Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Welke stickerplaat? :D

Of hebt ge het over die paar stukken witte plastiek die nog aan de neus van de auto bungelen? :D

Jup...

Wel tof van je om je kar daar bij Bert te zetten zodat wachtenden een ritje kunnen doen...

Thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel tof van je om je kar daar bij Bert te zetten zodat wachtenden een ritje kunnen doen...

Thx!

En 50€ voor 1/2 dag met een Porsche GT3 te mogen rijden vind ik geen geld !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rauh Welt heeft inderdaad een cultstatus bereikt, maar er zijn nog andere kleine zelfstandige tuners die ongeveer hetzelfde doen. Maar die vind ik meestal ook vet.:D

Gemballa blijft in mijn ogen achterlijk lelijk, maar Strosek (oude modellen) vind ik dan weer knap. En van Strosek ga ik nu opzettelijk niets posten, gaan niet veel fans van zijn vermoed ik.:oops::D

Hun "Stella Artois" was 1 van de eerste wagens die op een pak fora gepost is, ondertussen kent bijna iedereen hen.

Post maar Strosek.

En Kremer mag ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ik de 2e van rechts. Iedereen content :D

Srry makker, das de mijne... Gij hebt al ne rooie, dus ni klagen hé!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze auto had ik daar nu eens écht niet verwacht. Ik wist wel dat er één in het Antwerpse zat, die nooit buiten komt, maar ik had de hoop om die wagen ooit te zien eigenlijk al opgegeven. :lol:

Edit: Ohja, :lolz: @ opgeschilderde "achterruit".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid