed op de curbs gezeten, want achter voorste wielkast rechts is drempel ingedeukt. Spoiler lip is ook gepokt en gemazeld ;-) Wslk heeft die een typische tochetteke gedaan (bocht naar rechts, uitbreken, overcompenseren, met linkerkant neus in de vangrail, spin, neus rechts geraakt (dat zou verklaren waarom beide remschoenen velgindrukken hebben) en dan rechter achterkant). Of erger... Batterij (niet-originele) lag aan druppellader en wagen startte wel onmiddellijk, zonder vreemde geluiden (heeft daar een paar minuten stationair staan draaien). Sensor oliedruk is defect alsook de bandruksensoren links voor en -achter. Voorbumper is gespoten. Velgen zijn gepoederlakt in gunmetal kleur (wel veel "appelsien effect"). Geen enkele stempel in onderhoudsboekje. ER leek ook iets mis te zijn met het rubber van de achterruit. "Save the Ring" sticker op de achterruit . Conslusie: staat nu al veel te duur (55.000 incl. taksen en commissie), imho. Ik durf niet te schatten hoeveel je nodig hebt om die qua koetswerk en internals helemaal terug in orde te zetten (en dan heb je nog geen nieuwe ceramics geplaatst) ik zou niet boven de 50.000 EUR (alles inclusief) zijn gegaan. Good luck to whover buys it! Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Net terug van Moyersoen. Die GT3 heeft niet alleen het circuit gezien, maar ook de vangrail... Voorste remschoenen links en rechts hebben velgindrukken, carbon schijven zijn vervangen door gewone schijven (nog zeer nieuwe) en achteraan rechts is ie duidelijk hersteld. Motorkap is herspoten en sluit niet meer goed aan (lijkt alsof ie een stuk open staat - kan je trouwens ook op de foto zien) en de vleugel is volledig te herdoen. Interieur is vrij ok, maar alcantara stuur en pook vertonen sporen van intensief gebruik. Rechts vooraan heeft ie ook eens goed op de curbs gezeten, want achter voorste wielkast rechts is drempel ingedeukt. Spoiler lip is ook gepokt en gemazeld ;-) Wslk heeft die een typische tochetteke gedaan (bocht naar rechts, uitbreken, overcompenseren, met linkerkant neus in de vangrail, spin, neus rechts geraakt (dat zou verklaren waarom beide remschoenen velgindrukken hebben) en dan rechter achterkant). Of erger... Batterij (niet-originele) lag aan druppellader en wagen startte wel onmiddellijk, zonder vreemde geluiden (heeft daar een paar minuten stationair staan draaien). Sensor oliedruk is defect alsook de bandruksensoren links voor en -achter. Voorbumper is gespoten. Velgen zijn gepoederlakt in gunmetal kleur (wel veel "appelsien effect"). Geen enkele stempel in onderhoudsboekje. ER leek ook iets mis te zijn met het rubber van de achterruit. "Save the Ring" sticker op de achterruit . Conslusie: staat nu al veel te duur (55.000 incl. taksen en commissie), imho. Ik durf niet te schatten hoeveel je nodig hebt om die qua koetswerk en internals helemaal terug in orde te zetten (en dan heb je nog geen nieuwe ceramics geplaatst) ik zou niet boven de 50.000 EUR (alles inclusief) zijn gegaan. Good luck to whover buys it! Conclusie: Afblijven:D Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 http://www.classicandperformancecar.com/features/octane_features/275737/driven_porsche_type_64.html Quote
GinoV 25 Geplaatst: 27 november 2011 Geplaatst: 27 november 2011 (aangepast) "speciale" GT3's 28 november 2011 aangepast door GinoV Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 28 november 2011 Geplaatst: 28 november 2011 Er wordt wel heel wat rond de test heen gezeverd. http://youtu.be/MPh6ZD6NrTY Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 28 november 2011 Geplaatst: 28 november 2011 "speciale" GT3's :bangingbanana: Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 28 november 2011 Geplaatst: 28 november 2011 Knap, maar toch niet echt op een 4.0 RS imho... Op een Turbo zou dat geniaal zijn. Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 28 november 2011 Geplaatst: 28 november 2011 "speciale" GT3's Dat met zwarte accenten ipv. dat zilver/grijs! Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 29 november 2011 Geplaatst: 29 november 2011 996 GT3 908/3 997 Speedster in Dunkelblau Metallic Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.