ir_fuel 51.677 Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 ehh forumbug ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexx 3.152 Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Zalig! Ben benieuwd om deze aan de ring bezig te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.677 Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.677 Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.677 Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.677 Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.677 Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.677 Geplaatst: 27 augustus 2011 Delen Geplaatst: 27 augustus 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter 3.263 Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Geniaal race-interieur! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davidk 338 Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 (aangepast) extreem dik, ik wil ook zo'n interieur met van die switchjes met rode beschermkap. stroom gelabeld met deal naftpomp met with startmotor met IT 28 augustus 2011 aangepast door Davidk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stivo 14 Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Mooi trio gespot aan de Nürburgring Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davidk 338 Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Prachtige spot, die oranje is . Alleen de vleugel zou ik anders willen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexx 3.152 Geplaatst: 28 augustus 2011 Delen Geplaatst: 28 augustus 2011 Zotte wrap Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexx 3.152 Geplaatst: 29 augustus 2011 Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.500 Geplaatst: 29 augustus 2011 Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.500 Geplaatst: 29 augustus 2011 Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 Nog zo'n epic livery:inlove: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stivo 14 Geplaatst: 29 augustus 2011 Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.500 Geplaatst: 29 augustus 2011 Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 Nog een paar 356's, meestal niet standaard meer. Sorry daarvoor. 356 Pré-A (dus de oudsten) van John Jones (zaakvoerder Kustom Coach Werks, Aircooled specialist). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.500 Geplaatst: 29 augustus 2011 Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 2 jaar ervoor zag hij er nog zo uit, respect voor het werk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kefkie 2.209 Geplaatst: 29 augustus 2011 Delen Geplaatst: 29 augustus 2011 Testje van de porsche Cayman R http://www.abhd.nl/video/porsche-cayman-r/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kefkie 2.209 Geplaatst: 30 augustus 2011 Delen Geplaatst: 30 augustus 2011 How Porsche combines a regular soft top and a metal folding roof for their new 911 convertible models. The all-new Porsche 911 (991) is one of the most anticipated cars. While it's merely a matter of hours until Porsche pulls the wraps off of the 2012 911 Coupe (see the leaked photos here), many have been wondering about the roof for the 991 convertible models. Any discussion mostly comes down to this: Will Porsche be bold enough to introduce a metal folding roof? Some time ago, Porsche filed a patent for a 4-panel metal folding roof. This made many (us included) believe that Porsche would actually follow the likes of the Ferrari California. The latest spyshots of a Porsche 911 Turbo convertible made us curious again. Why, we thought, would they still use a soft top for these test cars? Don't they have to test the metal folding roof sitting underneath the canvas used for disguise reasons out in the wild at some point? So we did a search for patent applications Porsche has filed and found patent US 7,607,715 B2 which reveals the twist. Porsche is apparently set to combine a regular canvas top with a metal folding roof. This patent image shows the schematics of a convertible roof halfway through its operation. The wind screen would to the left of the image, the rear of the car to the right. The roof comprises of four panels with at least the first (no. 5 in the image) and fourth panel (no. 22 in the image incl. rear window) being sheet-like penals, i.e. metal panels. The suprise however is the canvas top layer covering the whole roof. This canvas layer is fixed permanently to the whole area of the first and fourth panel (no. 5 and 22), yet it's fixed to the two panels in the middle only partially. This allows the canvas to remain flexible in that area during roof operation. This begs one question: Why? According to Porsche's patent application, this invention makes sure that an "attractive outer contour is ensured by the sheet-like supporting elements when the roof is closed". Looking at the spyshots of the 911 Turbo convertible again we can certainly see that. There might be no other canvas top sitting that tight when the roof is closed. It allows even the 911 convertible to sport the signature 911 roofline formerly found in the coupe models only. We would also assume that 911 convertible owners wouldn't want to miss a canvas top yet also welcome the increased ridigity coming with metal folding roofs (when closed). You might wonder now what makes us so sure this roof will actually make it to production. It's this older spyshot we've posted again below. What you see is a 911 prototype during the roof opening (or closing). You can clearly see how the canvas is attached to the first and last segment yet remaining flexible in the other areas. We still might be wrong, but all these things considered together, we really don't think so. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.810 Geplaatst: 30 augustus 2011 Delen Geplaatst: 30 augustus 2011 Moest die van John Johnes zijn voorste wielen wat meer naar buiten hebben dan was die erg knap geweest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.500 Geplaatst: 30 augustus 2011 Delen Geplaatst: 30 augustus 2011 Dan had hij ook niet zo laag kunnen hangen, maar ik vermoed dat dat voor sommigen niet erg zou zijn:D Auto is ook opgebouwd met een heel pak VW-onderdelen, de 356 Oem-neukers zouden gek worden van die kar:lolz: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kefkie 2.209 Geplaatst: 30 augustus 2011 Delen Geplaatst: 30 augustus 2011 De 356 is toch praktisch opgebouwd uit VW onderdelen. Aangezien zoon porsche een sportauto wilde bouwen maar het geld er niet voor had hebben ze bijna alles van VW stal gebruikt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.941 Geplaatst: 30 augustus 2011 Delen Geplaatst: 30 augustus 2011 Hell, zo'n Speedster replica is een kever chassis dat verkort is... Technisch identiek aan dat van de orginele op een paar details na... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.