Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Op 8/1/2023 om 11:22, Porker zei:

Men leurt er nochtans mee in CH?

Dan heb jij toch weer een specialleke want ik kreeg van Porsche Zurich dit op email: image.png.9f8746fb5f375f5eb3cc2658567859f6.png

Ik ben zeker benieuwd om te horen welke dealer je hier kent die met zijn slots loopt te leuren. 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, The Swede zei:

Dan heb jij toch weer een specialleke want ik kreeg van Porsche Zurich dit op email: image.png.9f8746fb5f375f5eb3cc2658567859f6.png

Ik ben zeker benieuwd om te horen welke dealer je hier kent die met zijn slots loopt te leuren. 🤔

Porsche Zug heeft meermaals gevraagd of ik toch niet op de lijst wilde voor de GT3 Touring, idem GT3 RS. Nadien kwam er info dat er plots ruimte was in 'de tweede batch' indien ik interesse had. Of ze plaatsen reserveren voor klanten die er in het verleden nieuw hebben besteld laat ik in het midden, maar 'unobtainium' is het in CH iig niet.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Porker zei:

Porsche Zug heeft meermaals gevraagd of ik toch niet op de lijst wilde voor de GT3 Touring, idem GT3 RS. Nadien kwam er info dat er plots ruimte was in 'de tweede batch' indien ik interesse had. Of ze plaatsen reserveren voor klanten die er in het verleden nieuw hebben besteld laat ik in het midden, maar 'unobtainium' is het in CH iig niet.

Zug is de importeur. Die gaan hun slots niet monopoliseren en zeggen: enkel de klanten hier krijgen één en aan al onze dealers zeggen we dat we uitverkocht zijn.

Had trouwens ook met Zug contact en kreeg ook daar hetzelfde verhaal. GT3 en GT3 Touring zijn niet bestelbaar.  

Wanneer kreeg jij dat aanbod?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, -Fred- zei:

The chase is better than the catch 😆

In dit geval vrees ik dat er weinig "catch" is. En achter iets aan gaan dat niet bestaat... got better things to do in life.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je er es op letten dat ik het topic niet naar boven breng, maar dat anderen hun plaat vast zit en maar blijven vragen wanneer ik een auto ga kopen die niet beschikbaar is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, The Swede zei:

Misschien moet je er es op letten dat ik het topic niet naar boven breng, maar dat anderen hun plaat vast zit en maar blijven vragen wanneer ik een auto ga kopen die niet beschikbaar is. 

Ik vermoed dat het “niet zagen” eerder gaat over het feit dat er links en rechts verschillende mogelijkheden aangeboden worden. Indien je echt in de running bent voor zo’n auto had je al lang ene gekocht/besteld ipv er over te zwanzen met vage “uitvluchten” of van de hak op de tak te vliegen qua modelkeuze. 
 

Mgv een pauper 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Jan zei:

Ik vermoed dat het “niet zagen” eerder gaat over het feit dat er links en rechts verschillende mogelijkheden aangeboden worden. Indien je echt in de running bent voor zo’n auto had je al lang ene gekocht/besteld ipv er over te zwanzen met vage “uitvluchten” of van de hak op de tak te vliegen qua modelkeuze. 
 

Mgv een pauper 

Waar zie jij links en rechts auto’s aangeboden worden?

Poeha van mannen die zelf geen kopen, zie ik vooral. De toogracers die paginas vollullen over de kleur van nen anderen zijnen auto. 

Ik kan ook kisten aanbevelen die 50k boven de list prijs staan, zonder dat je zelfs een kleur min of meer naar je zin hebt, en dan zeggen “ge koopt er gene”.

Om het met de gevleugelde woorden van onze Limburger hierboven te zeggen, put your money where your mouth is en geef me een link waar ik een manuele GT3 Touring kan bestellen zonder idiote speculeerdersprijzen te betalen. 

Ik ben in blijde verwachting van uw info. 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Porker zei:

Porsche Zug heeft meermaals gevraagd of ik toch niet op de lijst wilde voor de GT3 Touring, idem GT3 RS. Nadien kwam er info dat er plots ruimte was in 'de tweede batch' indien ik interesse had. Of ze plaatsen reserveren voor klanten die er in het verleden nieuw hebben besteld laat ik in het midden, maar 'unobtainium' is het in CH iig niet.

 

10 uren geleden, The Swede zei:

Zug is de importeur. Die gaan hun slots niet monopoliseren en zeggen: enkel de klanten hier krijgen één en aan al onze dealers zeggen we dat we uitverkocht zijn.

Had trouwens ook met Zug contact en kreeg ook daar hetzelfde verhaal. GT3 en GT3 Touring zijn niet bestelbaar.  

Wanneer kreeg jij dat aanbod?

Ik ben nu toch wel echt benieuwd naar wie die extra slots aanbiedt of hoe. 

🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, The Swede zei:

 

Ik ben nu toch wel echt benieuwd naar wie die extra slots aanbiedt of hoe. 

🤔

Porsche Zug, oktober vorig jaar,  januari vorig jaar en voor de lancering.

Alexander kan ook bevestigen dat ik in BE zonder problemen een Touring heb besteld om een vriend in de UK aan eentje te helpen (daar is supply wel degelijk een issue). 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Porker zei:

Porsche Zug, oktober vorig jaar,  januari vorig jaar en voor de lancering.

Alexander kan ook bevestigen dat ik in BE zonder problemen een Touring heb besteld om een vriend in de UK aan eentje te helpen (daar is supply wel degelijk een issue). 

Dan hebben ze bij Zug wel twee verhalen. Ik vroeg in september aan hun hoofdverkoper of er een GT3 Touring te bestellen viel, en het antwoord dat ik kreeg was “Nee, maar we hebben deze in tweedehands” (een kist van 20000km die ze aan meer dan de nieuwprijs wouden slijten). :rolleyes:

Ik had ook in UK enkele contacten aangesproken en daar is het blijkbaar echt een probleem.

Moet blijkbaar in België dan eens navragen.

Enige kloterij tegenwoordig is die CO2-Abgabe bij privé-import. Goei 18k chf op een nieuwe GT3. Al blijft de prijs in België geloof ik wel nog minder dan de prijs hier min die 18k

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Jules_W zei:

“Als ge een auto van 300k kunt betalen kunt ge die 18k ook betalen. Bende paupers.” 
 

-The Swede 

195k, 195… :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/1/2023 om 21:32, William Blake zei:

 

Whaaaaat the bloody fook !!!!!  ❤️

Die drivetrain, oh boy. Power, ratios ... en die sound :default_bb_2:

En ja, dat frozenberry is echt wijs :D De combo met de (machtig mooie) HRE's is spot on.
Alleen het Classic interieur erbij vind ik echt niet passen. Maar bon, smaak is persoonlijk.

Waauw. Just waauw.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Porker zei:

Porsche Zug, oktober vorig jaar,  januari vorig jaar en voor de lancering.

Alexander kan ook bevestigen dat ik in BE zonder problemen een Touring heb besteld om een vriend in de UK aan eentje te helpen (daar is supply wel degelijk een issue). 

Meer dan de catalogusprijs moeten betalen in België? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/1/2023 om 10:36, The Swede zei:

195k, 195… :D

Dat is weinig... Met de prijsstijging nadat ik mijne heb besteld zit mijne config al boven de 220. En dan heb ik eigenlijk niet zo heel zot gedaan in de opties met uitzondering van PTS en de kuipen met leder. 

Noselift laat ik nog even ter zijde of dat een zotte optie is of niet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Naish zei:

Dat is weinig... Met de prijsstijging nadat ik mijne heb besteld zit mijne config al boven de 220. En dan heb ik eigenlijk niet zo heel zot gedaan in de opties met uitzondering van PTS en de kuipen met leder. 

Noselift laat ik nog even ter zijde of dat een zotte optie is of niet :D

@Naish, die 195k kwam uit de discussie over BMWMB die ne Ferrari aan zijn vrouw gevraagd heeft voor zijne verjaardag. Hij heeft ne 812 of 296 op de verlanglijst gezet, als ik niet mis ben. En als ik zei dat dat >300k kostte, werd er 195k geantwoord 😉 

Was dus een mopke.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gTa zei:

Whaaaaat the bloody fook !!!!!  ❤️

Die drivetrain, oh boy. Power, ratios ... en die sound :default_bb_2:

En ja, dat frozenberry is echt wijs :D De combo met de (machtig mooie) HRE's is spot on.
Alleen het Classic interieur erbij vind ik echt niet passen. Maar bon, smaak is persoonlijk.

Waauw. Just waauw.

Machtig hé, ik vind zijn spec wel wijs.

Juist die remklauwen zou ik zwart doen, is toch nageplaatste PCCB

Drivetrain is mega, curieus hoe betrouwbaar het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid